נגישות
נגישות

מסעדות לא כשרות בירושלים

מבקרים בירושלים בסופ"ש ומחפשים מסעדה מופלאה ולא כשרה לאכול בה? קבלו את מצעד המסעדות הלא כשרות והשוות של עיר הבירה שאסור לכם לפספס, בין אם אתם ירושלמים וותיקים או תיירים מורעבים!

חדשות האוכל חדשות מהצלחת
אורלי בויום
תאריך פרסום: 30/04/2023, 9:40
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

לא תאמינו, אבל יש כאן, בירושלים רבות וטובות ולא כשרות שרק מחכות לכם שתכירו אותן!

ירושלים כבר מזמן לא רק בירת ארצנו, אלא בירה קולינארית שהולכת ומשתבחת עם השנים עם עשרות מסעדות לא כשרות, שלא היו מביישות את מישלן בכבודו ובעצמו. ממנות שף, גורמה בפיתה, תבשיל מושלם ועד למנות משוגעות שנוצרו בשעה ש'סינדרום ירושלים' השתלט על השפים המוכשרים ש'בעטו' את העיר למיטב המסעדות. אז אם הגעתם לבירה לסופ"ש רומנטי או שפשוט בא לכם להתפנק 'ירושלמית' על גורמה מקומי, הגעתם למקום הנכון כי יש כאן מסעדות מומלצות לא כשרות רבות שכדאי לחקור ולהכיר. קבלו את מיטב המסעדות הלא כשרות של ירושלים – ביסטרו, בראנץ', בשרים, אסייתי ובקיצור, כולן לא כשרות, כולן פתוחות בסופ"ש וחגים ואת כולם אסור לכם לפספס, אז תבואו רעבים!

מסעדות מומלצות בירושלים לא כשרות לקרניבורים  

מחניודה – מסעדת שף שאסור לפספס

מסעדות בשרים לא כשרות בירושלים יש הרבה, אבל אין ספק שמלוא הכבוד שמור לקבוצת מחניודה בהובלתו של השף והמסעדן האחד והיחיד שף אסף גרניט - האיש נולד עם החזון הנכון והטאץ' המדויק. הוא הקים את מסעדת מחניודה ב- 2009 ומאז חבר למספר שותפים ופתח כמה מסעדות נפלאות בשוק מחנה יהודה' בהן צמח ודקל 3. מעבר להיותה מסעדת שף שהפכה למקום עלייה לרגל, בכל המסעדות שלו והדוכנים תמצאו אוכל מושלם עם תפריט דינאמי המותאם לחומרי גלם טריים ועונתיים.

מנות מומלצות - מנות ראשונות חובה לקחת את סלט השופלור שחזר מהמתים עם כרובית מפורקת וים של ירוקים, הפולנטה המפורסמת של גרניט עם ראגו פטריות פרמזן ושמן כמהין, תמנון עם תפוח אדמה שרוף שתמצאו רק כאן ובעיקריות פאייה פירות ים עם פתיתים בציר סרטנים, בייקון וזעפרן, פסטה דייגים וחזה עוף על פירה. במתוקים קחו בוואריה מרמלה עם טופי מלוד ובסבוסה של אמא אורי עם קצפת וגלידה.

מחניודה. כתובת: בית יעקוב 10, ירושלים, לא – כשר. 053-9381555

מחניודה ירושלים המסעדה עם החזון הנכון והטאץ' המדויק. צילום: מסעדת מחניודה. 

SATYA – בגלל מנות הבשר שגורמות לחרדת נטישה בסוף המנה

משמעות המילה 'סאטי'ה היא 'אמת' בסנסקריט וכך גם האוכל שתמצאו כאן, שנוצר בכל יום מחדש עם תפריט שונה, עונתי וטרי הכולל דגים, פירות ים ובשר לצד מנות צמחוניות וטבעוניות ותפריט יינות עשיר ומגוון. המסעדה פועלת תחת ידיו הנאמנות של השף אילן גרוסי שמביא מנות מצוינות כל כך שתהיו ממש עצובים, על סף דמעות, כשהמנה תגמר לכם מול הפרצוף!
מנות מומלצות -  שימו לב שמדובר בתפריט המשתנה מדי יום, אנו ממליצים על המנות בתקווה שתמצאו אותן שם, למרות שזה לא ממש משנה כי הכל כאן מושלם!

מנות מומלצות - אויסטר ג'ילארדו ליד סטייק כרוב עם שקדים וקרם פרש, רוסטביף פילה בקר ואספרגוס ברוקומיני עם פסטו, צנוברים וגבינת אולד אמסטרדם. במנות העיקריות בתפריט כדאי לקחת בריבוניות פס צהוב עם איולי לימון כבוש, קערת מולים, קבב בקר עם טלה, בצלים ותפוחי אדמה ונתחים על העצם. במתיקות קחו את גלידת קרמל מלוח שנעשית במקום ומסקרפונה עם פירות העונה וקולי פירות יער.

כתובת: קרן היסוד 36, ירושלים, לא-כשר. 02-6506808

מונא – לרומנטיקנים שרוצים מסעדת שף לא כשרה לאינסוף של אהבה

מסעדת בשר לא כשרה ומופלאה במיוחד היא מונא, מסעדת שף רומנטית במיוחד שנמצאת בבית האומנים ומגישה מנות בהשראת המטבח הצרפתי והאיטלקי עם תפריט שמתחלף בהתאם לעונות ולחומרי הגלם הטריים.

מנות מומלצות – אנליוטי תירס עם פרמז'ן ואספרגוס, שיפוד לשון בקר עם ביצה רכה ובעיקריות אסור לפספס את מנת הלינגוויני חלמונים עם סרטנים כחולים ושקדי עגל עם פתיתים מצוינים ואת ה'מולים מרנייר' – מולים ביין לבן לפתיחה מושלמת של הסופ"ש!

מונא. כתובת: שמואל הנגיד 12, ירושלים, לא-כשר. 053-9374871

מונא ירושלים מופלאה במיוחד. צילום: מסעדת מונא

 

עולם הדגים הירושלמי - סושי לא כשר בירושלים ומסעדת דגים הורסת...

​רבים וטובים גורסים שסושי כשר, הוא לא ממש סושי ויש בזה משהו....כי אין מה לעשות, אבות אבותיו של סושי לא בהכרח מגיעים מעולמות הכשרות ולשמחתכם, גם בירושלים תמצאו אותו עסיסי ולא כשר.

מיאן נודלס – סושי לא כשר בירושלים, טעים עד לשמיים

אחת המסעדות הבודדות בעיר הבירה שמגישה סושי מושלם ולא כשר, קיימת כבר מ- 2016 והפכה למסעדה אהובה במיוחד בקרב הירושלמים וכעת תורכם להכירה. היא הוקמה ע"י בילי סו שעלה מהונג קונג וכעת, עקב אירוע מוחי חמור בער, מחליפה אותו ביתו נועם סו שממשיכה ליצור אוכל מושלם ומענג במיוחד! תמצאו כאן מנות אותנטיות רבות של נודלס, בשרים, ספרינג רול, דים סאם וכמובן סושי משובח.

מנות מומלצות – רגע לפני הסושי קחו את אחת מהמנות הראשונות כמו סובה-קורי ואטריות אורז מוקפצות עם בשר וירקות, מנה מושלמת של אטריות וגיוזה רק כדי לרפד את הקיבה, כמובן שאסור לפספס את הרול היפני עם טופו, בטטה ובצל ירוק, רול מדיארו עם פטריות פונגי שחורות ובקשו אותו מטוגן ואת הרול שמנת הנהדר עם פטריות שיטאקי, שמנת ואבוקדו וכמה שיותר מהרולים שלהם.

כתובת: שלמה המלך 22, ירושלים, לא-כשר. 02-9944333

דולפין ים, בגלל העולם הימי המשובח 

ואם כבר עסקנו בעולמות הים, אי אפשר שלא להמליץ בחום לוהט על מסעדת דולפין ים הוותיקה ששמה הולך ונוסע לפניה! במסעדת הדגים המשובחת הזו תמצאו מגוון של דגים ופירות ים טריים ומושלמים, תוספות מדהימות וגם בשרים ופסטות למי שלא מתחשק לצלול עם שנורקל, כל המנות מופלאות וגם המיקום – מבנה ירושלמי של פעם, שווה את כל החוויה.

מנות מומלצות – בראשונות כדאי לקחת את השרימפס ברוטב חמוץ מתוק ואת מנת הפטריות במילוי בייבי שרימפס ברוטב שמנת פטריות, בקטגוריות פירות הים קחו מחבת מיקס פירות ים

של שרימפס, קלמארי, סקאלופ ומולים בשום ויין לבן לצד סקאלופ ושרימפס  ברוטב שמנת רוקפור

וב'מיוחדים' אל תוותרו על  פילה בר ים אפוי בתנור על מצע ריזוטו ברוטב חמאת לימון

וזעתר טרי. במקום תמצאו גם תפריט ילדים מתגמל עם שניצל וצ'יפס, פסטה או פיש & צ'יפס נהדר!

דולפין ים. כתובת: שמעון בן שטח 9, ירושלים, לא-כשר 053-9443529

דולפין ים ירושלים מנות מופלאות. צילום: דולפין ים

מסעדות בשרים בירושלים לא כשר

אדום – בשביל הביסטרו הירושלמי/ים תיכוני הנדיר

אחת המסעדות הלא כשרות והכי מדוברות בירושלים היא ללא ספק מסעדת אדום הוותיקה שנמצאת באחד המקומות היפים בעיר, תחנת הרכבת הראשונה של ירושלים. המסעדה מציעה ביסטרו ירושלמי עם חומרי גלם מקומיים ותפריט מוקפד של בשרים מיושנים במקום, פסטה טרייה, דגים ופירות ים, ניוקי ריזוטו ועוד..

מנות מומלצות – קלמארי ממולא לצד מסבחה דג - דג ים, שרי, לימון כבוש, גרגרי חומוס, בצל, פטרוזיליה, צ׳ילי, יוגורט מתובל, במנות הבשר כדאי לקחת אנטרקוט 330 ג׳ עם פירה, דמי גלאס

ואת האיירון סטייק לצד ערמת שרימפס בקארי אדום ושמנת לחובבי הז'אנר.

כתובת: דויד רמז 4, מתחם התחנה החדשה, ירושלים, לא-כשר. 072-3910207

בראסרי, שילוב מושלם של נוף, אווירה ואוכל מהמם

נוף הררי וכנסיות עין כרם, אוויר הרים משובח ואוכל מעולה, בראסרי מספקת את כל החבילה הזו עם תפריט עשיר של בשרים, דגים ופירות ים ותפריט יינות שיבשמו לכם את הסופ"ש. המסעדה מתאימה לכל המשפחה ובמיוחד אם מדובר בחבורה פוחזת של זללנים שמעריכים מהו אוכל איכותי!

מנות מומלצות: במנות הראשונות כדאי לקחת רביולי גבינה כחולה ודבש, גבינת קממבר אפויה עם חלווה, דבש ותבלינים ורוסטביף סינטה. בסלטים את סלט הבלנד עלים ומרציפן - חסה סלנובה, אוכמניות מיובשות, תפוח פינק ליידי ופטה כבשים, בעיקריות 'לכו' על מנת הבשר המנצחת סטרוגונוף לשון, סופריטו כבדי עוף ושוק אווז קונפי עם אורז פרא ופירות יבשים, לחובבי הפירות ים כדאי לקחת מחבת פירות ים על קרם תרד ותפוח אדמה. הילדים יוכלו להנות ממנה של שניצלונים או פסטה טעימה, בקינוחים לא לוותר על קראק פאי הנהדרת ועל עוגת גבינה נו יורק שאין ילד שלא ישתולל עליה משמחה.

בראסרי. כתובת: המעיין 15, עין כרם, ירושלים, לא-כשר. 053-5495116

בראסרי ירושלים תפריט עשיר לזללנים. צילום: מסעדת בראסרי

ארוחות בוקר לא כשרות ומושלמות

כמובן שאחת הארוחות הכי מגניבות לקיבה זוהי ארוחת הבוקר או בת דודתה הבראנץ'...אז מצאנו שתי פנינות מושלמות לפתיחתו של יום מענג עם חיוך שלא מתפשר!

טלביה עם קונטיננטלית מנצחת!

מסעדת טלביה משדרת אירופה מרמת האוכל המוקפד בהשראת המטבח האירופאי ועד לעיצוב, לאווירה ולשכונה שתחזיר אתכם אחורה בשמן וקדימה קולינרית!

מנות מומלצות – למי שבא לנשנש 'בקטנה' כדאי לקחת את ארוחת הבוקר הקונטיננטלי - מאפה בוקר לבחירה, חמאה, ריבה מוגש עם קפה ומיץ טבעי, למי שבא מורעב כדאי 'בוקר ישראלי' - לחמים, ביצה לבחירה, סלט ירקות, גבינות וממרחים ואל תפספסו את צלחת הגבינות המפנקת לשרינג במרכז השולחן עם גבינות מתחלפות, מקומיות ומיובאות,  אגוזים, פירות, ריבה..

טלביה. כתובת: שופן 5, ירושלים, לא-כשר. 053-9370856

טלביה ירושלים אוכל אירופאי מוקפד. צילום: מסעדת טלביה

ZUNI – אינגליש ברקפסט שלמות! 

ארוחת בוקר נוספת וטעימה אפשר למצוא בזוני, ביסטרו, קפה ובר שמתמחה, בין היתר, גם בארוחות בוקר וברנץ' מפנקות ומיוחדות. יש כאן את כל סוגי ארוחת הבוקר שחלמתם למצוא – אינגליש ברקפסט, ישראלית, קונטיננטלית, שקשוקות עם תוספות שונות, פראנץ' טוסט ובעצם... מה לא?

מנות מומלצות – הרעבים פחות ייקחו את כריך הבוקר -  קרואסון טרי/לחמניית בריוש, מקושקשת מ-2 ביצים (2 תוספות לבחירה: בייקון/ לקס/ צ׳דר/ גבינת עיזים) או את הקלאסית לשרינג - 2 ביצים, גבינת שמנת, זיתים ולקס, סלט, לחם קלוי, קפה / מיץ, מביני העניין לא יוותרו על ארוחת בוקר אנגלית וטעימה הכוללת: ביצי עין, שעועית שחורה, בייקון, נקניקייה, עגבנייה צלויה , סלט ולחם קלוי.

כתובת: יואל משה סלומון 15, ירושלים, לא-כשר. 073-3902265

חלק מהמסעדות המופיעות בכתבה הינן לקוחות rest, אך נבחרו ללא שיקולים מסחריים

צילום תמונת שער: שאטרסטוק

היה לכם טעים ובא לכם לפרגן למסעדה? היכנסו למתחם בסט אוף רסט, הצביעו והשפיעו

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
מחניודה בירושלים
053-9381555
מונא בירושלים
הזמנת שולחן
053-9374871
דולפין ים בירושלים
הזמנת שולחן
053-9443529
בראסרי  בירושלים
053-5495116
טלביה בירושלים
053-9370856

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
פורים 2024 – מצעד משלוחי המנות הגדול
המסעדות המומלצות לחורף 2024: מלחמה ומנות מנחמות
וולנטיין דיי 2024 – מסעדות מומלצות לדייט ראשון
דרום אדום 2024 דווקא השנה – המסעדות המומלצות
מסעדות שחוזרות לשגרה בצל הלחימה
מסעדות חדשות שנפתחו בזמן המלחמה
קפה עוטף באהבה – הפרויקט למען מפוני העוטף
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
ארוחת ליל סדר במסעדה 2024 – סעודות פסח הכי שוות!
חג ״לפני המצות״ שמח!