נגישות
נגישות

מבזק חדשות קולינרי - 6.9.16

ספטמבר התחיל, רוחות סתיו מגיעות עם ערב, וגם המסעדות ובתי הקפה מתחדשים ומתחילים לתכנן את תפריטי הסתיו והקיץ. מסעדה חדשה לניר צוק ועוד חדשות קולינריות, תפריטי קוקטיילים מעניינים צצים בכל פינה, ועוד חדשות קולינריות מכל רחבי הארץ

המלצות קולינריות חדשות מהצלחת
שרון שגב
תאריך פרסום: 05/09/2016, 14:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email


מסעדות ובתי קפה בכל הארץ מתחילים להתארגן לעונה החדשה שבפתח. אז מה קורה בזמן הקרוב בזירה הקולינרית? מסעדה חדשה לשף ניר צוק, פסטיבל הבירה אוקטוברפסט מגיע באוקטובר לכמה זירות בכל הארץ,

מאפו – החדשה של ניר צוק
השף ניר צוק משיק את מאפו - ביסטרונומיק כשרה, הממוקמת במלון פרימה סיטי ברחוב מאפו 9 בתל אביב. בין המנות הראשונות בתפריט ניתן למצוא רביולי ארטישוק ירושלמי במיקס של עגבניות, חזה אווז בצלייה איטית עם יין ואוכמניות שחורות, פרושוטו בקר בשמן אגוזים, ריזוטו של פריקי וארבוריו עם תרד וגבינה טבעונית ובעיקריות - מדליוני פילה בקר עם קונפי תפוחי אדמה, לברק במילוי אורז אדום צלוי בתנור עם שמן זית ועשבים ועוד. המסעדה נמצאת בתקופת הרצה עד לפתיחה הרשמית ב- 15.9. 
מאפו, מאפו 9 תל אביב. 053-5494941
 ניר צוק במאפו. צילום: יחסי ציבור

מקסיקנה חוגגת עשור ואתם טסים למקסיקו
רוצים לטוס לחופשה במקסיקו? כל שעליכם לעשות הוא להגיע לאחד משני סניפי מקסיקנה, להזמין ארוחה בסכום של מעל 80 שקלים, להירשם לרשימת הדיוור של אל-איטליה בכתובת שתינתן לכם במסעדה, לעשות צ'ק אין לפייסבוק של מקסיקנה ולחכות להגרלה שתתקיים ב-15.9.16. 
מקסיקנה, בוגרשוב 7, תל אביב. 053-9443049
מקסיקנה, ירמיהו 17, תל אביב. 053-9369213 
 מקסיקנה
תפריט קוקטיילים חדש בפאסטל
מסעדת פאסטל משיקה תפריט קוקטיילים חדש עם הפתעות כמו: Fresh Rum  רום פמפרו, אננס, תות, ליים, מלפפון, נענע, וניל (52 שקלים); Ouzo Smash אוזו 12, אננס, רוזמרין, מלפפון, נענע, בזיליקום, ליים (48 שקלים) ועוד. בימים ראשון עד חמישי אורחי המסעדה ייהנו מ-HAPPY HOUR  בין 17:00-20:00 בישיבה על הבר – 1+1 על כל הקוקטיילים, כוסות היין והבירות במסעדה. 
פאסטל, שדרות שאול המלך 27, מוזיאון תל אביב. 053-7103046
 
קוקטיילים בפאסטל. צילום: נעם נכון
מרינדו שרונה מרקט חוגג שנה
מרינדו שרונה מרקט חוגג שנה להקמתו ומזמין את הקהל הרחב לחגוג עם מנת המבורגר עגל 220 גרם במבצע 1+1, עד ה-15 בספטמבר 2016. המבצע תקף בימים א'-ה' מהשעה 12:00.
מרינדו, קלמן מגן 3, שרונה מרקט, תל אביב. 053-9387566

29 שקלים על כל הקוקטיילים באגאדיר
אגאדיר משיקה תפריט קוקטיילים חדש במחיר שישמח גם את הכיס. כל הקוקטיילים בתפריט במחיר קבוע של 29 שקלים בלבד. למשל: פרוזן מוחיטו- רום, נענע, מיץ לימון והרבה קרח; HP תותים – רום, תות ולימונדה; נגרוני - ג'ין, קמפרי, צינזאנו, בנדיקטין וקוקטיילים רבים נוספים.
>> לסניפי אגאדיר
 
קוקטיילים באגאדיר. צילום: יחסי ציבור
חדשות רשת קמפאי סטריט ווק
בימים אלו החלה הרצת מסעדת  קמפאי סטריט ווק כפר סבא, הממוקמת במתחם אושילנד. בבאר שבע יגדל הסניף של קמפאי סטריט פי 2 כמעט, ובחודשיים הקרובים מתוכננים להיפתח עוד שני סניפים – בנתניה ובנתיבות.
 
תפריט משלוחים חדש ב-TYO
TYO היפנית משיקה תפריט משלוחים חדש ממטבחו של השף יאמה אוימאודה, הידוע בכינוי 'יאמה סאן'. התפריט כולל מגוון מנות מהמטבח היפני החדש - סושי, מנות ראשונות, מנות עיקריות וקינוחים, ויש גם תפריט עסקי. פעילות המשלוחים בין השעות:  12:00-23:30.
TYO, מונטיפיורי 7, תל אביב. 053-7934176

בורגרים מתמתגת
רשת בורגרים, המתמחה במיני בורגרים (80 גרם כ"א לפני צלייה), במבחר טעמים, עוברת מיתוג מחדש בכל 58 סניפיה ברחבי הארץ. יושק גם תפריט חדש, שאת טיבו נדע בהמשך. יש למה לצפות. 
>> לסניפי רשת בורגרים
 
בורגרים. צילום: חיים יוסף
מהפכה קולינרית: הרכיבו את הפאזל המנצח שלכם
בימים אלו מושקת רשת חדשה המציעה חוויה ייחודית - הרכבה אישית ומדויקת של טעמים, החל מבחירת טכניקת הכנת הבשר ועד לטעמו המדויק של הרוטב. על בניית התפריט היצירתי והייעוץ הקולינרי אחראי השף דניאל זך. PUZZLE FOOD מציעה חוויה קולינרית ייחודית המשלבת הרכבה אישית של טעמים וחומרי גלם תחת הקונספט: התאמה מוחלטת של המוצר לטעמו האישי של כל סועד. התהליך היצירתי בו כל סועד הופך לשף של עצמו מתנהל במטבח פתוח לרווחה: החל מבחירת נתח הבשר, טכניקת ודרגת העשייה, סוג הלחם, הירקות ועד לתוספות והרטבים. הכול נעשה במקום ברמת טריות מקסימלית -  מטחינת הבשר, עישון במעשנת מקצועית במשך לילה שלם, רטבים מרתקים וטעימים במיוחד שנרקחים במקום, תוספות של צ'יפס טרי, כרובית, בצל, פלחי תפו״א פריכים, סלט ירוק, עגבנייה ובצל ברוטב ויניגרט ודבש, סלטים ומטבלים טריים בהרכבים יצירתיים שהלקוחות שותפים מלאים בהרכבתם. פתוח בימים ראשון – שבת 12:00-00:00.
פאזל פוד, מרכז עזריאלי, חולון. 053-4246773

FISHOP מציעים עסקיות
FISHOP, בר דגים ופירות ים הממוקם בלב שרונה מרקט, משיק תפריט עסקיות מפנקות  על טהרת הדגה היומית. טווחי המחירים: 42-62 שקלים. כל המנות בתפריט מוגשות בליווי מיץ טבעי לבחירה / כוס יין לבן/ קאווה/ בירה -15 שקלים.  מוגש בימים א'-ה' בשעות 12:00-17:00. בין המנות: פילה סלמון עם ירקות מוקפצים; שרימפס טמפורה; אורז פאד קפאו עם פילה דג קוד ועוד.

ספר האוכל של אמיר קרונברג
השף אמיר קרונברג ממסעדת גדרה 26 משיק ספר אוכל בהוצאת לאנצ'בוקס. הספר מבטיח לקחת אתכם למסע אל זיכרונות ילדות בין שני בתים בהם גדל: העיראקי והסקנדינבי. בין המנות אותם יתעד קרונברג בספרו: פיטי במיה - זעתר טרי בצל סגול עגבניות שרי תפוחי אדמה ושייטל, סלט הרינג עם המון כוסברה בצל סגול שמיר דבש חרדל חומץ שמנת חמוצה וצילי ירוק על חלת בריוש, לביבות זוקיני, פטה, מנגולד נענע או  כרובית, כרישה ריקוטה, קציצות סלמון ברוטב עגבניות חמוץ מתוק חריף עם נענע. קובה דגים ועוד.

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
עכשיו אילת. איפה הארוחות הכי משתלמות?
שיראטויה: יפנית אמיתית בתל אביב
מסעדות חדשות בתל אביב
פסטיבל סרי לנקה באוליב ליף ועוד חדשות קולינריות
פסטיבל פרו באוליב ליף ועוד חדשות קולינריות
ארבעה בראנצ'ים שווים באזור המרכז
לא חייבים בבית: אוכלים בחוץ בחוה"מ פסח
ארוחת החלומות בסנטה רוזה
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח