נגישות
נגישות

לא נולדה אתמול

בערב תמים למראה באלפרדו הכשרה בפ"ת, נקלעה אורנת למפרט לחגיגת יום הולדת נחמדת, לעשרות אנשים בו זמנית. באין זיקוק שירחיב את לבה, היא התנחמה בהרחבת ההיקפים עם רביולי צאן וכדורי ריזוטו פריכים

מסעדה ביום המסעדות של rest
אורנת למפרט
תאריך פרסום: 21/02/2008, 15:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

ולנטיינ'ס דיי, חג האהבה הכי לא כשר, בפתח, ודווקא השנה הוא נופל על יום חמישי, יומו העסוק ביותר של בן זוגי, חובב הדגה. לפני שאפשרתי לו לדלג באלגנטיות מעל היום הקדוש (לנוצרים, לנוצרים) וללכת אל המים, הסברתי לו שהשנה נקדים קצת את חגיגות האהבה והזמנתי לנו מקום לשני בערב ב"אלפרדו", מסעדה איטלקית וכשרה בפתח תקווה.

במתחם פארק האזורים ההייטקיסטי, בסביבה הירוקה והפורחת "אלפרדו" התמקמקה לה. התפאורה: שיחים מפוסלים בצורת חיות (מישהו שם צפה ב"המספריים של אדוארד" יותר מדי פעמים), מפל מלאכותי וגשר מחליף צבעים. התמקמנו בפנים, על הספות הנוחות, מעלינו מסך פלזמה עם מנות היום וקליפ של גלים מתנפצים אל הסלעים ברקע. עוד רגע ישימו לי מאוורר מול השיער ואני אתחיל לדבר בסלאוומוושן. כל כך רומנטי ודביק, במיוחד לחגיגה הפרטית שלנו. כך לפחות חשבנו.

בהגיענו לאלפרדו מקום שמכיל עד 300 מקומות ישיבה, התפוסה היתה מלאה באופן יחסי. ליום שני בערב, הנתון הזה בהחלט מרשים אלא שתוך חצי שעה המקום התמלא עד אפס מקום וחדר ההמתנה הכיל עוד (!) אנשים מתוחים ורעבים, שאם יתמזל מזלם, יוכלו גם הם להינעץ על אחד הכיסאות. זאת ועוד, בזמן עיכול המנות ומשימת ה"לא משאירים פירור בצלחת" שהטיל על עצמו בהתנדבות חובב הדגה הנחוש, שמתי לב לתופעה מוזרה באלפרדו: אדי בטלר מלהקת "עדן" בוקע מהרמקולים בשירו "יום הולדת" אי אילו פעמים במהלך הערב ואליו מתלווה מלצר עולץ עם קינוח מפתה, בכל פעם לשולחן אחר. מתברר, חברים, שרבים הם ילידי פברואר ושכולם באים דווקא לכאן, להתחנגל על הזיקוקים החינמיים.

מלכיאל, המלצר המהולל שלנו, המליץ לנו על הראשונות: ארנצ'יני - כדורי ריזוטו פריכים במילוי עשבי תיבול טריים וגבינת מוצרלה, המוגשים על מצע רוטב עגבניות ופסטו (28 ₪). חם, נימוח ו"באחריות", כמו שהמלצר שלנו הבטיח וקיים. הזמנו גם פטריות שמפיניון בציפוי פריך, ממולאות בגבינת עיזים ואגוזי מלך עם עשבי תיבול, על שלולית רוטב אלפרדו (28 ₪). גם אלו לא בילו יותר מדי זמן על הצלחת עד שחגגנו עליהן. פתיח מוצלח.

למנה עיקרית, בחר חובב הדגה בדניס אלפרדו – דג דניס שלם בשמן זית, אפוי בתנור לבנים וממולא עגבניות שרי, פסטו ופלחי לימון (79 ₪). הדג טרי, עסיסי ומוגש באסתטיות עם תוספת לבחירה. אני הלכתי על רביולי צאן, פסטה טריה שנעשית במקום, במילוי גבינת עיזים ברוטב שמנת ופסטו עם ממרח עגבניות מיובשות וזיתי קלמטה (48 ₪). הפסטה הייתה מצוינת, אך ממרח העגבניות המיובשות העמיס טעמים כבדים מדי על הרוטב. אחרי מקצה שיפורים קטנטן המנה הזו תוכתר כנפלאה, בינתיים נסתפק ב"פ'סדר".

נטולי יומולדת אך עם רצון עז לקינוח מפתה, זימנו את מלכיאל שלנו למתן הסברים על הקינוחים. הלה הצטייד במגש קינוחים מלא להדגמה ובילבל אותנו כהלכה. כל הקינוחים נראים נפלא, אך ששמענו את ה"באחריות" אחרי התותים במסקרפונה על מצע מרנג (32 ₪) לא היססנו לרגע. גם עכשיו, כשאני משחזרת את הקינוח הנפלא הזה, הפה שלי מתעורר ומתמלא געגועים. קינוח כבד מאוד, וכל כך טעים. באחריות. חובב הדגה בחר בכיפת ברולה - מרנג עם מוס שוקולד, קרם ברולה ואגוזים (28 ₪). קינוח נפלא לחובבי השוקולד.

חתמנו את הארוחה בנשיקה לצלילי המוזיקה הרומנטית במקום, וסימנו וי על חג האהבה הנוצרי. עד לוולנטיינ'ס הבא אנחנו מסודרים. באחריות.

* הכתבת הייתה אורחת המקום.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
אלפרדו בפתח תקווה
053-9441289

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
קודם ניקח את חיפה, ואז את תל-אביב
ד"ש לדיוויד ברוזה
לכי תוכיחי שאין לך אחות
מפיוז'ן יוצא קונפיוז'ן
יפה תשיר לנו סולו
החיים כרול
הא! לחמה
לוסי בשמיים עם קארי
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר