נגישות
נגישות

עושים חג: ראש השנה מסורתי במסעדות

מה מתוכנן לכם לערב ראש השנה? אם עדיין לא תכננתם תנו לנו לעשות זאת בשבילכם. הנה כמה מקומות שתוכלו לשבת בהם ולהרגיש הכי חג שיש, או לקנות אוכל מוכן ולהרים בבית ארוחת חג ברגע. אז שיהיה לכולם חג שמח, טעים ומשביע!

ראש השנה וחגי תשרי חדשות מהצלחת
עמית ביבר
עמית ביבר
תאריך פרסום: 04/09/2021, 12:33
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מחפשים איפה לשבת ולחגוג את ראש השנה? הנה הדרך המושלמת לפתוח שנה חדשה, ללא הכנות ובישולים אבל עם מנות החג המסורתיות שהן מאסט בכל שולחן בערב החג. אז איפה מגישים גפילטע ומנות חג אחרות?

מצאנו את המקומות עם האוכל הכי ביתי והכי חג שיש, כאלו שעורכים את המסעדה עם שולחנות החג במרכזם מניחים את הברכות האהובות והטעימות, מסעדות כאלו שמציעות תפריט של ממולאים ביתיים מעולים, או מסעדות שמוכרות אוכל מוכן מבית אמא עם ניחוחות של חג: סלטים מכל הסוגים, מנות דגים, בשרים, עופות ותוספות.

תפריט חג מיוחד בבאבא-יאגה
במסעדת באבא יאגה מגישים בחג תפריט מסורתי שיהפוך את החג למיוחד מבלי לפגוע במנהגים ובהרגלים שלנו. מה בתפריט החג שלהם? גפילטע, דג ברוטב עגבניות ופלפלים, מרק עוף כמו שאנחנו אוהבים, כבד קצוץ וכל אלו מלווים את תפריט המסעדה העשיר, המפואר והטעים מהמטבח הרוסי. אה כן, וכמעט שכחנו את ברכות החג שיחכו לכם במרכז השולחן – קערות רימונים, תפוחים, דבש ועוד הפתעות באווירת ראש השנה חגיגי ונוצץ.
באבא יאגה, תל אביב

המנה הכי ביתית וחגיגית שיש: ממולאים של מלכת הממולאים
אם היינו יכולים לעשות ארוחה שכולה ממולאים, היינו הולכים על זה בגדול! בעצם, עם מלכת הממולאים זה אפשרי, וואלה, אנחנו חייבים להודות שלא היינו מודעים לכמות הממולאים הקיימת, פשוט אין סוף לסוגים ולטעמים – עלי גפן, כרוב, פלפלים, בצלים, קישואים ועוד, כל אלו יהפכו את שולחן החג לביתי, חמים וטעים במיוחד. שיהיה חג שמח ומלא ממולאים!
מלכת הממולאים, עין עקיבא

פו בכיכר – תפריט של קידוש עם אוכל של בית
מחפשים ארוחה כמו בבית? עם ניחוחות של חג ושישי? במסעדת פו בכיכר מציעים תפריט הכי ביתי שיש, מרגישים שכל מנה בושלה מהלב עם הרכיבים הכי טובים שיש ועם המון השקעה, אהבה וסבלנות. התפריט כולל עיקריות, סלטים, דגים ותוספות. מנות הדגים והבשר בעיקריות מזכירים לנו את הטאצ' של אמא: קציצות דג פיקנטיות, עוף בתנור, צלי בקר ברוטב ועוד. בתוספות יש כל מה ששולחן חג צריך: אורז, קוסקוס, ירקות בתנור, סיגרים, קובה ועוד. שולחן החג שלכם לא יכול להיות יותר ביתי מזה.
פו בכיכר, יסוד המעלה

תפריט בשרים וסלטים שיצבעו את השולחן אצל אייל שלי
אם נגיד את האמת, חלק חשוב מארוחת חג זה הסלטים, שיהיה מגוון מרענן של סלטים טובים שיצבעו את הצלחת בטעמים. מעבר לתפריט מגוון של דגים, עופות, בשרים ותוספות מעולות שאייל שלי מציעים, יש גם תפריט סלטים ארוך ומעורר תיאבון: סלט ביצים, חצילים מטוגנים, עגבניות חריפות, חצילים בטחינה, ירקות מומחצים, פלפלים חריפים, מטבוחה, סלק, גזר חי או מבושל, כרוב לבן, טחינה והרשימה עוד ארוכה – לא היה סלט אחד שאנחנו אוהבים ואין להם, תנסו אותם, לא תתחרטו.
אייל שלי, עפולה 

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
מלכת הממולאים עין נקובא בעין נקובא
הזמנת שולחן
053-9348516
פו בכיכר ביסוד המעלה
053-9379150

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של עמית ביבר

איפה אוכלים את הסטייק המושלם בצפון?
קרניבורים אתם כאן? מסעדות בשר מומלצות בצפון
אוכל ביתי מומלץ: תרגישו בבית ותאכלו משהו!
פחמימה של נחמה: כאן תמצאו את המאפה המושלם
ככה פותחים בוקר: ארוחות בוקר משביעות ועשירות
חגיגה טעימה: הכרם - מסעדה לאירועים
חגיגה טעימה: הכרם - מסעדה לאירועים
מצאנו לכם ארבע מסעדות שף כשרות ושוות!
המסעדות הכי מסקרנות לסתיו 2023
נויפלד במזרח הרחוק – פנינים מהמטבח ההודי
מאסטר שף – מנת המישלן שהטריפה את המתמודדים
משחקי השף: על מקועקעים ועלעלים