נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

ביקורינו מתחיל בכביש ארוך ומפותל שבשוליו ירוק וצהוב טובלים בהרי גולן. בכניסה לקצרין בולט המבנה האליפטי המרשים המכיל בתוכו את מבשלת הגולן, שבתחומה הוקמה מסעדת ברוהאוס הגולן- המסעדה עם הבירות הטעימות בארץ.

בארץ הצימרים ובמרכז השפע הקולינרי והאותנטי שמציע הגולן למבקריו, טוב לדעת שיש אי של שפיות הממוקם במרכז קצרין. תפריט המבשלת מושלם למשפחות החוזרות ממסלול מפרך, למפגש חברים מול משחק אליפות כשלהו לצד בירות וחמוצים או לזוגות המחפשים רומנטיקה מחוץ לצימר.
המחירים שפויים לחלוטין ומה שהכי חשוב ומיוחד - אפשר לשתות בירה איכותית וייחודית ישר מהחבית.

משהו ליד
כמובן שכשמגיעים למבשלת בירה, הכרחי לטעום את כל סוגי הבירה המקומית ולכן ביקשנו לעצמנו את טעימות "חווית הגולן" (44 ₪). מסע הטעימות כלל כמעט ליטר וחצי של בירה מחמישה סוגים שונים. אני אישית אהבתי את בירת העוג עץ אלון (הקרויה על שמו של עוג מלך הבשן), שתהליך תסיסתה נעשה בחבית מעץ אלון במקום נירוסטה, כמו שאר הבירות ברחבי תבל. מלבד העוג, שתינו בירת אייל ענברי, פילזנר, חיטה ודאבל בוק, שזכתה במקום השני בתחרות בירות בינלאומית עם ארומות השוקולד והקפה המצוינות שלה.

לצד הבירות נשנשנו מספר מנות שאין מושלמות מהן לסיטואציה: נקניקיות בקר קטנות ועסיסיות על מצע כרוב כבוש שבושל בבירת הגולן (34 ₪), פטריות ממולאות בפילה עוף ועשבי תיבול מצוינים (24 ₪) והמוצלחת מכולן - "מלך המסבאה" שלנו - ה-פרייצל (16 ₪). פרייצל בווארי, מעין כעך גדול, נוקשה מבחוץ ורך מבפנים המכיל בתוכו נתח קורנביף, רוטב ברביקיו, חסה, עגבנייה ומלפפון חמוץ. אולי ה"כריך" הטוב ביותר שאי פעם טעמנו. איך לא חשבו על זה אחרים? הפרייצל הזה ליד הבירה היה מתבקש ומשלים כמו לאכול סטייק עם פירה או המבורגר עם צ'יפס. כאילו היה חייב להיות כך ורק אנחנו איחרנו להבין את מה שהבווארים גילו כבר ממזמן.

טוב לדעת
לברוהאוס עסקיות משתלמות במיוחד ובהזמנה מעל 50 ₪ תזכו בהנחה של 20% על כל התפריט, עד שעה 18:00. כמו כן, על כל בירה שנייה אחרי השעה 18:00 תשלמו רק 12 ₪, אז לשתיינים שבינינו מדובר בדיל משתלם במיוחד. במקרה שתירצו לחגוג במקום אירוע משמח, תוכלו ליהנות מחדרVIP  נפרד ומושקע, בו ניתן לערוך ארוחה אינטימית ל- 24 סועדים.

אוכל קדימה אוכל
בזמן ההמתנה למנה העיקרית קיבלנו הסבר מפורט מזיו, איש המפתח במסעדה, על תהליך עשיית הבירה. בכניסה ניצבים שני מיכלי נירוסטה עצומים המתחילים את תהליך הייצור, מהם עוברת הבירה בצינורות וחוזרת, לאחר תהליך תסיסה הנעשה בחדר אחר. זיו הראה לנו את סוגי הלתת השונים והסביר שהבירות יוצאות מעולות גם בשל העובדה שהן מכילות מים ממעיינות הגולן.

בחזרה לאוכל. בן זוגי טרף נתח עסיסי במיוחד של אנטריקוט (112 ₪), לצד תפוחי אדמה שהיו פריכים ולוהטים כאילו יצאו עתה ממדורת ל"ג בעומר. אני לעומת זאת התענגתי על נקניקיית בקר וטלה (66 ₪), לצד פירה וכרוב שבושל בבירת המבשלה. המנה היתה מעולה, הנקניקיות גדולות יותר מאלו שבמנה הראשונה, ונקניקיית הטלה הביאה עמה טעמים אלוהיים. בסיום הארוחה ביקשתי לטעום את מוס החלבה (29 ₪) שהיה מרענן וקריר, בעוד בן זוגי ניסה ללכת רצוף על קו ישר כדי להוכיח לי שהוא כשיר לנהוג. ההליכה צלחה וכך נפרדנו מהברוהאוס בעצב רב אך עם הבטחה גדולה שעוד נשוב.

חשבון בבקשה
מחבת מיני נקניקיות - 34 ₪
פטריות ממולאות - 24 ₪
חווית טעימות הגולן - 44 ₪
סטייק אנטריקוט 330 גרם - 112 ₪
נקניקיות המבשלת - 66 ₪
מוס חלבה - 29 ₪
פרייצל - 16/32 ₪ (ליחידה או שתיים)
סה"כ - 325 ₪

*כתבה פרסומית.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
נתח בשר בראנץ' האוס (צילום: באדיבות המקום)
אסאדו בר באלונים (צילום: באדיבות המקום)
סטייק בברסרי 107 (צילום: באדיבות המקום)
מנה של מסעדת סבידה (צילום: באדיבות המקום)
בירות של מסעדת ליבירה בחיפה (צילום: באדיבות המקום)
אותנטיות יוצאת דופן במסעדת גאורגיה
בשר משובח ב-BACK TO BLACK
חדשה בשכונה: מרינדו יקנעם
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר