נגישות
נגישות

רובינזון קרוזינג – פז רובינזון טועם את אילת

סטייקים הישר מנברסקה, פבלובות מהסרטים ופיצת כמהין אחת – שתיזכר לזמן רב, קבלו את המסעדות המעולות של ישרוטל באילת – מהמסעדה למיטה. פז רובינזון לבש ז'קט מחויט ויצא לטעום.

מגזין REST חדשות האוכל חדשות מהצלחת
פז רובינזון
תאריך פרסום: 23/02/2023, 10:44

בתי המלון הרב גוניים של ישרוטל הם כבר מזמן לא רק אגדו בבריכה ותורי ענק לבופה של הבוקר, הם הפכו למקום מפלט אולטימטיבי ומחזיקים מעצמות קולינריות אמיתיות. ברשת ישרוטל לקחו את אתגר האיכות כמה צעדים קדימה ומגישים במסעדות בתי המלון שלהם ארוחות שהן חוויה קולינרית, כזו שתגרום לכם לקום מהמיטה, לרדת לאכול, לחזור למיטה וחוזר חלילה.

אנג'לינה – המלך שלמה: מסעדה איטלקית המתמחה בפיצות הנאפות בתנור אבן חיצוני (טיפ קטן - אל תפספסו את פיצת הכמהין), פוקצ'ות, רביולי, אנטיפסטי, מבחר מנות אחרונות וכמובן שאי אפשר לסיים ארוחה איטלקית כהלכתה בלי אספרסו איטלקי משובח. פה – בניגוד למשפט התנכ"י, לא תצטרכו לבחור.

אנג'לינה - מלון המלך שלמה, אילת 08-6363439

 פיצה מדהימה הנאפית בתנור אבן. צילום: מסעדת אנג'לינה

ראנץ' האוס – הסטייקים הכי טובים בארץ. מסעדת בשרים כשרה, ממש כמו אצל הדוד סם מהיבשת הרחוקה, נתחי בשר נבחרים בקפידה ומגיעים אחת לשבוע היישר מנברסקה – בירת הבשר העולמית ועוברים תהליך יישון שמעשיר את הטעם והמרקם, הקינוחים... מושחתים וטעימים כמו שרק האמריקאים יודעים לעשות.

ראנץ' האוס, טיילת רויאל ביץ', אילת 053-9442738

לה קוצ'ינה – רויאל ביץ': לא, לא התבלבלתם, לא נכנסתם לקוטג' חמים של משפחה טיפוסית בטוסקנה כי אם למסעדת הגורמה האיטלקית - לה קוצ'ינה אילת. עשו לעצמכם טובה ותזמינו את מנת הפטריות והארטישוק האיטלקי מוקפצים בשמן זית ושום בניחוח כמהין - לא תתחרטו. זו ללא ספק אחת המסעדות האיטלקיות הכי טובה בארץ ותכל'ס, הכי כיף לשבת לאכול ולהרים כוסית בחוץ, צמוד לבר המאנקיס, ככה מתאימים מוסיקה לאוכל.

לה קוצ'ינה.  מלון המלך שלמה, אילת 08-6363439

המאנקיס - אם לא הייתם בבר המאנקיס – כאילו לא הייתם באילת מעולם. מוסד אילתי - אנגלי וותיק הידוע באווירה בינלאומית, שמקפיד לתבל את האוכל והדרינקים בהופעות חיות של להקות הישר מהממלכה הגדולה. תפריט המשקאות האלכוהוליים רחב ומגוון, החל מהבירה הפשוטה ביותר ועד לווסקי המשובח ביותר.

מאנקיס, דרך פעמי השלום 23, אילת 053-8095180

 אילת זה תמיד רעיון טוב. צילום: פיקסביי

ג'אספר – מלון אגמים: בר הקוקטיילים התל אביבי והידוע, ג'אספר, עשה רילוקיישן לעיר הדרומית, כדי שחס וחלילה לא נשאר צמאים במדבר. בין הקוקטיילים המפורסמים תוכלו ללגום מה - Bitter Is Better – קוקטייל מר במיוחד, שילוב של קמפרי, ג'ין, צינזאנו רוסו, סירופ דובדבן שחור, לימון וחלבון, מומלץ בעיקר לכל מי שחסרה לו קצת מרירות לחיים.

ג'אספר קאמפן 7 אילת   053-9386250

צילום תמונת שער: פז רובינזון.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

אהבתם את הכתבה?

כתבה מהממת
0
פחות אהבתי
0
ג'אנק פוד כהלכתו - רובינזון קרוזינג חוגג
פז רובינזון חוגג אהבה במסעדות טאיזו ואואזיס
מסעדות בשוק נתניה שאסור לפספס - מאת פז רובינזון
רובינזון קרוזינג - הפלאפליות הכי שוות בתל אביב
אוכל מוכן לחג: מעדניות השף שיצילו את ליל הסדר שלכם
רובינזון קרוזינג - על מסעדות באילת ואסקפיזם נדרש
ביקורת מסעדות: יום הפיצה הבינלאומי עם פז רובינזון
סיור קולינרי בבני ברק - משפחת רובינזון במסע שורשים

הצטרפות לניוזלטר

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER