נגישות
נגישות

אוגוסט 2021: בצל ההנחיות החדשות - איפה אוכלים?

רגע מה? שוב פעם תו ירוק? התשובה היא כן. התו ירוק חזר למסעדות ובכלל. אז כשהסגר מרחף באוויר וכל עוד אפשר, בואו נצא לנצל כל רגע שיש לנו במסעדות. אז מה עושים עם הילדים שאינם מחוסנים ואיפה אוכלים? כל התשובות כאן

חדשות האוכל חדשות מהצלחת
עמית ביבר
עמית ביבר
תאריך פרסום: 29/07/2021, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

שוב חוזר הניגון וההנחיות מתהדקות מרגע לרגע, ב- 18.8 נכנסו לתוקף הנחיות לתו ירוק באופן מלא במסעדות. אם נגיד את האמת, חשבנו שאנחנו חסינים מפני שינויים תדירים בהנחיות ושלמדנו לעמוד בקצב, אבל בכל זאת אנחנו מתבלבלים בכל פעם מחדש, אז עשינו סדר גם עבורכם ואם נגיד את האמת גם קצת עבורנו.

נתחיל מכך שעל פי ההנחיות, קיימת חובת הצגת תו ירוק במסעדות, בפאבים ובמתחמי אוכל. כאשר ילדים עד גיל 3 פטורים מהצגת אישורים על מנת להיכנס למתחם, בני 3 עד 12 יציגו בדיקה מהירה אותה המדינה תממן ובני 12 ומעלה שאינם מחוסנים יוכלו להציג בדיקה מהירה ללא סיוע מימון מהמדינה.

מסעדות עם ישיבה בחוץ
מחפשים מקום פתוח שתוכלו להרגיש בו בטוח? הנה כמה מסעדות בהן ישנה גם אפשרות לישיבה בחוץ, אז קחו אוויר ותיהנו מהאוכל.

אלבי
במסעדת אלבי רוב מקומות הישיבה הם בחוץ, באוויר הפתוח ובמיקום מדליק ויפהפה. המסעדה מגישה אוכל בסגנון יווני מעולה ורענן, כזה שיצנן לכם את הקיץ ויהפוך את הישיבה בשולחנות החיצוניים לנעימה גם ביום חמים במיוחד.
לשים בצד את הלחצים: זה המקום לעזוב לרגע מאחור את הסטרס שמתחולל בעקבות העלייה בתחלואה ופשוט ליהנות מאווירה שמחה ומשחררת. האוכל טוב, האוויר נעים, הסביבה הקסומה של שוק הפשפשים תורמת המון ופשוט כיף להתנתק מהכל ולשבת כאן לארוחה טובה.
לא רק אוכל טוב: המנות היווניות המעולות של אלבי הן רק חלק מהחוויה הקולינרית, כאן מתפוצצים גם מאוזו ומאלכוהול טוב, קוקטיילים מיוחדים וקינוחים שווים.
אלבי, תל אביב

הרמיטאז'
אנחנו באנו לעבוד חבר'ה! ולכן בחרנו במסעדת בשרים, כזו שתשאיר לנו טעם לעוד גם כשאנחנו סופר מפוצצים, כזו שאי אפשר לצאת ממנה עם כפתורי הג'ינס סגורים, כזו שמציעה איכות ללא פשרות, טעמים מעולים, דגים, תבשילים ושפע מאכלים!
להתפנק עם אוכל טוב: כאן התפריט מציע מבחר עשיר של מנות, חלקן על טהרת הבשר וחלקן בקטגוריית הדגים ופירות הים. יש להם מנות של נתחים מפוארים, תבשילים עם טאץ' אימהי כמו שאנחנו אוהבים, שפע סלטים שצובעים את השולחן ועוד מבחר אפשרויות וטעמים.
במרחק נגיעה מהחופשה: לא רק שמקומות הישיבה הם באוויר הפתוח, המסעדה גם ממוקמת באזור הכנרת והסביבה ומאפשר תקפיצה לטבילה במי הכנרת המופלאים. תיהנו מיום חופש מחוץ לבית שכולל שחייה וארוחה טובה, כזה שיחתום לכם את החופשה בהצלחה ובטעמים מעולים.
הרמיטאז', טבריה

יוליה
לא סתם מסעדה באוויר הפתוח, זה האוויר הכי מיוחד שיש, אוויר של ים. יוליה ממוקמת בנמל תל אביב בין מגוון חנויות ופינות ישיבה נעימות על הדק מול המים. המסעדה מציעה ארוחות באווירת הים עם דגים, פירות ים ומנות משובחות אחרות.
מנות מטריפות על הים של ת"א: שבו, תיהנו מהנוף, תיהנו מהריח של הים והכי חשוב, תיהנו מהשילובים המשגעים שבחרו להציג כאן בתפריט של יוליה, שרימפס עם חמאה אוזו, פילה סלמון-יוגורט ועוד מגוון מנות מפירות ים ודגים משובחים ברטבים ותוספות מסקרנות ומוצלחות במיוחד.
האוויר, אוי האוויר! לא רק האוכל, השוס כאן הוא המיקום. הבריזה של הים מלטפת והצבעים של המים פשוט מנצחים כל מיקום אחר. המלצה מנצחת, תגיעו לקראת שקיעה ותיהנו מצבעי שמיים משכרים שאי אפשר להפסיק להסתכל בהתרגשות.
יוליה, תל אביב

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של עמית ביבר

איפה אוכלים את הסטייק המושלם בצפון?
קרניבורים אתם כאן? מסעדות בשר מומלצות בצפון
אוכל ביתי מומלץ: תרגישו בבית ותאכלו משהו!
פחמימה של נחמה: כאן תמצאו את המאפה המושלם
ככה פותחים בוקר: ארוחות בוקר משביעות ועשירות
חגיגה טעימה: הכרם - מסעדה לאירועים
חגיגה טעימה: הכרם - מסעדה לאירועים
מצאנו לכם ארבע מסעדות שף כשרות ושוות!
מצעד תוכניות הבישול הכי ישראליות והכי שוות
הצטרפו לטרנד: טרנדים חדשים במסעדות הישראליות 2024
המנות הכי ישראליות של 2024 - איפה הכי שווה לאכול?
הבראנצ'ים שלא תרצו לפספס: כל ארוחות הבראנץ' השוות