נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

חודש הגאווה הוא חודש בו קהילת הלהט"ב חוגגת את זכותה לקבל, את זכותה להיות; להיות שווי זכויות ולהיות גאים במי שהם ובמי שאנחנו! הסמל של כל הגאווה הזאת הוא דגל צבעוני שמבטא את כל הספקטרום של מי שבא לכם.ן להיות. אדומות, כתומים, צהובים, ירוקות, כחולות או סגולים.

אז כדי לחגוג את הצבעוניות הזו, בחרנו עבורכם ועבורכן שש מנות תואמות ומעוררות.

ארנסטו - מנות אדומות עם עגבניות שובבות לאדומים בנשמה

מסעדה איטלקית מושלמת, הקיימת מאז 1997 ונבחרה כבר כמה שנים ברציפות כאחת המסעדות האיטלקיות הכי נאמנות למקור שיש. מסעדה שכל ביס בה הוא איטליה, ובין היתר, היא מקדשת את עולם העגבניות – יפות, טריות, מושלמות ואדומות עד כאב! אז כדי שכל האדום הזה יפתח לכם ולכן את צ'אקרות התשוקה, בחרנו כמה מנות אדומות ונפלאות.

בראשונות – מלאנזנה אללה פרמיג'נה, חצילים אפויים עם מוצרלה, רוטב עגבניות ובזיליקום.

בעיקריות – לזניה ראגו, לזניה עם בשר בקר טחון דק, מוצרלה, פרמיג'נו ורוטב עגבניות. אדומה נוספת וחריפה היא הפוטנסקה השובבה - פסטה עם טונה, אנשובי, שום, זיתים שחורים, צלפים, רוטב עגבניות, חריף וכמה שיותר! אם אתם בראש של בשר, אז לא לפספס את קודה אללה וצ'ינרה, זנב עגל ברוטב עגבניות וסלרי.

ארנסטו - כתובת: בן יהודה 90, תל אביב, 053-9415314

צילום: ארנסטו

ד"ר שקשוקה משקשק לכם 50 גוונים של כתום

אחד המטבחים הכי סקסיים שיש הוא המטבח הטריפוליטאי – ממש כמו זה של ד"ר שקשוקה בתל אביב, המתמחה בכל סוג שקשוקה שבאה לכם בחלום. מסעדה שהיא פרנדלי לכולם וכולן, עם ניחוחות מהסרטים ותשוקות במחבתות ואוכל כל כך טעים, שיבוא לכם לטרוף (ולא רק אותו) בלי הפסקה.

בראשונות –אל תוותרו (!!!) על חומוס גרגירים כתמתם וטעים.

בעיקריות – לכו על אחת ממנות הקוסקוס המנצחות שיש כאן, כשהמומלצת היא מנת קוסקוס עם שתי חתיכות מפרום. כתום בצלחת ונעים בנשמה.

ד"ר שקשוקה - כתובת:  בית אשל 3 יפו, 053-9444193

צילום: ד"ר שקשוקה

קפה נואר – מנות צרפתיות צהובות ומופלאות

מי שחולם ונושם אוכל צרפתי, נואר הוא המקום המושלם בשבילו, במיוחד להיכרויות ודייטים של חודש הגאווה. זוהי מסעדה צרפתית אינטימית, עם אווירה רומנטית ומנות סקסיות לארוחה מושלמת בניחוח אריסטוקרטי, העשויה ממיטב חומרי הגלם והכישרון הצרפתי של בעלי המקום - רפי בדר וגדעון אליהו.

בראשונות – חובה לקחת את פולנטת הפטריות, או במילים אחרות: ממליגה צהובה ומושלמת עם אספרגוס, פרמז'ן, זעתר וכמובן פטריות – הכי צרפתי בטעם ובתחושה.

בעיקריות - פסטה פירות ים עם שרימפס וקלמרי בחמאת אריסה ושום, שעושה חשק לחבק את השרימפס לנצח. בתוספות - לא לשכוח להזמין את הפירה הנימוח והאהוב.

בקינוחים – קרם לימונים ומרנג שמביא דמעות של שמחה מרוב שהוא מושלם, ורצון לנשק את כל העולם, רק כי מתוק לכם!

קפה נואר - כתובת: אחד העם 43, תל אביב, 053-9442886

צילום: קפה נואר

טייגר לילי – גרין רום תאילנדי

מסעדה תאילנדית מושלמת, המציגה את מיטב מאכלי מהמטבח התאילנדי המסורתי בשילוב המודרני, עם עשרות מנות טעימות להפליא, שיקפיצו אתכם ולו לרגע לתאילנד הצבעונית והסקרנית. על המנות מנצח השף יניר גרין, שידאג לכם למיטב מנות הגרין!

בראשונות - סום טאם, סלט פפאיה ירוקה, עגבניות שרי, בוטנים, שום, לימון, רוטב דגים, סוכר דקלים וצ‘ילי חריף, מנה מופלאה לפתיחת הארוחה שעוקצת בלשון ובלב. גם מנת יאם טואה, סלט שעועית ירוקה עם עוף/שרימפס/טופו, בצל סגול, משחת צ'ילי ורוטב דגים, שבבי קוקוס קלוי, נענע, כוסברה וחלב קוקוס עם ביצה קשה וקריספי שאלוט מעל - מנה מופלאה ומיוחדת בטעמה הירוק והמוש-לם.

בעיקריות - לא כדאי לוותר על מנת פאד קי מאו - דפי אורז בתוספת בקר קצוץ/עוף קצוץ/ לבן קצוץ/שרימפס/טופו עם שום, צ‘ילי, בזיליקום, ברוקולי, פלפל אדום, בצל לבן, פטריות שמפיניון ושעועית ירוקה, ברוטב צדפות תאילנדי. כמה ירוק ככה טעים!

גם מנת ה- גאנג קאי-וואן - תבשיל חלב קוקוס בקארי ירוק עם שרימפס/ טופו/עוף, חציל, בזיליקום, פלפל אדום, שעועית ירוקה ואפונה -  היא מומלצת מאין כמותה. המנה מוגשת לצד אורז מאודה, מנה שממש מתגאה בדומיננטיות שבה.

טייגר לילי - כתובת: הברזל 32, רמת החייל תל אביב, 053-8096525

 

צילום: טייגר לילי

קינוחים כחולים, אלא מה? 

מקרונים- מקרון כחול עם מילוי של קרמל מלוח של Twins Cakes - מאפייה צרפתית מעולה שהוקמה ע"י שתי אחיות צרפתיות שהביאו לנו את פריס לתל אביב. חובה לקחת מארז כחולים, וכמה שיותר...

Twins Cakes- כתובת: בוגרשוב 22 תל אביב, 03-6767224.

עוגת גבינה עם אוכמניות – בקלארו, מסעדת שף של השף רן שמואלי, תמצאו את אחת מעוגות הגבינה הכי טעימות בעיר. עוגת גבינה העשויה מבצק פריך, ועליו שכבה של גבינת שמנת עם ציפוי שמנת חמוצה, מלווה בפרי עונתי משתנה ומוצפת באוכמניות. מושלמת שבא לבכות!

קלארו - כתובת: רח' הארבעה 23, תל אביב, 03-6017777

גלידה כחולה – הגלידה הכחולה של אליס תביא אתכם בתוך כמה ביסים לארץ הפלאות עם מתיקות מושלמת, העושה חשק להתאהב תוך כדי גלידה! מדובר בגלידריה עם גלידות נהדרות, כשאחד הטעמים הכי מפתיעים היא גלידת ספירולינה כחולה שבאה בטוב בתוך קונוס של וופל קראנצ'י. קינוח עילאי שהוא ללא ספק, חתן הערב והגאווה!

אליס גלידריה - כתובת: אבן גבירול 151, תל אביב, 03-5280321, בוגרשוב 35, תל אביב, 03-5283362

מקרון, צילום: שאטרסטוק

איציק הגדול - מנות סגולות לתאוות בשרים

"איציק הגדול" כשמה כן היא, מסעדת בשרים גדולה מהחיים, שהוקמה ב-1995 עם תפריט עמוס בכל טוב של מנות בשר, דגים, תבשילים וסלטים מעולים ומיוחדים, שנעשים במקום ומוגשים לשולחן. שווה לציין, שהמסעדה ממוקמת בלב ליבה של יפו, מה שאומר שבגמר הארוחה אפשר לקחת יין סגול איכותי וללגום אותו יחדיו על רקע נמל יפו הציורי.

בראשונות -חובה לקחת את מנת החציל השלם, קלוי בגריל עם שום, שמן זית, לימון ופטרוזיליה. הוא כל כך עסיסי ובשרני שזה הורססס! כמובן שחשוב לטעום מסלטי הבית שישלימו את הסגול שלכם.

בעיקריות - אל תפספסו את מנת מדליוני הפילה, שככל שהיא סגולה/בורדו יותר בצבעה, כך נראה שאתם בכיוון הנכון. מנה משביעה, שיכולה להתאים גם לשרינג רומנטי עם המיועד או המיועדת שלצדכם. גם מנת השאטו-בריאן 300 גרם, היא מושלמת, בעיקר כשהיא במידת עשייה בינונית המשאירה את צבעו הסגלגל והופכת את היום הזה לנוטף תשוקה קרניבורית. לא לשכוח להצטייד בקברנה טוב לשוטטות ביפו, ומי יודע אולי להתפתחות דרמטית בעלילה!

איציק הגדול - דויד רזיאל 3, יפו, 053-9438970

צילום: מסעדת איציק הגדול

חודש גאווה שמח לכולם!

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
ארנסטו בתל אביב
053-9415314
ד"ר שקשוקה בתל אביב
053-9444193
קפה נואר בתל אביב
053-9442886
טייגר לילי  בתל אביב
הזמנת שולחן
053-8096525
איציק הגדול בתל אביב
053-9438970
קלארו    בתל אביב
053-9365741

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
פורים 2024 – מצעד משלוחי המנות הגדול
המסעדות המומלצות לחורף 2024: מלחמה ומנות מנחמות
וולנטיין דיי 2024 – מסעדות מומלצות לדייט ראשון
דרום אדום 2024 דווקא השנה – המסעדות המומלצות
מסעדות שחוזרות לשגרה בצל הלחימה
מסעדות חדשות שנפתחו בזמן המלחמה
קפה עוטף באהבה – הפרויקט למען מפוני העוטף
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
ארוחת ליל סדר במסעדה 2024 – סעודות פסח הכי שוות!
חג ״לפני המצות״ שמח!