נגישות
נגישות

שיט בטעמים עם מסעדת הספינה בעכו

על ספינה בנמל עכו נפתחה לפני כחודשיים מסעדת "הספינה". חוויה קולינרית נפלאה, בה תוכלו לקבל את הדגים הטריים, המשובחים והטעימים ביותר בצלחת שלכם, אל מול הים. מחפשים טיול משפחתי ומפנק במיקום יוצא דופן ולהרוויח גם שייט במתנה? קדימה, מחכים לכם

מסעדות בצפון המסעדות של rest
נעם פרל
תאריך פרסום: 11/05/2021, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

 שולחן מלכים על הגלים. צילום: גלעד הר שלג

עכו היא אחת מערי הנמל הוותיקות בעולם, וכיאה לעיר נמל היא מפורסמת בין השאר בזכות מאכלי הים שהיא מציעה לכל מי שמגיע לבקר בסמטאות הציוריות של העיר המופלאה. אז נכון, בעיר נמל כמו בעיר נמל תוכלו למצוא מגוון רחב של מסעדות דגים ובכלל, המפוזרות בכל רחבי העיר הקסומה, אבל אנחנו בטוחים שבמסעדה כמו הספינה, עדיין לא הייתם, כי במסעדה הזאת, את מאכלי הים המשובחים האלה תוכלו לטעום במסעדה החדשה שממוקמת, איך לא, על ספינה בנמל. מתבקש? גאוני? התשובה היא כן!

יוצאים לטיול משפחתי? מסעדות מומלצות לעצירה
11 מסעדות מומלצות בצפון הארץ

מן הים אל הצלחת בספינה

החזון של צוות הדייגים והבעלים של המסעדה היה להגיש את הדגה הטריה והאיכותית ביותר שהם דגים בכל יום, הישר ללקוח באופן בלתי אמצעי. כל הדגה היומית מגיעה לוויטרינה יפה, שם הסועד בוחר לו בדיוק את הדג שאותו הוא רוצה לאכול, כי אין טוב ממראה עיניים ואם הביטוי "מן הים אל הצלחת" היה צריך פירוש מוחשי יותר, פה זה בדיוק הסיפור.

במסעדת "הספינה" מכבדים את מאכלי הים, נותנים להם את הכבוד הראוי להם ולא נותנים לשום חומר גלם אחר לגנוב את ההצגה. את הדג ילוו מגוון רחב של סלטים וצ'יפס, התוספת האולטימטיבית שאין ארוחת דגים שלמה בלעדיה.

 כאן הכול התחיל.. צילום: גלעד הר שלג

פירות ים, סלטים וגם סטייקים

את הדגים ניתן לקבל בכל צורה שתרצו, בין אם אתם אוהבים אותם שלמים, פתוחים בגריל או כפילטים, כדי לוודא שחוויית הארוחה שלכם תותאם למידותיכם באופן מושלם. הדגים מגיעים בליווי של כ-15 סוגי סלטים טריים שמוכנים על המקום. בין מבחר הסלטים תוכלו ליהנות מסלט טבולה, פאטוש, ג'רג'יר, מטבוחה, חומוס, סלט קובה מדגים והרשימה עוד רבה, טובה, טרייה וטעימה.

במסעדת ה"ספינה" תוכלו ליהנות מחוויה כוללת של אוכל טעים, מיקום מיוחד ושירות נפלא, וכל זה במחירים נגישים הכוללים סלטים, תוספות, שתיה וקינוחים. כן כן, קראתם נכון, כל זה במחיר של הדג שנע בין 65 שקלים, ל-120 שקלים. בין מגוון הדגים, דגי דניס, לברק, דג מושט, דג סלמון, לוקוס, פרידה, צלחת דגים קטנה וכמובן ברבוניות. בגזרת פירות הים תוכלו ליהנות ממנת שרימפס, קלמרי, ומיקס פירות ים.

אגב, אם לא בא לכם דגים או פירות ים זה בסדר, תפריט המסעדה מציע גם סטייק אנטריקוט (110 שקלים), סטייק פילה (110 שקלים) או חזה עוף (60 שקלים). במסעדה תוכלו למצוא גם מנות ילדים כך שאין ספק שאף אחד לא יצא מכאן רעב.

וכדי לחתום את החוויה המיוחדת, כי אי אפשר בלי קינוחים, תוכלו למצוא כנאפה, מלבי, ועטייף אותנטים שישאירו אתכם עם טעם של עוד, כמיטב המסורת בעכו.

 מיקס פירות ים של הספינה. צילום: גלעד הר שלג

טיול קולינרי בים לסיום

וזה לא הכול: בשביל להעניק לכם את החוויה העכואית האולטימטיבית, צוות המסעדה מציע לכם לחתום את הארוחה הנפלאה בשיט של רבע שעה במתנה, שייקח אתכם עד חומות העיר וחזרה. כי איך אפשר ליהנות מארוחת דגים אמיתית מבלי לזכות ב"טיול שורשים" עם אוויר צח ובריזה נעימה שלא תקבלו בשום מקום אחר?

אין ספק שמדובר בצעד נכון ומתבקש לנצל את המיקום של המסעדה, בעיר הנמל העתיקה ובעיקר את מה שיש לים להציע בלוקיישן ייחודי שהוא על ספינה, מכיוון שהתוצאה של חיבור חלקי הפאזל האלה יוצרים חוויה מיוחדת שלא תקבלו בשום מקום אחר.

הספינה - טרומפלדור 42, עכו, 0537106041

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
הספינה בעכו
053-7106041

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
החורף כאן: מתכון לקרמבו אמיתי
אריא מציגה: מזרח תיכון חדש
טשקנט: מנפלאות המטבח האוזבקי
רוזה מציגה: אש ותימרות עשן
אמנות הדגים: מסעדת 4SEA בהרצליה פותחת קיץ
בציר 66: הגרסה הצרפתית והכשרה בגליל
פאפי צ'ולו: פיצרייה ואווירה במרכז תל אביב
מסעדת AKLATY חיפה: בואו לאכול איתי בכרמל
כוכב הצפון - מסעדת NICE TO MEAT היא קרנבל קולינרי
מוסד ליד הים - מועדון ארוחת בוקר
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?
מסעדת הפופ אפ שולחן גלילי: ממטעמי המטבח הערבי