נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

הבדיחה הישנה אומרת, איך תזהו אנשים שגרים מחוץ לתל אביב? הם תמיד מגיעים לבלות במקומות התל אביביים הכי מרכזיים ומפורסמים, בעוד ש"תל אביביים אמיתיים" דווקא נמנעים ברוב אנינותם, ובוחרים מקומות סואנים פחות.

ובכן, נמל תל אביב הוא כנראה היוצא דופן, מאחר והוא משמש כמקום בילוי לכולם: זוגות צעירים, בני נוער, משפחות ואפילו פנסיונרים חביבים ונמרצים, שפותחים שם את היום בצעידה פלוס קפה (איזה כיף להם). נמל תל אביב הפך בשנים האחרונות למוקד בילוי תל אביבי נוח (מבחינת חנייה) וכייפי (מבחינת המגוון הגדול של מסעדות, בתי קפה, חנויות ועוד). המתחם התוסס והפוטוגני מציע מגוון ענק של בילויים לכל הגילאים. בכל יום אפשר לראות משפחות שלמות רוכבות על אופניים בין מתחמי הבילוי, השוק, היצירות המיועדות לקטנטנים, ההופעות השוות ובעיקר – המסעדות השוות. אז מה יש למסעדות בנמל תל אביב להציע לנו, האם הן מתאימות גם לסיום בילוי לילי תל אביבי (כן) ומאיפה תקבלו את הזווית הכי טובה לתצפית על הנמל?

מסעדות מומלצות בנמל תל אביב

הסוכה הלבנה

מסעדה יפהפייה עם תצפית מלאה לים ועם ווייבים של אחותה הגדולה ביפו, הסוכה הלבנה מצליחה איכשהו לשלב יוקרה אלגנטית עם ההרגשה שהדייג הביא הרגע, באופן אישי, את הדגים שהוא שלף מהים והניח אותם על הגריל במיוחד בשבילנו. נכון שהסוכה הלבנה מוכרת בעיקר כמסעדת דגים, אבל היא מציעה גם מנות בשר טובות, מנות על בסיס ירקות ואפילו תפריט ילדים.

המנה שגרמה לנו לחשוב על מהות קיומנו: מולים ביין לבן וירקות על בסיס של  רוטב חמאה ושום. קחו כוס יין לבן צונן וחצי יבש ליד, וזהו. אתם לא צריכים יותר כלום.

הסוכה הלבנה, יורדי הסירה 1, 053-9345508

יוליה

מסעדת דגים רומנטית ומהודרת כמו השם שלה, שמציעה נוף מופלא של ים, במיוחד למי שיושב במרפסת הפתוחה והנעימה. מתאים מאוד לדייטים רומנטיים – ולא משנה אם זה דייט ראשון או שסתם ברחתם לילדים. יוליה מציעה אווירה כייפית, קיץ תמידי גם בחורף, ואוכל נפלא.

על איזו מנה נעיף את רומיאו מהשולחן ונזלול את המנה שלו? שרימפס בחמאת אוזו.

יוליה, האנגר 2 נמל תל אביב. 053-9439386

 מרפסת פתוחה לים. צילום: מסעדת יוליה

מיט קיצ'ן - Meat Kitchen

אוהבים בשרים מעושנים? יודעים מה, נשאל את זה אחרת. אוהבים לאכול וגם לדבר על בשרים מעושנים? אם כן, הגעתם למסעדת שף שההתמחות שלה היא בשר איכותי, מעושן וטעים. הקטע של המסעדה זה שהיא מציעה גם לנון בשריים מנות משובחות, כמו מסבחה כרובית עם טחינה, ויניגרט שיפקה, פלפל צ'ילי אדום, צנונית, שמן זית, פיסטוקים וסומק.

בשביל איזו מנה נפצח בריקוד הורה על הבר? קרפצ'ו כבד אווז בורלה עם אוכמניות טריות, קולי פטל והדרים, זרעי כוסברה קלוים, צ'יפס בזיליקום, ואבקת זהב. כן כן, זהב.

מיט קיצ'ן - Meat Kitchen. ביתן 25, נמל תל אביב.  053-9443055

צ'יקן קריספי

אם בא לכם לזלול עוף מטוגן שמנוני ומצופה בפירורי לחם... שנייה. תנו לנו לנסח את זה מחדש. נכון שבא לכם לזלול עוף מטוגן שמנוני ומצופה בפירורי לחם, כזה שכל ביס נותן את הסאונד הזה של קררררריסססספפפפ? ברור. לכולנו יש חשק מדי פעם לביס טוב בסגנון קאנטקי פרייד צ'יקן עליו השלום (רק בארץ! בחו"ל הוא ממשיך להיות מותג מוצלח ופופולרי), ובדיוק בשביל זה יש לנו את צ'יקן קריספי בנמל. לא יקר, טעים להפליא, ומתאים לבילוי משפחתי, עם מנות ענקיות, מנות צד מצוינות ושירות יעיל.

על מה היינו מוכנים להצמיח זוג כנפיים ולקרקר קוקוריקו? ובכן, דלי XL שמכיל שוקיים פריכות ושחומות. וכשאמרנו בילוי משפחתי, התכוונו שאנחנו יכולים לזלול דלי כזה לבד.

צ'יקן קריספי, נמל תל אביב, 053-9418580

מסעדות כשרות בנמל תל אביב

רשל בנמל

מסעדה מרוקאית מפורסמת ואהובה של השף דודו בן אבו, שמבשל מטעמים צבעוניים, שמחים וטעימים של סבתא רשל, שעל שמה נקראת המסעדה. המסעדה מציעה אוכל ביתי משודרג אבל עם טוויסט מודרני. ובינינו, זה גם לא בדיוק אוכל ביתי. אלא אם הטבח הביתי הוא גם שף מוכשר. המקום מציע גם בר עם וייבים סקסים למדי.

על מה נהיה מוכנים לקפוץ למי הנמל העכורים? ובכן, בשביל הקוסקוס המפורסם של רשל נעשה כמעט הכל.

רשל בנמל. יקותיאלי יוסף 3, נמל תל-אביב. 053-5988739

 שמח וטעים. צילום: מסעדת ראשל בנמל

מסעדות בנמל תל אביב פתוחות בשבת

בני הדייג

המסעדה הכי מפורסמת בארץ, ככל הנראה, ממוקמת בול איפה שמתאים לה, על הנמל, קרוב לרציף, עם הריח המלוח והרעש של הגלים. אין ספק שאם בא לכם איזה דג טוב, הגעתם למקום הנכון.

מסעדת בני הדייג בתל אביב פותחת לכם שולחן עמוס כל טוב עם סלטים, איקרא, לחמניות טריות וחמות, וכל זה לפני שדיברנו על המנות העיקריות ועל הבשרים, הסושי, הפירות ים ועוד.

מה יגרום לנו לרוץ בהיסטריה על הרציף ולצעוק הלו, דייג אוהב דגים? ובכן, בשבילנו אלה היו קבבוני דגים מטוגנים שהזמנו למנה ראשונה.

בני הדייג. יורדי הסירה 1, נמל תל אביב.  053-9444154

 הכי מפורסמים. צילום: בני הדייג

מסעדות בנמל תל אביב שישי בערב

אגאדיר

רשת מסעדות הבשר הידועה, המוכרת והאהובה מיוצגת בנמל תל אביב בכבוד, ומתאימה בול למשפחות שסיימו לטייל בסביבה, ורוצות לנוח במקום שבו לכל אחד יש מה לאכול: לילדים יש את ההמבורגר והצ'יפס המעולים, לטבעונים יש את המנה המפורסמת – ובצדק – של כרובית מטוגנת בציפוי פריך (וגם המבורגרים טבעוניים מצוינים), ולהורים חובבי הבשר יש את מגוון הבשרים המעולים כמו סלופי ג'ו או פילי צ'יז סטייק.

מה יגרום לנו לדהור למסעדה בכל רגע נתון? ובכן, קראו לנו אולד פאשן, קראו לנו מיושנים, קראו לנו בריטני ספירס בטקס פרסי VMA – אנחנו עדיין מזמינים את חלת הבצל המפורסמת של הרשת בכל ביקור, ונהנים כאילו אנחנו בניינטיז.

אגאדיר, התערוכה 3 נמל תל אביב 053-9366917




חלק מן המסעדות המופיעות בכתבה הינן לקוחות rest אך נבחרו ללא שיקולים מסחריים

 

צילום תמונת שער: שאטרסטוק

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
יוליה בתל אביב
הזמנת שולחן
053-9439386
רשל בנמל ת"א בתל אביב
053-5988739
בני הדייג תל אביב בתל אביב
053-9444154

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
קפה עוטף באהבה – הפרויקט למען מפוני העוטף
יום האישה עם כוכבת משחקי השף: "ידעתי שאצליח"
טעמים של ג'אז ואוכל משובח
מסעדת שף כשרה למהדרין? "פה כדי לעשות היסטוריה"
אדוני ירצה גם כרית? המסעדות שאהבנו בבתי מלון
סאנסט באשדוד: לאוהבי בשר והחיים הטובים
הירושלמית החדשה והמסקרנת מיט טיים - ביג טיים!
מסעדות כשרות בפריז לכבוד יום הבסטיליה
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
ארוחת ליל סדר במסעדה 2024 – סעודות פסח הכי שוות!
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות