נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

במהלך מסעותיי בחו"ל גיליתי, שאת המסעדות הטובות ביותר מוצאים לגמרי במקרה, במקומות לא צפויים. כך גם הגעתי לנוצ', מסעדת סושי ונודלס שנמצאת בלב שכונת המגורים נווה רסקו ברמת השרון. האווירה הבורגנית והשקטה מסביב לא מרמזת ולו במאומה על כך שבלב השכונה השקטה נמצאת אחת מהמסעדות המוצלחות בגוש דן בז'אנר האסייתי-פיוז'ן.

וכך נכנסתי, יחד עם חבר טוב שמכור לז'אנר, בלי כל ציפיות ופתחתי את התפריט העצום. מרק וון טון (21 ₪) וכיסוני גיוזה (29 ₪) שהזמנתי כמנות ראשונות "בטוחות" הבהירו לי שהבעלים, אמיר ורותם, כנראה ידעו מה הם עושים כשפתחו מסעדה בשכונת מגורים רמת-שרונית - נוצ' היא מסוג המקומות ששווה להתניע את האוטו וליסוע אליהם במיוחד, אפילו מתל אביב והרצליה השכנות ברוכות המסעדות. מרק הוון טון היה צח, עשיר בנבטים, מקלוני גזר, עלי חסה ואטריות זכוכית, מעט שמן שומשום והכיל בתוכו גם כיסונים מבצק דק דק ושקוף, שמולאו בעוף בכמות מדויקת. המרק הזה היה טעים מאוד בין היתר בגלל הטריות הרבה שהורגשה בכל לגימה ובכל כיסון. ארבעת כיסוני הגיוזה שהגיעו לשולחן נעלמו כלא היו, ושותפי לארוחה ואני הגענו למסקנה שמדובר במנת הגיוזה הטובה ביותר שאכלנו בארץ. בלי להגזים, מדובר באחת מהמנות שחובה להזמין כשמגיעים לנוצ'' (יחד עם שתיים נוספות, אליהן נגיע בהמשך).

שייק לימונענע קפוא (19 ₪), נתן טאץ' מרענן לארוחה, ויחד איתו שתינו גם סן פלגרינו (11 ₪) וקוקטייל וו-וו (29 ₪). בנוצ' קיים גם "קוקטייל נוצ'", שמתחלף מדי שבוע ונמצא מחוץ לתפריט הרגיל.

ההקפדה על שימוש בחומרים טריים, יחד עם ההשקעה שניכרת בכל פרט ופרט בעיצוב המסעדה, המנות והתפריט הם תוצאה של שנים ארוכות של ניסיון ואהבה אמיתית לתחום מצד אמיר, שבא מתחום המאפים ורותם, לשעבר מהלנסקי והמיזוארי התל אביביים. שניהם רמת שרונים במקור. אחותו של רותם למדה בכיתה של אמיר ואחרי שנים של מסעדנות בעיר הגדולה נוצר הקליק והחזרה הביתה. את התפריט הרכיבו אמיר ורותם גם על סמך ניסיון העבר הרב ובייעוצה של סוללת שפים. התוצאה בהתאם, לא מאכזבת. המסעדה פועלת בכל ימות השבוע מ-12 בצהריים ועד 12 בלילה, כאשר בין השעות 12-18 מוצעות ארוחות עסקיות במחירים שבין 49-69 ₪. כל העסקיות כוללות מנה ראשונה, מנות עיקריות לבחירה ממגוון סוגים (מנות נודלס, קומבינציות סושי, פירות ים ומנות על בסיס אורז) ושתיה קלה. כוס יין הבית מוצעת עם העסקיות במחיר של 12 ₪ ויש גם ארוחות ילדים במחיר 38 ₪.

אחרי המנות הראשונות, שהיו כה מוצלחות, דגמנו את תפריט הסושי של המסעדה. שתי מנות inside-out: מאקי סלמון סקין ואבוקדו (29 ₪) ומנת rainbow - פוטומאקי ב-4 צבעים, עם אבוקדו, סלמון, טונה אדומה ובס (35 ₪), המנות היו שתיהן מוצלחות, אך המנה השלישית שהזמנו נכנסה גם היא לקטגוריית "מנות חובה": פוטומאקי נוצ' (29 ₪), רול רחב של סלמון וסלמון טמפורה בציפוי פנקו, שהוגש חם עם נגיעת רוטב פיקנטי היה פשוט מעולה, לא פחות.  

ממגוון מנות הנודלס, בחרנו בהמלצת המלצר לחברי (שמשוגע על חלב קוקוס) במנת אודון ירוקה (48 ₪): אטריות אודון ואטריות ירוקות שעשויות עם שרימפס, בשר לבן, עוף, במבו שוט וזוקיני וכמובן – חלב קוקוס. החבר, שהוצף בגעגועים לתאילנד, החליט להשלים את החוויה הקולינארית התאילנדית עם שייק בננות (19 ₪).

למרות שכבר היינו עמוסים לעייפה באוכל, לא עמדנו בפיתוי והמשכנו למנות "עיקריות": שהרי, במקום כמו נוצ', רעיון המנות הראשונות והעיקריות קצת מיטשטש ואפשר ואף רצוי לאכול בלי סדר המנות קבוע. מנת הטונה האדומה הצרובה בגריל (68 ₪) היתה עשויה בדיוק במידה הנכונה, ומוצלחת מאוד. אך שוב, כמו בכל הערב הזה, במסעדה כמו נוצ' מנה לא יכולה להיות רק טובה או מוצלחת, בגלל שמנות אחרות מהתפריט, שהן סופר מוצלחות, יאפילו עליה בקלות. כך קרה עם מנת השורט ריבס, צלעות בקר שמיושנות במקום ועשויות בבישול איטי עם תבלינים ארומטיים ושיכר שזיפים יפני ולצידן – פניני טפיוקה. אם אתם מהמכורים לטפיוקה- זו בדיוק המנה בשבילכם, אם לא - זו ההזדמנות להכיר את חומר הגלם הנהדר הזה, שהוא כמו פניני ג'לי צמיגי קטנות, שסופחות אליהן את טעמי הבישול ומשדרגות את הטעם בכמה דרגות. המנה הזו היא לא פחות מהברקה וגם היא נכנסת לרשימת המנות שאתם פשוט מוכרחים להזמין, גם המחיר שלה (58 ₪) הוא בדיחה-ביחס לתמורה.

שבעים-מאוד, החלטנו לפנות קצת מקום בבטן בעזרת 2 צ'ייסרים של צ'ויה דבש ובעקבותיה פירמידת קרם ברולה (33 ₪): עלים פריכים של בצק פילו, ביניהם שכבות קרם ברולה ובננות טריות ברוטב קרמל טופי מתקתק.

זו היתה ארוחת ערב קסומה, בגלל מגוון המנות המצוין, בגלל חברה טובה ובגלל שמזמן לא נכנסתי למסעדה שיש בה אווירה כל כך טובה – של אוכל ושל שירות שנעשה עם הרבה תשומת לב, הקפדה ואהבה.

*הכותבת היתה אורחת המסעדה.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
נוצ' ברמת השרון
053-9439996

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של מיכל גדו

בקלילות
ותודה להורדוס, שהביאנו עד הלום
סופשבוע בכפר
ג'ורג'יה On my mind
פרובאנס, הגרסה הישראלית
נמל תעופה
זהו זה
קפה שף
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר