נגישות
נגישות

עצמאות 2022 - עשר מנות השיפוד הכי מומלצות בארץ

איפה נמצאים שיפודי האנטריקוט והטלה הכי שווים? היכן אתה מולארד? לכבוד פרויקט 'כל הארץ שיפודים שיפודים', מצאנו את עשר מנות השיפוד הכי שוות בארץ. בתאבון

מגזין REST חדשות האוכל חדשות מהצלחת
אורלי בויום
תאריך פרסום: 12/04/2022, 15:19

בין אם תקראו להם שיפודים או 'סיחים', מנות השיפודים כבר הפכו מזמן לחלק בלתי נפרד מהתרבות הקולינרית של כל ישראלי באשר הוא וככזה, אין זה מפתיע שמסעדות הבשרים והשיפודיות משדרגות את מנעד ה'על האש' שלהן ומוסיפות סגנונות, תבלונים ואופציות אכילה והגשה.

לקראת יום העצמאות ובמסגרת הפרויקט 'כל הארץ שיפודים שיפודים', אספנו את השיפודיות הכי שוות בארץ, מצפון עד דרום, בהן תמצאו את הארסנל המלא של עולם הסיחים הישראלי ובתוכן – את השיפוד המומלץ, זה שאסור לכם לפספס.

שיפודי אלפסי - אושר ששמו שיפוד כבד עגל

שיפודי אלפסי היא שיפודיית בשרים מרוקאית אותנטית שתמצאו בה גריל פחמים מבית אבא וקולקציה שלמה של מנות בשרים – שישליק, קציצות, כבד עגל, נקניקיות חריפות, כבד עוף וכמובן שלל שיפודים מלבבות עוף, פרגית, שישליק הודו ועוד.

השיפוד המומלץ: חד משמעית – כבד עגל. באלפסי, הוא כה עדין ועסיסי בטעמו שלבטח לא תסתפקו בשיפוד אחד. פשטות מענגת.

שיפודי אלפסי, הגליל 16, טבריה, 052-2410376

שיפודי אלפסיצילום: שאטרסטוק

אל יאסמין – שיפודי כבש מדהימים זה כאן!

בלב ליבה של מג'דל שמס נמצאת אל יאסמין שהיא מסעדת בשרית דרוזית עם טעמים, ריחות וארומה שתמצאו רק כאן. לפתיחה תקבלו סלטים וראשונות שיעוררו את התיאבון לקראת המשך הארוחה שכולל את הטעמים הכי אסליים שתמצאו בצפון מהמטבח הדרוזי וכמובן - מגוון בשרים ושיפודים.

השיפוד המומלץ: כאן, הולכים על הקלאסיקה -שיפודי כבש. באל יאסמין הוא כל כך עסיסי, עד כי הוא ממלא את החיך במיצים של עונג.

אל יאסמין, מגד'ל שאמס, 053-9369097

מסעדת אל יאסמיןצילום: מסעדת אל יאסמין

שיפודי אולגה – בגלל שיפודי פרגית עסיסיים ומופלאים

"שיפודי אולגה" היא מסעדת בשר שכבר מזמן הפכה לשם דבר באזור חדרה כולו עם וותק של 34 שנה. המסעדה מגישה מדי יום מנות בשר אהובות ומשובחות היישר מהקצביה. בתפריט תמצאו את כל מנות הבשר שאפשר להעלות על הדעת, כולל קולקציה מרשימה ביותר של שיפודים מופלאים שיגרמו לכם להתגעגע לביס הבא – שיפודי קבב ושישליק, פרגית, הודו, כבש ועגל לצד שיפודי חלקי פנים כמו כבד בקר, שקדי עגל לבנים, חלאוויט קלאסי וכו'.

השיפוד המומלץ: לא תאמינו – אתם חייבים להזמין ב'שיפודי אולגה' את הפרגיות. כמה פשוט – ככה טעים ומזכיר השיפודים הכי מומלצים הם דווקא שיפודי הפרגית, כמה פשוט איך טעמן של פרגיות אמור להיות – מושלם, נימוח, עסיסי!

שיפודי אולגה, התנאים 1 חדרה, 04-634-3384

שיפודי אולגהצילום: שיפודי אולגה

בן חמו – עלילות המולראד המושלם!

אם בא לכם להתפנק במסעדת בשר טעימה ואיכותית שתשאיר אתכם שבעים ומרוצים עם טעם של בשר בפה, בן חמו היא המסעדה שלכם. מסעדת בשרים הקיימת מעל ל-15 שנים המציגה את מיטב הבשרים הקיימים – סטייק אנטרקוט, צלעות כבש, טחול, אשכים, כבדים, שפק וגם - קציצות מרוקאיות מופלאות לצד מנות של חומוס וסלטי הבית וכמובן שיפודים וכמה שיותר מהם – לבבות עוף, כבדים, שקדים ועוד.

השיפוד המומלץ: שיפוד מולארד! ושלא תגידו שלא הזהרנו אתכם שאחרי המולארד הראשון תזמינו עוד. בבן חמו הוא רך, עסיסי ומשובח במיוחד.

בן חמו, אור עקיבא, 053-9426912

שיפודי בן חמוצילום: בן חמו

רונן בשרים – לא רק בזכות הקבב העיראקי

אין נתנייתי שמכבד עצמו ולא מכיר את הבשרים והשיפודים של רונן בשרים! במסעדה הוותיקה הזו תמצאו את כל עולמות הבשר, כשרים טריים ומצוינים מכבד אווז, סטייקים, קבב עיראקי, כבד עוף, כבד עגל, נתח קצבים, צלעות, אשכים, פרגיות ובקצרה את כל חלקי הבשר באשר הם ובטעם נוסטלגי, כשכל הטוב הזה מגיע עם מבחר של 18 סלטים מוקפדים ומגוונים תוצרת בית. ברונן בשרים, אתם בוחרים את הבשרים שאתם רוצים ומשלמים עליהם לפי משקל. לא משנה אם בחרתם כבד אווז, סטייק אנטריקוט, מולארד או פרגית, תשלמו 30 שח' למאה גרם. כן, רק 300 שח' לקילו בשר. אולי העסקה הכי טובה שתמצאו.

השיפוד המומלץ: המזל שב'רונן בשרים', אתם לא חייבים לבחור מנה אחת, אלא לגוון עם מספר סוגי בשרים. אבל אין מצב שאתם יכולים להשמיט מהסעודה שלכם את שיפודי הקבב העיראקי המופלא של רונן, עם הטעם הייחודי והמדויק, שמעורר געגועים לאותנטיות שהיתה כאן פעם.

רונן בשרים, שכטרמן 28, נתניה, 053-9377160

רונן בשריםצילום: רונן בשרים

מסעדת מאג'די והאנטריקוט

מסעדה כפר סבאית וותיקה שקיימת למעלה מ-20 שנה וכבר מזמן הפכה למוסד קולינארי של ממש בכפ"ס והסביבה שאתם ממש חייבים להכיר. יש בה מגוון של לא פחות מ – 50 סוגי סלטים, ומגישים בה גם ממולאים, תוספות מעולות, סטייקים, צלעות וכמובן – שיפודים שיפודים. מובחרים במיוחד.

השיפוד המומלץ: יכולנו להישבע שבשיפוד האנטריקוט של מאג'די יש משהו אצילי ממש. אל תפספסו אותו.

מאג'די והאנטריקוט, ויצמן 130 כפר סבא, 053-9442330

מאג'די והאנטריקוטצילום: מאג'די והאנטריקוט

עובד בכפר ועובד בטעם - על שיפוד הפילה שלא תוכלו לשכוח

לא משנה באיזו שעה תגיעו, תמיד יהיה תור שישתרך עד לכניסה למסעדת הבשרים המושלמת הזו, בגלל הבשרים, בגלל הסלטים המגוונים והטעימים, ובגלל השיפודים. המסעדה הוקמה בשנות ה-90 כצריף קטן עם 4 שולחנות ומאז היא הפכה למעצמה של בשרים וטעמים – כנפיים, קבב, נקניקיות, סטייק צלעות וכמובן גולת הכותרת של המקום היא השיפודים הכל כך טעימים.

השיפוד המומלץ: עשינו ספויילר כבר בכותרת. אצל עובד בכפר, חייבים, אבל פשוט חייבים, להזמין את שיפוד הפילה. פשוט להזמין, ללעוס באושר וללכת לישון עם הטעם הזה בפה. זהו.

עופר בכפר ועובד בטעם, חטיבת אלכסנדרוני 2 אור יהודה, 053-9443042

עובד בכפר ועובד בטעםצילום: עובד בכפר ועובד בטעם

איציק הגדול - כי רק כאן תמצאו את מלך המלכים, שיפוד מעורב של 5 בשרים!

מוסד קרניבורי המלווה אותנו משנות ה-90 כמסעדת בשרים המשלבת בין בשר איכותי הנצלה על גריל לאווירה ייחודית כשעד היום פוקדים את המקום כל המי ומי. 'איציק הגדול' - כשמה כן היא. כל המנות גדולות ושופעות, והארוחה שם כוללת מבחר נדיר של סלטי הבית לפתיחת התיאבון ואת כל סוגי הבשר שרק קיוויתם שיש – אנטרקוט, מדליוני פילה, טלה, פורטר האוס, נתח קצבים, סטייק רוסיני וגם בשר וואגיו משובח שיפתח לכם את כל הצ'אקרות. אבל אנחנו התכנסנו כאן בגלל השיפודים.

השיפוד המומלץ: מלך השיפודים – שיפוד מעורב של חמישה בשרים – פרגית, כבש, נתח קצבים, פילה וקבב. כל מילה נוספת מיותרת, לאכול ולהתענג על כל ביס!

איציק הגדול, דוד רזיאל 3 תל אביב, 053-9438970

שיפודית איציק הגדולצילום: איציק הגדול

סטקיית צדקיהו – לעוף משיפוד הכנפיים

המוסד הירושלמי הוותיק והכל כך מוערך, פועל כבר משנות ה-80 ומאז ועד היום, נחשב לסטיקייה איכותית אשר אליה עולים לרגל מכל רחבי הארץ. לא נרחיב על הסלטים הטריים המוכנים במקום מדי יום, וגם לא על הסטייקים, קוביות כבד האווז והמעורב הירושלמי. אנחנו באנו לעוף.

השיפוד המומלץ: כבר אמרנו לכם – הפשטות מנצחת. שיפוד הכנפיים של צדקיהו, העשוי מעוף טרי כמובן, אך פשוט להפליא, מעניק באופן אניגמטי תחושה של גורמה בגרון ואושר עילאי בלב.

סטיקיית צדקיהו, יד חרוצים 21, ירושלים, 053-9384316

סטקיית צדקיהוצילום: סטקיית צדקיהו

שיפודי הלב הרחב אילת - בגלל שיפודי הטלה והבשר האדום

מדובר בשיפודיה מיתולוגית שהחלה דרכה כבר בשנות השבעים כשמומי בנדאהן (ז"ל) פתח חנות פלאפל קטנה וטעימה באילת יחד עם בני משפחתו. לימים מומי נפטר, אך המורשת של לב רחב באוכל ובשירות המשיכה ופילסה את דרכה אל כל גרם של בשר במסעדה שמנוהלת כיום על ידי משפחתו. תמצאו בה שפע של סלטים, מנות ראשונות, מנות בשרים כמו פילה רוסיני, סטייק אנטרקוט, פריים ריב, סטייק עוף, כבד וארסנל שלם של שיפודים מעולים העשויים מעוף, בשר אדום וכבש.

השיפוד המומלץ – טוב. הסתבכנו. אבל אתם יודעים – מה שקורה באילת נשאר באילת. אז הרשינו לעצמנו לבחור שניים: את שיפודי הטלה הנפלאים ואת שיפוד השייטל ראמפ

המלכותי של בשר אדום רך וללא שומן- מושלם!

הלב הרחב, חיל ההנדסה 6 אילת, 08-920-5040

שיפודי הלב הרחב אילתצילום: הלב הרחב

אהבתם את הכתבה?

כתבה מהממת
1
פחות אהבתי
0
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
פורים 2024 – מצעד משלוחי המנות הגדול
המסעדות המומלצות לחורף 2024: מלחמה ומנות מנחמות
וולנטיין דיי 2024 – מסעדות מומלצות לדייט ראשון
דרום אדום 2024 דווקא השנה – המסעדות המומלצות
מסעדות שחוזרות לשגרה בצל הלחימה
מסעדות חדשות שנפתחו בזמן המלחמה

הצטרפות לניוזלטר

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER