נגישות
נגישות

החופש הגדול של הילדים - מה אוכלים המתבגרים?

המבורגר מושחת, פיצה ענקית, פסטות מטורפות או סנדוויץ' משובח? לכבוד תחילתו של 'הסיוטון הגדול' ב-21 ביוני, בחרנו את המסעדות הכי שוות שהמתבגרים יחגגו ויזללו בהן

מגזין REST חדשות האוכל חדשות מהצלחת
אורלי בויום
תאריך פרסום: 28/06/2023, 17:24 תאריך עדכון: 29/06/2023, 12:21

תרשמו ביומנים ותחרטו על הלב, כי היום הכי נורא בשנה הגיע ה- 21.6.2023, יום היציאה לחופש הגדול - מחירות לעבדות, מ'דבש ושושנים' לילדים מיותרים! הם מתרגשים, מבסוטים ובעיקר מתכננים… וכל מה שאני שומעת לאחרונה זה "אמא, יוווו, איזה כיף נעשה בחופש", בשעה שאמא רק חושבת 'יוווו כמה אדוויל אני הולכת לבזבז בתקופה הזו". 

ובאמת שכל מה שמתחשק לי, זה לבוא לדגנרט שהמציא את החופש הארוך והמיותר הזה ולתת לו במתנה את הצאצאים ה'עלאק' נסיכים, עם שוקולד למריחה, עליו. ואם כל זה לא מספיק, יש את עניין הארוחות המזורגגות האלה, שצריך להאכיל בהם פיות של מתבגרים שמתפגרים לאיטם בחדר ומתבשלים כמו נזיד בריח של עצמו ובשעמום של החופש, כשהם סופר-דופר רעבים ושואגים 'מה אוכליםםםם?' כמו אריה מיוחם בספארי. אז כדי לעזור לכם לשרוד את הסיוט הזה, בחרנו מסעדות ידידותיות לילדים ולמתבגרים משביעות, נעימות, זולות ומשובחות, מסעדות שבהן הם ייהנו להיפגש ולחגוג את החופש ושיורידו אותם מהסבל שלכם. חיבוקי לכל ההורים האומללים שאוטוטו הופכים לביצ'ז של החיים!

צילום: שאטרסטוק

רפאלו ביג קריותחיפה

בבקה פיצה - למתבגרים שאוהבים פיצות שמנמנות, גדולות ומיוחדות

קורל גורן, כנראה הבינה לליבם של מתבגרים כשהקימה בגיל צעיר את בבקה, מאפיית בוטיק עם כל המאפים, פרצלים והקינוחים הטובים בעולם, שהתרחבה גם לפיצות. בצק שתפח כל הלילה, פיצה שנאפית בתנור אבן לוהט עם רוטב עגבניות מיוחד ומוצרלה איטלקית שנמסה וסופחת אליה את כל התוספות שבעולם – קפרזה, ארטישוק, פסטו, פיצות מופלאות שלא תוכלו להפסיק ולאכול. 

למתבגרים – בגלל שהם רעבים במיוחד, מומלץ להזמין לשולחן לפחות ארבע פיצות לשרינג מהנה, פיצה פונגי לבנה - רוטב שמנת, מיקס פטריות מתובל בשמן זית, פיצה קפרזה - רוטב עגבניות, מוצרלה, עגבניות מיובשות, בלסמי מצומצם, פרמז'ן ובזיליקום, פיצה פפרוני הנפלאה ופיצה מרגריטה למי שלא אוהב להתחכם. 

בבקה פיצה. בסניפי הארץ השונים

אווזי, בגלל השיפודים שכל המתבגרים אוהבים

מתבגרים אוהבים בשר והם זקוקים לו כדי להמשיך לצמוח ולאכול לנו את הראש. אז מה יותר טוב ממסעדת גריל עסיסית, עם שפע של קבבים, 'על האש', מעורב ירושלמי, כנפיים, צלעות וכל מה שנוער צריך, כדי לשבוע ולהנות מרב שזה טעים.

למתבגרים- הזמינו לשולחן לשרינג לפחות מנת חומוס אחד, צ'יפס, מנת פלאפל ושכל אחד יזמין לו את השיפוד הנכון – קבב, פרגיות, לבבות, אנטרקוט, כבד וגם מנת כנפיים לכולם תעשה את העבודה.

ג'ירף – סושי, נודלס, מוקפצים ואפילו שניצלונים, כי זה כל מה שהם צרכים!

אין ילדה, נערה, מתבגר או מתפגרת שלא מכירים את הג'ירף ופשוט 'מתים' על התפריט של המקום ורק מחכים לאכול שם ובצדק! תמצאו כאן מנות מגוונות עם מיטב המאכלים של המטבח האסייתי – סושי, נודלס, אורז, מרקים, פאד תאי ובקיצור כל המנות האהובות על ילדי החופש.

למתבגרים – שניצלונים עם אורז, נודלס טריאקי, אל תוותרו על להזמין כמה רולים לשרינג כמו ספייסי סלמון וספייסי טונה ובקיצור, קל לצעירי ארצנו להרכיב כאן ארוחת חלומות.

למתבגרות ולמתבגרים הצעירים של החיים, שאוהבים מתוקים - מקס ברנר

מדובר על ארוחה למתבגרים שלא דופקים חשבון לעולם, לקלוריות ולהורים שזקוקים לפינוק קולינרי מתקתק, שיזרים אנרגיה של חופש. מארוחות קלילות וסופר טעימות כמו בייגל טוסט, פיצה בתנור ומגוון מאפים ועד לאימפריית המתוקים של עמי ותמי, עם כל הקינוחים שרק חלמתם למצוא.

למתבגרים – למען הבריאות ולמניעת חפירות של אמא, כדאי להתחיל עם איזה בייגל טוסט שזה סוג של בריא וסוג של טעים לצד פיצת גושי שוקולד (עצם הגדרתה כפיצה הופך אותה לארוחה לגיטימית) וכמובן, לקנח בוופל בלגי עם קצפת, גלידות, שוקולדים לשרינג מושלם או בהר של פנקייק מפנק מלא טעמים, רטבים ותוספות או אולי סופלה שוקולד? הכל פשוט מוש...אז קשה לבחור.

איט מיט – פנטאון הבשרים של בני נוער קרניבורים

לחם פרנה רך וטעים שנאפה במקום, שלתוכו מכניסים אנטרקוט עסיסי עם שפע של רטבים לבחירה, ביצת עין ופטריות מטוגנות -את כל הטוב הזה תמצאו במזללת הבשר הוותיקה 'איט מיט'.

עם צ'ימיצ'ורי, מיונז ובשר דרום אמריקאי משובח, הסנדוויץ' של 'איט', כבר מזמן הפך למקום עלייה לרגל של בני נוער תל אביבים תוססים בחופש הגדול והגיע הזמן שגם אתם תגיעו לכאן.

למתבגרים – אין מה להוסיף או להתבלבל, כריך אנטריקוט עם מלא רטבים ותוספת של ביצת עין ופטריות לזלילה אין סופית ובכי לדורות כשזה נגמר!

איט מיט. המלך ג'ורג' 68, תל אביב, 03-5252153

עד העצם אקספרס להמבורגר מושחת עד לעצם

רשת של סניפים ברחבי הארץ שהקימה המבורגר מטורף, עסיסי וזול במיוחד שכבש את ליבם של המתבגרים! עם קציצה של 120 גרם שנמעכת בזמן הצלייה במכשיר ברזל כבד,  בצל סגול, עגבנייה וטופינג שתוסיפו כפי יכולתכם של בייקון, פטריות צלויות, אווז מעושן, גאודה וביצת עין 

למתבגרים – המבורגר כפול או משולש – תלוי בגודל הייצור, ביחד עם צ'יפס ושתייה ולחלוקה קחו גם נאגטס, כנפיים של 15 יחידות וכמובן טבעות בצל מטוגנות, כמה שיותר ככה יותר טעים!

עד העצם. ויצמן 207, קניון G כפר סבא, 09-950-3138 וביתר סניפי הרשת.

אהבתם את הכתבה?

כתבה מהממת
0
פחות אהבתי
0

כתבות נוספות של אורלי בויום

Newsletter Icon