נגישות
נגישות

כשר למהדרין: המסעדות המומלצות של בני ברק

kosher food. מקערות הפוקה של השף פרנק אזולאי לסניף הכשר הראשון של אגאדיר, מהגפילטע פיש של שלייקס לבלינצ'ס של מנטה בייגל - אלו המסעדות השוות בבני ברק

המלצות קולינריות חדשות מהצלחת
עודד פשטצקי
תאריך פרסום: 31/07/2019, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

תבשיל בג'אפו בני ברק (צילום: באדיבות המקום) כשרות ואיכות. סלט של ג'אפו בני ברק (צילום: באדיבות המקום)

בשנים האחרונות הסצנה הקולינרית של בני ברק, עוברת מהפכה של ממש עם שלל מסעדות איכותיות שמציעות תפריט מגוון ומוקפד לצד כשרות מהדרין שמתאימה לכולם. הקהל המקומי נפתח לטעמים חדשים ועם כל הכבוד למאכלים המסורתיים נוצר בעיר ביקוש גם להמבורגרים, אוכל אסייאתי ואוכל איטלקי. יצאנו לסיור קולינרי בעיר החרדית ושבנו עם כמה המלצות טעימות.

לכל המסעדות הכשרות במרכז הארץ
קולינריה בהשגחה: המסעדות הכשרות הטובות בתל אביב

אגאדיר

ענקית ההמבורגרים השיקה את הסניף החדש והמושקע במיוחד שלה במתחם בסר שבבני ברק בחודש מרץ האחרון. הסניף החדש נפתח בהשקעה של כשלושה מיליון שקלים והקהל המקומי ישמח לדעת שהמסעדה מתהדרת בהשגחה המהודרת של הרב מחפוד. מדובר בסניף הכשר הראשון של הרשת, שקיימת כבר קרוב לרבע מאה ומלבדו מפעילה 12 סניפים נוספים, ואין ספק שהמסעדה מהווה פתרון קולינרי איכותי לשומרי הכשרות בגוש דן. הסניף החדש עוצב בדומה לשאר הסניפים, על ידי האדריכל אורי בן דרור ממשרד האדריכלים MU, שהעניק למקום סטייל של דיינר אמריקאי קלאסי.

מה בתפריט: המבורגר פטריות טבעוני (180 גרם), המבורגר אנגוס (250 גרם), סיגרים מרוקאיים (זוג סיגרים גדולים ופיקנטיים, ממולאים בתערובת עשירה של בשר בקר, טלה וצנוברים ומוגשים עם נבטי חמניות וטחינה), כריך סינטה ופאדג' שוקולד לקינוח.
כשרות: הרב מחפוד
אגאדיר - מצדה (כנרת) 7, בני ברק, 053-9348206

המבורגר באגאדיר בני ברק (צילום: באדיבות המקום) בשר למהדרין. המבורגר באגאדיר בני ברק (צילום: באדיבות המקום)

בורגרים

במתחם בסר תמצאו סניף נוסף של רשת המבורגריות, שבניגוד לאגאדיר, הכשרות היא לא דבר חדש אצלה. הכוונה היא כמובן לרשת בורגרים, המפעילה נכון לכתיבת שורות אלה קרוב ל-50 סניפים בדרגות כשרות שונות. הסניף הכשר (בשר חלק, רבנות בני ברק) שבמתחם בסר, מיישר קו עם הסטנדרטים הגבוהים שהציבה הרשת מיומה הראשון ומתמחה בהמבורגרים קטנים אך מוקפדים לעילא ולעילא, במשקל של 80 גרם. ההמבורגרים מוגשים במארזים הכוללים זוג המבורגרים או שלישיית המבורגרים וכן ניתן להזמין מארז של שמינייה ומארז של 16 המבורגרים. ממדיה הצנועים של הקציצה מאפשרים לסועדים ליהנות ממגוון רחב של טעמים בארוחה אחת.

מה בתפריט: בורגר טלה, בורגר סמוקי (בקר מעושן, בורגר עוף, בורגר צמחוני (עדשים וטופו), נאגטס (פילה עוף בציפוי פירורי לחם ושומשום), כריך אנטריקוט (רצועות אנטריקוט ובצל מוקפצים, איולי שום, איולי חרדל, פרוסות עגבנייה וחסה קצוצה) ופונדנט (עוגת שוקולד חמה) לקינוח.
כשרות: בשר חלק, רבנות בני ברק
בורגרים - Burgerim - מצדה (כנרת) 9, פרדס כץ, בני ברק, 053-9381147

המבורגר של בורגרים (צילום: באדיבות המקום) קציצה קטנה עם סטנדרט גבוה. המבורגרים של בורגרים בני ברק (צילום: באדיבות המקום)

מנטה בייגל

ודאי לא יפתיע אתכם לקרוא שבמנטה בייגל, הבייגל האמריקאי הוא מי שגונב את ההצגה - במקום הפופולארי מגישים יותר מ-15 סוגי מנות בייגל, כשבין השאר מדובר בבייגל סלמון (גבינת שמנת טבעית, פרוסות סלמון מעושן, קוביות מלפפון חמוץ ופרוסות עגבנייה על מצע עלי חסה טריים), בייגל דיאט מלחם קל (גבינת שמנת לייט, מלפפון פרוס, פרוסות עגבנייה ורצועות גמבה, על מצע עלי חסה טריים) ובייגל חמאה (חמאה מלוחה, מלפפון פרוס, פרוסות עגבנייה ורצועות גמבה על עלי חסה טריים). בנוסף בתפריט העשיר של המזנון האמריקאי (בהשגחת הרב לנדא), תמצאו גם מבחר עצום של מנות אחרות, לרבות תפוחי אדמה מוקרמים, סלטי ירקות, שלל מנות פסטה, מגוון קישים מוקרמים, בלינצ'ס מצוינים והרשימה עוד ארוכה. כמו כן חשוב לציין שמדי יום עד השעה 18:00, ניתן ליהנות במקום מעסקיות שוות ומשתלמות ביותר.    

מה בתפריט: אומלט כפרי (אומלט מזוג ביצים על מצע בצל מטוגן, זיתים מושחמים בטיגון, מלח ותבלינים), פסטה נורווגית מוקרמת (פסטה ברוטב שמנת פטריות, נתחי סלמון מעושן, רוטב שום ותבלינים, מוקרמת בגבינה צהובה), סלט מנטה (פטריות חיות, רצועות בצל סגול, גרעיני תירס ונבטים, על מצע עלי חסה טריים, קוביות עגבנייה, פרוסות מלפפון ורצועות גמבה, בתוספת רטבים) ובלינצ'ס מנטה (זוג עלי בלינצ'ס פריכים במילוי גבינת שמנת במתיקות מעודנת ובתוספת כדור גלידת וניל, קצפת מתוקה וזילוף שוקולד) לקינוח.
כשרות: הרב לנדא
מנטה בייגל - Menta Bagel - ירושלים 23, בני ברק, 053-9418691

תבשיל בג'אפו בני ברק (צילום: באדיבות המקום) הסטייל היהודי. תבשיל בג'אפו בני ברק (צילום: באדיבות המקום)

צנעני

מסעדת צנעני נפתחה לפני קרוב לשלושה עשורים, אי אז בשנת 1991. בנוסף לוותק מרשים ומוניטין ללא רבב, מתגאה המסעדה גם בהכשר המהודר של יורה דעה – הרב שלמה מחפוד. שמה של מסעדת צנעני יצא למרחוק בין היתר בזכות מרק הבשר שמוגש בה עם חילבה נהדרת וכן בזכות החמין שמוגש בימי חמישי. אך מעבר לכך, חלק ניכר מתושבי העיר מגיעים למקום באופן קבוע כדי ליהנות מהשווארמה של צנעני (שווארמה הודו ושווארמה פרגית), מהתבשילים המתחלפים על בסיס יומיומי וממרק הירקות והקוסקוס, המוגש במקום בימי שלישי בלבד. כמו כן בימי שישי החל משבע בבוקר, ניתן לרכוש במקום אוכל מוכן לשבת ובכלל זה מגוון עצום של סלטים, מנות בשר, מנות דגים ותוספות.

מה בתפריט: מטבוחה מרוקאית, טורשי מסייר (כבושים טריפוליטאיים), מעורב ירושלמי (נתחי עוף עם בצל מטוגן), קבב הבית וכבד עוף עם בצל מטוגן.
כשרות: הרב מחפוד
צנעני - ז'בוטינסקי 92, בני ברק, 053-9439612
להזמנת שולחן בצנעני

מרק בשר בצנעני בני ברק (צילום: באדיבות המקום) יש גם אוכל מוכן לשבת. מרק בשר של צנעני בני ברק (צילום: באדיבות המקום)

סיציליאנו

סיציליאנו היא רשת מסעדות איטלקיות שבאה לעולם לפני עשור בדיוק. בסניף הכשר למהדרין (בד"ץ חוג חתם סופר פ"ת) שבמתחם בסר, ניתן ליהנות ממגוון רחב ביותר של פיצות אישיות, פיצות משפחתיות ופיצות ענקיות, מבחר פסטות מיוחדות, שלל סלטים טריים וכן מקישים מושקעים, סוגים שונים של קלצונה ושורה ארוכה של קינוחים. בנוסף ניתן להזמין במקום שש או עשר פיצות משפתיות או ענקיות (פיצה party), במחירים משתלמים. סיצילאנו מפעילה בנוסף לסניף שבבני ברק, עשרה סניפים נוספים ובקרוב עתיד להיפתח סניף חדש בירכא.

מה בתפריט: מקלות שום סיציליאנו (זוג יחידות), סלט קפרזה (לבבות חסה, כדורי מוצרלה, עגבניות שרי, עלי בזיליקום ורוטב בלסמי), פיצה ביאנקה (רוטב שמנת אלפרדו, מוצרלה, בצל סגול, פטריות טריות ובטטה אפויה), סלט בורגול ובטטה (תערובת של בורגול, אפונת גינה, בצל סגול, פטרוזיליה, בצל ירוק, חמוציות ומלפפונים בליווי קוביות בטטה, ברוטב שמן זית, לימון וטחינה גולמית) ועוגת גבינה פירורים לקינוח.
כשרות: חתם סופר פתח תקווה
סיציליאנו פיצה פסטה - מצדה (כנרת) 9, פרדס כץ, בני ברק, 053-9349448

סלט בסיציליאנו בני ברק (צילום: באדיבות המקום) האיטלקיה הכשרה. מקלות שום עם סלט בסיציליאנו בני ברק (צילום: באדיבות המקום)

המסעדה היהודית

המסעדה היהודית היא הרבה יותר ממסעדה כשרה (בהשגחת הרב לנדא) - מדובר במתחם קולינרי שוקק שבו בכל יום שישי פועל שוק אוכל עם עשרות דוכנים, המציעים מגוון רחב ביותר של מנות לשולחן השבת. בימי חול ניתן ליהנות מארוחות עסקיות משתלמות בשעות הצוהריים ולאחר מכן מארוחות ערב עשירות בכל טוב המטבח היהודי. שוק האוכל קם לתחייה בימי שישי וערבי חג גם בסניף הירושלמי של המסעדה היהודית, כשסניף נוסף פועל כיום גם בפתח תקווה. במסעדה היהודית בבני ברק תמצאו ערב רב של מטבחים יהודיים מכל התפוצות, החל ממטבחי יהדות הונגריה ופולין ועד למטבח היהודי- תימני והיהודי-מרוקאי - החל מכבד קצוץ וגפילטע פיש, דרך חומוס משובח עם טחינה וסחוג וכלה במרק תימני אותנטי ודג מרוקאי מסורתי.

מה בתפריט: פטריות יער קלויות במחבת, כרוב ממולא בבשר ואורז, מרק תימני אותנטי, רגל קרושה, קוגל אטריות ירושלמי מסורתי וופל בלגי (בסירופ מייפל בתוספת 2 כדורי גלידה) לקינוח.
כשרות: הרב לנדא
"המסעדה היהודית" - מצדה (כנרת) 4, פרדס כץ, בני ברק, 053-9439620

פסטה בסיצילאנו בני ברק (צילום: באדיבות המקום) מבחר גדול במחירים משתלמים. פסטה של סיציליאנו בני ברק (צילום: באדיבות המקום)

שלייקס

מסעדת שלייקס הוקמה על ידי בני הזוג הינדה, ילידת העיר ומוטי קניג, שבעבר ניהול את המסעדה היהודית ואף בישל במסעדת מוטיס בעיר. המסעדה נפתחה ב-2014 ומאז מגישים בה בני הזוג מנות המבוססות על מתכונים שעברו מדור לדור במשפחות שלהם, שעלו לישראל מפולין ומהונגריה. שלייקס היא מסעדה שמגישה אוכל ממאה אחרת אך באווירה מודרנית לחלוטין, כשכבר מיומה הראשון, פנתה המסעדה לקהל חילוני ודתי כאחד. למעשה הסועדים מוזמנים לצלם את החוויה הקולינרית ולהעלות את התמונות לפייסבוק. חשוב לעדכן כי נכון להיום, המסעדה פעילה בימי חמישי בלבד (בהשגחת הרב לנדא, רבנות מהדרין בני ברק).

מה בתפריט: קרפיון ממולא (מוגש בתוספת חלת ויזניץ וסלטי הבית), אלזלע (גרון עוף ממולא בקישקע בשרי), כבד קצוץ (מוגש עם קרקר הבית ותלתלי בצל) ומרק קרפאלעך (מוגש בתוספת קניידלעך ואטריות).
כשרות: הרב לנדא, רבנות מהדרין בני ברק
שלייקס אוכל יהודי - הקישון 13, בני ברק, 053-9377620

ג'אפו

ג'אפו היא רשת מסעדות בהובלתו של השף המפורסם פרנק אזולאי. הקונספט שעומד בבסיס המסעדות של רשת ג'אפו, משלב בין רולים גדולים של דפי אורז במילוי דגים, לבין קערות פוקה, שהופכות לאחרונה ליותר ויותר פופולאריות במחוזותינו. נכון להיום, מפעילה הרשת הצעירה ארבעה סניפים, שניים מהם בתל אביב, אחד ברמת גן ואחד בבני ברק. כל סניפי הרשת כשרים אך זה האחרון, כשר למהדרין ( בד"ץ בית יוסף). המנות בג'אפו נדיבות וטעימות ולא פחות חשוב מכך, המחירים בג'אפו הוגנים ביותר, כשלמשל קערת פוקה בהרכבה עצמית עולה 39 שקלים והקערה היקרה ביותר (ג'אפו בול סלמון), עולה 49 שקלים בלבד.

מה בתפריט: רול ג'אפו נא (טרטר סלמון בפונזו ואיולי ג'ינג'ר, צ'ימיצ'ורי אסייתי, אבוקדו, אננס, חסה, מלפפון, גזר, בצל ירק, כרוב לבן, עשבי תבלין וקראנצ'ים), רול סמוקי ג'אפו (סלמון מעושן וטונה באיולי בזיליקום, אבוקדו, חסה, מלפפון, צנונית, סלק, עלי בזיליקום טריים, עשבי תבלין וקראנצ'ים) וג'אפו בול סלמון (אורז, סלמון צלוי ברוטב, גזר, כרוב לבן, נבטים, שעועית ירוקה, סלק, כרובית בתנור, בצל ירוק, ג'ינג'ר כבוש ובוטנים).
כשרות: בד"ץ בית יוסף
ג'אפו - מצדה (כנרת) 9, פרדס כץ, בני ברק, 053-6110710

סלט של ג'אפו בני ברק (צילום: באדיבות המקום) מגוון של קערות פוקה. סלט של ג'אפו בני ברק (צילום: באדיבות המקום)

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
אגאדיר בבני ברק
053-9348206
בורגרים בבני ברק
053-9381147
מנטה בייגל בבני ברק
053-9418691
צנעני בבני ברק
הזמנת שולחן
053-9375442

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מוקפץ אסיאתי עם חלומי בקפה הבימה (צילום: גלעד הר שלג)
מנה במסעדת אלמרסא עכו (צילום: באדיבות המקום)
נוף במסעדת ביאנקיני (צילום: איתמר גרינברג)
מטיילים בתיאבון: מסעדות מומלצות על כביש 90
שפים מספרים: על הפער בין המטבח הביתי למקצועי
מה מסתתר במטבחים הביתיים של השפים הגדולים?
מהאדנית לצלחת: הכול על פרחי מאכל
נעים להכיר: האנשים שהונצחו במנות מפורסמות
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח