lock-openlock-closed
נוף מרהיב לעיר העתיקה בירושליםג'וי, ירושלים
לפרטים לחצו>
אירועים בג'וי
אירועים עד כ-120 איש
 

חוות דעת על לימאני - Limani, קיסריה

(ציון 4 - 40 חוות דעת)
5
1
הזמן שולחן
תכנן אירוע
מסעדה ים תיכונית וגם: אוכל יווני, בשרים, דגים, פירות ים, אוכל ים תיכוני
053-9367364
(מספר מקשר)
zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.
קיסריה
בקצה נמל קיסריה, בנקודה הכי יפה שיש, לימאני ביסטרו מציעה חוויית בילוי מסוג אחר. ביסטרו איכותי עם אווירה של בר יווני, אוכל מוקפד ונוף מטורף, מוסיקה אופטימית והרבה נשמה. התפריט כולל מנות ביסטרו קלאסיות עם נגיעות של ים, ומתאים את עצמו לשעות הפעילות. בבוקר קפה וקרואסון לצד מנות בראנץ' מפנקות, במהלך היום ובערב עיקריות מגוונות ויין טוב, ולאנשי הלילה- מנות קלילות שהולכות טוב עם האלכוהול.

התקבלו 40 חוות דעת על לימאני - Limani

הוסף חוות דעת
ציון גולשים ממוצע
מחיר
אוכל
שירות
אוירה/משלוח
מיין ביקורות לפי
גולש
כתב 1 ביקורות
מצוינת. אשוב לבקר במסעדה בעתיד
אוירה, אוכל, מוזיקה, נוף מהמם. שרות מעולה
ציון ממוצע
4
מחיר
אוכל
שירות
אוירה/משלוח
ביקורת זו הועילה לך?
הוסף תגובה
דווח על ביקורת פוגענית
גולש
כתב 1 ביקורות
???
האוכל הגיע בזמן, הרוב היה טעים אבל המנה של הקבב היתה יבשה והגריסים היו ללא טעם.
ציון ממוצע
4
מחיר
אוכל
שירות
אוירה/משלוח
ביקורת זו הועילה לך?
הוסף תגובה
דווח על ביקורת פוגענית
גולש
כתב 1 ביקורות
ממליצה בחום
מהנוף והאווירה הכללית.. גם האוכל היה מאוד טוב
ציון ממוצע
4
מחיר
אוכל
שירות
אוירה/משלוח
ביקורת זו הועילה לך?
הוסף תגובה
דווח על ביקורת פוגענית
גולש
כתב 1 ביקורות
אחלה חוויה
האווירה ליד הים והאוכל מעולים
ציון ממוצע
4
מחיר
אוכל
שירות
אוירה/משלוח
ביקורת זו הועילה לך?
הוסף תגובה
דווח על ביקורת פוגענית
גולש
כתב 1 ביקורות
טעים אבל...
המיקום נהדר והאוכל היה טעים אבל ארבעתנו סבלנו מקילקול קיבה
ציון ממוצע
2
מחיר
אוכל
שירות
אוירה/משלוח
ביקורת זו הועילה לך?
הוסף תגובה
דווח על ביקורת פוגענית
עפרה
כתב 2 ביקורות
ארוחה מושלמת
הזמנתי מראש שולחן ל-20 נפשות, מבוגרים וילדים. למרות ששבת בצהרים היא זמן עמוס, השולחן חיכה לנו עם מארחת ומלצרים אדיבים ויעילים, באמצע השולחן הונחו מיד, בעקבות תיאום טלפוני מראש, מספר מנות ראשונות משותפות, כך שלא היה צורך לחכות בחוסר מעש למנות העיקריות. המנות היו טעימות, גם העיקריות והקינוחים הגיעו ללא המתנה מיותרת והשירות כאמור היה מצוין. גם מחיר הארוחה רבת המשתתפים היה סביר לחלוטין. ועוד לא הזכרתי את הנוף המדהים בנמל קיסריה.
ציון ממוצע
5
מחיר
אוכל
שירות
אוירה/משלוח
ביקורת זו הועילה לך?
הוסף תגובה
דווח על ביקורת פוגענית
איתן
כתב 1 ביקורות
לא ראוי לביקור
עובדות: הגענו לחגוג יום הולדת 50 לאישתי. למסעדה קופונים שתקפים עד שש ביום שישי. טרם רכישת הקופונים התקשרתי לשאול האם יכובדו גם בשמונה בערב והבהרתי כי אנו חוגגים. נענתי בחיוב!! רק לאחר קבלת התשובה הזמנתי הקופונים. הזמנו מקום לחמישה עם נוף, קיבלנו שולחן לארבעה ללא זכר לנוף הימי שבגללו הגענו לקיסריה. מנהל משמרת / האחראי בערב הארוע אישר הקופונים ולחץ על "סמן כמומש" בקופון הסלולרי. רק לאחר הזמנת מנות ראשונות ביטל בעל המסעדה כיבוד קופון. נימוקיו לביטול היו לא פחות מפוגעניים: 1. הטיל ספק בעובדה שוידאנו מראש עם המסעדה. 2. העלה אלטרנטיבה שאולי נציגת המסעדה איתה דיברתי לא היתה מוסמכת לתת תשובה זו. בכל מקרה לא ברר את העובדות מול העובדת שאשרה הקופון וההזמנה יום קודם לכן. התייחס אלינו/ללקוחות כאל אנשים שניסו לקבל משהו במרמה. לאחר יחס שכזה עזבנו בכעס ועלבון, כמעט וחרב לנו את יום ההולדת. חוות דעת: 1. לאדם שמתייחס בצורה זו לאורחיו אין מקום בעסק שאמון על ארוח!!! 2. לחוות דעתנו, מלכתחילה האוכל לא מצדיק המחיר הרגיל.
ציון ממוצע
1
מחיר
אוכל
שירות
אוירה/משלוח
ביקורת זו הועילה לך?
קרא תגובה (1)|
הוסף תגובה
דווח על ביקורת פוגענית
לימאני - Limani
תגובת העסק-תגובת הבעלים18/04/2018
שלום, יש אנשים שאין גבול לחוצפה שלהם. בקופון ישנם פרטים מדויקים על מה כלול בו ומתי הוא תקף. כאשר ראיתי לקוחות אשר מציגים קופונים בערב שישי ביררתי את הנושא מול האחראי שסיפר לי שהלקוחות אמרו- כפי שסיפר הלקוח בתגובה, ששאלו ואמרו להם שאפשר ושהם באו מרחוק רק בגלל שאמרו שאפשר. אמרתי למנהל שלי שבמקרה זה אני מוכן לאפשר להם שימוש בקופון זוגי אחד. הוא סרב וכשאמרתי לו שהסיבה שבגללה הדברים מפורטים עד מאוד בקופון היא שלא יהיו טעויות וטענות הוא אמר לי שככה הוא עושה לפעמים ושיש מקומות שמסכימים, מה שניקרא "שיטת מצליח". הם גם התחילו לאיים שיכתבו ביקורות וישמיצו את המסעדה. אצלי איומים עובדים הפוך , אולי זאת אחת הסיבות שאני בעלים של עסק משוגע שכזה. הוא גם מרשה לעצמו להחליט אם המנות שוות את הכסף או לא למרות שהוא לא אכל ובטח שהוא לא מומחה בתחום, אולי בתחום הקופונים. זאת אחת הסיבות העיקריות שבגללה אני שונא קופונים, אתה גם נותן הנחה גדולה וגם באים בטענות ובקשות מיוחדות. כמו שאמרתי, אין גבול לחוצפה! חג עצמאות שמח
itzik
כתב 1 ביקורות
מפגש משפחתי - השיג את המטרה. המיקום מעולה. האוכל טעים. חבל על הפקשושים, אבל הם לא הצליחו להעיב.
הזמנתי שולחן ל שמונה סועדים (4 זוגות) ובזמן ההזמנה שאלתי באשר לנגישות לבעלת תוו נהיגה של נכה. שאלתי במפורש באם ניתן להיכנס עם רכב עד המסעדה ונעניתי בחיוב. גם ביום האירוע בעלה של הגברת הנכה התקשר למסעדה וביקש לאמת כי ניתן להיכנס עם רכב עד פתח המסעדה ונענה בחיוב. השומרים במחסום בכניסה לנמל סירבו לתת לרכב להיכנס ואמרו שבעל המסעדה צריך להסדיר זאת. הגברת הסתייע בעוד שני אנשים ואך בקושי הצליחה להגיע למסעדה. גם באשר עזבנו, ביקשנו מבעל המסעדה להתקשר למחסום ולבקש שיתאפשר לבעלה של הנכה להכניס את הרכב כדי להוציא אותה. בעל המסעדה אמר שלא ניתן!!! האוכל היה טוב, אבל יקר מאוד. המנות הראשונות קטנות ויקרות. לא כל המנות הוצאו מהמטבח באותו הזמן - אחד הסועדים נאלץ להמתין 10 דקות תמימות כאשר כל שאר הנוכחים כבר סועדים את ליבם.
ציון ממוצע
3
מחיר
אוכל
שירות
אוירה/משלוח
ביקורת זו הועילה לך?
הוסף תגובה
דווח על ביקורת פוגענית
imo
כתב 2 ביקורות
יקר, מאכזב ויחס לא הולם לסועדים
הזמנו מקום מראש ל - 6 אנשים לחגוג יומולדת משפחתי. הגענו בשעה היעודה ומצאנו שהוכן עבורנו שולחן קטן ביותר עבור 6, כאשר השולחן עצמו לא מאפשר לשבת בנוחות לאנשים גבוהים (נאמר לנו שזה שולחן וינטאג' ולכן יש גימור עץ שיורד לכיוון הברכיים... ). לאחר מספר דקות של אי נוחות - החליפו אותנו עם שלישייה שישבה בשולחן סמוך גדול יותר, אלא שאז נוכחנו שאנחנו ממוקמים ממש במעבר של המלצרים עם האוכל וליד עמדת השירות שלהם (צלחות וכו' לעריכת שולחנות) מה שגרר מעבר מעל ראשינו עם אוכל כל הזמן. מההתחלה נאמר לנו "שתכף מתפנה השולחן הגדול ונעביר אתכם..." - בפועל לקח כמעט חצי שעה עד שאכן השולחן התפנה והצליחו להזיז אותנו למקום מרווח יותר. המנות הראשונות - מאכזבות ויקרות. שום דבר מיוחד שמצדיק את המחיר. המנות העיקריות היו ברובן טעימות, רק שאחת מהן הוגשה חצי מנה (לזניה - כדי שלא נחכה עד שיחממו מנה שלמה... שהגיעה גם היא אח"כ כשכבר כמעט סיימנו לאכול), ומנה נוספת הגיעה באיחור אחרי שרובנו סיימנו לאכול. החשבון הסופי יקר ולא מוצדק! פיצו אותנו על עוגמת הנפש בקינוח נוסף על חשבון הבית... לסיום, היתה חוויה מאכזבת ביותר גם מבחינת היחס וגם מבחינת האוכל, למרות מיקום יפהפה של המסעדה בנמל. אם המסעדה עמוסה - חבל לדחוף בכח עוד שולחנות, עדיף להגיד לאנשים שמזמינים שאין מקום והם ילכו למקום אחר ויהנו ואולי יגיעו בפעם אחרת. להתאכזב = לא לחזור שוב...
ציון ממוצע
3
מחיר
אוכל
שירות
אוירה/משלוח
ביקורת זו הועילה לך?
קרא תגובה (1)|
הוסף תגובה
דווח על ביקורת פוגענית
לימאני - Limani
תגובת העסק-תגובת הבעלים14/12/2017
שלום, המקרה הנ"ל זכור לי טוב כיוון שהייתי מעורב במהלך העניינים. אתחיל ואציין שהגברת תיארה את מהלך הדברים די כמו שאני זוכר ולכן אני לא מבין למה היא טוענת שהיחס היה לא הולם. נשמר להם שולחן שלא מצא חן בעיניהם, זה קורה. הערב היה מוזמן לגמרי ולא היה לאן להעביר אותם. עשינו את מירב המאמצים לרצות אותם , אפילו ביקשתי משולחן אחר לקום ולהחליף איתם, דבר שאני כמעט לעולם לא עושה אבל הרגשתי שאפשרי ונדרש. לאחר שגם זה לא היה לרוחם ואני מודה שהשולחן לא היה הכי נוח בגלל המעבר, לא היה לנו כבר מה לעשות אלה לחכות שיקום שולחן אחר . אני יכול להבין שהם לא נהנו אבל היחס היה אדיב ובאמת שעשינו כל שביכולתנו. לגבי המחירים ודעתם על המנות, לא זכורות לי תלונות ואם זאת דעתם אני אקבל אותה ,זאת זכותם. לגבי המוסקה, כשבאו להוציא אותה היא התפרקה ובכדי שמי שהזמין לא יחכה בלי לאכול ביקשתי שיוציאו את החצי שלא התפרק ושיעשו להם בינתיים מנה חדשה. הם קיבלו גם קינוח ואולי גם צ'ייסר, לא זוכר בדיוק. שוב , אני יכול להבין אם זה לא היה בדיוק מה שציפו אבל באמת שעשינו את מירב המאמצים שייהנו ויצאו מרוצים. לא מבין למה תגובה כל כך זועמת
Mb
כתב 3 ביקורות
יצאנו מאוכזבים מהחוויה כולה אחרי שעה וחצי
היינו אתמול במסעדה, יום שישי בערב, שני זוגות, שאחד מהם לקוחות חוזרים. הזמנו מקום לשעה 21:30, בידיעה שהמסעדה פתוחה עד 01:00. בפועל התברר לנו שהיינו אחרוני הלקוחות. את המטבח סגרו בשעה 22:30 ובשעה 23:00 הודיעו לנו שגם הבר נסגר. התחילו להערים כסאות ובסופו של דבר יצאנו משם אחרי קצת יותר משעה וחצי. זה לא נעים לראות גן סגור, וגם לנו היה מאד לא נעים. לא רק זה, אחת הסועדות סובלת מאד מהטעם של כוסברה. ביררנו במיוחד לגבי המנות, ולבסוף, למרות השיחה הארוכה, יצאה המנה הראשונה עם... כוסברה. ביקשנו להחליף המנה. לאחר מכן הגיעה המנה העיקרית... כן, ניחשתם - עם כוסברה. בשלב הזה כבר החלטנו לסיים את האוכל כפי שהוא. למרות שחיכינו לבילוי הזוגי כל השבוע, יצאנו משם אחרי בערך שעה וחצי, כשהאוכל עדיין תקוע לנו בגרון, רק כדי לאפשר למלצרים לצאת ביחד איתנו. זו לא תחושה נעימה שמחכים שנצא כדי ללכת הביתה. שילמנו, כולל טיפ, 600 ש"ח, וגם חניה. מוגזם ביותר.
ציון ממוצע
2
מחיר
אוכל
שירות
אוירה/משלוח
ביקורת זו הועילה לך?
קרא תגובה (1)|
הוסף תגובה
דווח על ביקורת פוגענית
לימאני - Limani
תגובת העסק-תגובת הבעלים13/11/2017
אתחיל בזה שאומר שצר לי שיצאתם בתחושת אכזבה . בקשר לשעת הסגירה , ישנה טעות באתר השעה אמורה להיות 23:00 או עד לקוח אחרון. בכל מקרה , ככל שנכנסים לחורף שעות הפעילות מתקצרות. אנחנו יושבים בנמל שנמצא מחוץ לעיר גדולה. תאמינו לי שאני הייתי שמח יותר מכם אם אנשים היו מגיעים בשעות מאוחרות גם בחורף. לגבי המלצרים, יש להם הנחייה ברורה שלא להרים כסאות כל עוד יושבים אנשים במסעדה , אעשה בדיקה ואחדד נהלים לכל מקרה. אין לי הרבה מה לומר בעניין הכוסברה, המלצר אמור לדעת והיה אמור לוודא שאכן יצאו מנות ללא כוסברה ועל כן נשאר לי רק להתנצל. אשמח שתבואו שוב לחוויה מתקנת אסף
1 2 3 4
שדרג את החוויה, התחבר עם חשבון הפייסבוק שלך
משתפים חוויות, כותבים חוות דעת, רואים היכן החברים אכלו ורוצים לאכול, צוברים נקודות ומקבלים מתנות!