נגישות
נגישות

חצי גמר משחקי השף; יזע, דמעות, הפתעות ומנות מפתות

7 קרבות מטבח, 14 משימות אישיות,7 מתמודדים שנותנים פייט בדרך לגמר ותום אחד שקיבל את כרטיס הכניסה הראשון לגמר. מי הודח על דובדבן ואיזו זוגיות במבחן?

חדשות האוכל חדשות מהצלחת
הבוחשת בקדרה
הבוחשת בקדרה
תאריך פרסום: 01/02/2023, 10:50
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

סוף סוף הגענו למעמד המרגש הזה שנקרא חצי גמר שריגש את הבוחשת בקדירה יותר מהבת מצווה שלה, כשסבתא מרגריטה שעברה וגנבה מהאורחים סוכריות דרז'ה. היו לנו כאן אינספור הדחות כואבות ומיותרות כמו למשל כפיר ינין התותח שנשבר תחת הלחץ והודח במקום פריאל שבו באופן מרגיז, אסף אטיאס - הלא הוא חצי האהוב, שברגע של עצבים מיותרים יצא לעשן סיגריה שעלתה לו בהדחה וגם הוא הפסיד לפריאל שבו באופן מרגיז פי מאה. והנה, בפרקי השבוע המתמודדים נלחמו על כרטיס כניסה לגמר הגדול, עדן פרויימוביץ' הודחה לאחר שרקחה דובדבנים שנראו כמו שאריות במחלקת פנימית ד' בביה"ח פלוני, אביב איכהולץ, אחד המתמודדים שהבוחשת אוהבת הודח בגלל דובדבן ששבר אותו. אז מה היו הרגעים המרגיזים? איזו זוגיות שברה את הבוחשת ושעממה אותה למוות ומי נעדר מהפריים טיים?

סיכום ביניים על זוגיות השופטים

רגע לפני חצי הגמר הגיע הזמן לעשות חשבון נפש זוגי עם שופטינו; בואו נדמיין שנייה שעשינו סוויץ' במוח לחתונה ממבט ראשון, כי הרי זה בדיוק בדומה לקונספט: השופטים הוותיקים והאהובים שלנו שודכו לשופטים חדשים ולא תמיד ברורים;

אסף גרניט ורז רהב  - במקום ירח דבש במלדיביים קיבלנו ירח דבש בספרייה לאומית גבעת רם. רזי ברווזי (זוכרים שככה סיפר שכינו אותו? אם הם יכולים אז גם הבוחשת) הזרים את גרניט רומנטית בריקודים של ספרנית אשכנזייה שעושה דאווינים עם הקלסר החדש שקנתה בקרביץ. היו מהמורות בדרך אך בסופו של יום גרניט התעדן כדי להציל את הזוגיות ורז החביא את הקלסר בקרב המטבח האחרון והשניים נצפו הולכים יד ביד בלגונה הכחולה.

יוסי שטרית ותומר אגאי הם ממש כמו הזוג הזה מ'חתונמי' שהשופטים רוצים לשדך שני פלפלים בנשמה ומקבלים פלפלים בהחמצה. שניהם זכרי אלפא מסוקסים שאוהבים לתת את הטון. פרפקציוניסטים, דעתנים, נשכנים ומתנהלים כמו זוג בדרך לטיפול זוגי ששניהם יודעים שייכשל. שטרית התעצבן על תומר שהוא עובד לאט מדי ותומר לא הבין למה שטרית חייב לשים עלים/פרחים/חלמונים מסודרים בפינצטה על כל מנה כאילו מדובר בזוגיות עם בתיה עוזיאל. הזוג לא צלח בסופו של דבר, תומר נצפה שותה שייק בננות בחוף תל אביב ושטרית אכל בורקס על רקע אנדרומדה.

מושיק רוט ותמר עם השם הארוך והלא מתקשר ניהלו את הזוגיות הכי משעממת שנראתה על המסך, כמעט כמו הזוגיות של קטיה אברבוך וליאור אורן מהעונה האחרונה של 'חתונמי'. הם זרמו, הקלילו, חייכו, השלימו אחד את השני בצורה מעצבנת כמו גוגל מוגל שלא מחליק טוב בגרון ושייטו על המסך באופן משמים ובלי איזו אמירה קורעת, פשוט מרצדים כמו מולקולות בחלל הפה, רגע לפני השיננית.

שורה תחתונה – הבוחשת מתחננת להפקה להחזיר עטרה ליושנה, להשאיר את הוותיקים ולתת לאסף את ויטמין העוצמה והנוכחות המחמיאים לו עד מאוד. הבוחשת אף רקחה חמשיר לגרניט

נעלמת לכולנו מהמסך למרות שהיית קרוב כל כך..

מתגעגעים לבעיטות ולעצבים, לקללות ולגידופים

מחכים בנרות לראות אותך שובר צלחות ובמקום זה קיבלנו חיוכים בצרורות,

היכן אתה גרניט ומדוע נדמו עצביך? 

אנא חזור בעונה הבאה, אולי עם איזה טבחה...

אסף גרניט משתתף בתכנית "משחקי השף" מני, יד אל עבר אחד המתמודדים שיפסיק להיות נחמד, גרניט. צילום מסך: משחקי השף רשת 13

לא על הלחם לבדו תחייה עדן ותום יעוף... הלאה, לגמר

נראה כאילו כל המתמודדים קיבלו את אותו טקסט מההפקה - כולם מדברים על כמה הם רוצים את הגמר, כמה זה מגיע להם, כמה הם מתאבדים על זה, כמה הם מתבגרים בתוכנית, כמה הם עלו מדרגה וכמה שהם מנסים לרגש כשהאוכל בא מהבטן. גם אצל הבוחשת האוכל בא מהבטן ונשאר בתוכה בזוגיות של שנים, גם היא עולה מדרגה ואז נכנסת למעלית וגם היא מתבגרת בכל תכנית מחדש ומבינה שעדיף לאכול בחוץ מלהרעיל נשמות תמימות של סועדים שמקווים לטוב בכל ארוחה מחדש.

המתמודדים מקבלים משימה להכין מנת לחם עם פרשנות משלהם לפתגם 'לא על הלחם לבדו יחיה האדם'; אביב איכהולץ מכין פטריות עם ציר דגים ומספר לנו על השד הפנימי שלו שמשחק איתו כל הזמן בין ביטחון עצמי להיעדרו, אותו שד שבמשימה הבאה יכריע לרעתו וישלח אותו הביתה. עדן מכינה לחמניות חלב עם טרטר בקר, צלפים ומלח והורגת את השופטים שטוענים שיש כאן מנה אגרסיבית ועדן מודחת הביתה, המנה נשלחה למעצר בית בשל אלימות מתונה. ברברה צליל אבי מכינה פוקאצ'ה בשמן זית עם טרטר של טורו ונוזל של ענבים מסוכרים, היא שוכחת להכניס את הלחם, מכניסה באיחור ובפוקס אדיר עוברת לשלב הבא. תום לוי מכין את המנה המצטיינת שנראית כמו ציור של גוגן - בייגלה ירושלמי עם שומשום לבן ושחור מעל קערה של אחו בלאנקו, מרק שקדים קר. השופטים אומרים שזו מנה גאונית ומחשמלת ותום עולה באופן אוטומטי לחצי הגמר.

שרי שרי ליידי – הדובדבן שגמר את הגמר של אביב

Cheri, cheri lady Goin' through a motion שרו 'מודרן טוקינג' או בשם הישראלי שלהם 'דיבור חדיש' והמתמודדים שלנו התבקשו להכין מנת דובדבנים שתגשים את הכוונה שמאחורי האמרה 'הדובדבן שבקצפת' - קינוח שייכנס ללב השופטים ולעיניים של הצופים. ברברה, גיא רוזמרין, ליאור שבא, זהר ששון עולים הלאה להתמודד בפרק הבא על כרטיס כניסה לגמר ואביבוש שלנו מודח. מתחילת המשימה אביב נראה מבואס עם אנרגיה ירודה והוא מודה שכרגע הוא מבשל בלי לב ונשמה אלא נטו מתך טכניקה. השופטים לא עפים על זה והוא מפסיד למנה החייזרית של ליאור, מנת כרוב כחול שנראתה כמו טחול של חייזרים מכוכב זורג.

גיא רוזמרין המתמודד ב"צשחקי הש" משלב ידיים על בית החזה יהיה בגמר? רוזמרין. צילום מסך: משחקי השף רשת 13

החברויות המרגשות שייזכרו לנו לעד

לאורך התוכנית היו כמה חברויות שהבוחשת זוכרת שהזכירו לה את ימי הנעורים בהם היו צחוקים, חבר'ה, אוסול שהוחלפו בילדים נצלנים וקקות ובעיקר נטולי אוסול.

גיא רוזמרין ותום לוי הפכו לחברים טובים שמדגמנים זוגיות תומכת ומרימה במיוחד. הם עוזרים אחד לשני, טועמים אחד מהשני, נותנים עצות ומחזקים זה את זה, תום עולה לגמר ורוזמרין מחכה לתבל אותו בקרוב.

ברברה צליל אבי ואביב איכהולץ – לאורך כל הפרקים אביב תמיד עוזר לכולם, מקשיב,  מצחיק ובעיקר טבח בחסד שהבוחשת תשמח לאכול מתוצרתו. לצערנו אביב התדרדר במשימות השבוע, ממשימת הקצפת והפתי בר ועד לדובדבנים שהכריעו את גורלו והעציבו את ברברה. בין השניים נרקמה חברות מדליקה כשהם למעשה היו המתמודדים האחרונים שייצגו את הנבחרת האדומה בכבוד וכשרון רב וכל שנותר לבוחשת זה לקוות שלפחות ברברה תהיה בגמר.

זהר ששון ופריאל שבו הן זוג שמוכיח שהפכים לא תמיד נמשכים אלא דווקא הדומה. שתיהן לא מפסיקות לבכות מתחילת העונה על האוכל הגרוע שהן מכינות, המנות הלא מוצלחות שלהן ועל כמה קשה להן וכמה שאין להם ביטחון עצמי. שתיהן גם הצליחו לגבור על מתמודדים לא פחות טובים מהן (נזהרת במילותיי כמובן) עם המון עצב ומסכנות ודמעות תנין. פריאל הודחה השבוע וזהר עלתה לחצי הגמר לא לפני שבכתה פעם נוספת וגרמה לבוחשת לנוע באי נוחות ליד החתול שדפק לה ביס באי נוחות משוחקת היטב.

משתתפי התוכנית "משחקי השף" מחייכים ומוחאים כפיים לפעמים הם שמחים. צילום מסך: משחקי השף רשת 13

סיכום שלפני הסיכום ופרק הכרעת החצי

שבוע הבא נדע מי הם שלישיית הגמר, כרגע תום לוי כבר הבטיח את מקומו ונושפים בעורפו עוד שני מתמודדים שבקרוב נדע את זהותם. כדי שיהיה מעניין כאן, הבוחשת מנחשת שרוזמרין וברברה יהיו חלק משלישיית הגמר וככה נקבל גמר של שלושת הצבעים, פוליטיקלי קורקט, כמו שאוהבים היום בנטפליקס ולמעשה בכל העולם – ברברה אדומה, תום שחור ורוזמרין אפור. וכדי שיהיה מעניין לצפות גם בשופטים בגמר, כי בקרבות ובשיפוט עצמו היה משמים כמו כמות הגשם של חורף 2023, הבוחשת מציעה: 1. להרעיב את גרניט שבוע שלם ולתת לו את מנת הסביצ'ה של עדן 2. לתלוש דפים מהקלסר של רזי 3. להעלות את שטרית והגיטרה החשמלית שלו לקריוקי על שולחנות סנטה קתרינה של תומר 4. לתת למושיק ותמר לבשל לתושבי הפריפריה את המנות הפלצניות שלהם והמחירים האסטרונומיים בשבוע שלפני הגמר. כי רק ככה, גבירותי ורבותי, מייצרים גמר סקסי עם המון אמוציות ורגעים בלתי נשכחים! אתם עוד תודו לי.

תמונת שער: צילום מסך - משחקי השף רשת 13

משחקי השף - על שירים, סירים ומדוחים נשכחים >> 

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של הבוחשת בקדרה

העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
אוטו אוכל VIP -  גמר מיותר לקונספט נהדר
המטבח המנצח VIP - רגש מתפרץ ואנשים מיותרים
שום, פלפל ושמן זית - הבוחשת מזילה דמעה בפרק הראשון
המטבח המנצח VIP– כשסיגרים ממרקש מנצחים קרמבו מקשקש
'הבוחשת' בוחשת בבית אח הגדול –  נחמד זה לא יהיה
גמר הקינוח המושלם – הקיבוץ מול האסתטיקה הסובייטית
צילום מסך "קשת 12"
הבראנצ'ים שלא תרצו לפספס: כל ארוחות הבראנץ' השוות
מטבח טיל - מסעדות פרסיות משובחות בישראל
מסע השווארמה של נויפלד
קפה עוטף באהבה – הפרויקט למען מפוני העוטף