ארוחה בלתי מוצלחת במסעדת אבראג' ביפו
06/11/2011
"תתביישו לכם!" צעקה עלינו המלצרית. זה היה המשפט שסיים ארוחה בלתי מוצלחת במסעדת אבראג' ביפו.
ביום שישי (4/11) הגענו לעיר העתיקה ביפו בחיפוש אחר מקום נחמד לאכול בו. כאשר ראינו את המבנה היפה של מסעדת אבראג' החלטנו לטפס במעלה המדרגות לכיוון המסעדה. ואז התחיל הסיוט במסעדת Average (ממוצע).
המלצרית, בחורה בעלת פנים ארוכות ושיער חום כהה, העניקה לנו שירות שאפשר להגדיר במשפט אחד: "עשתה לנו טובה שהיא משרתת אותנו."
ביקשנו שתיה בלי קרח (ביום חורפי גשום) וקיבלנו שתיה עם קרח. ביקשנו שתביא לנו כוסות בלי קרח והיא החליפה כוס אחת. רק לאחר שביקשנו שוב היא החליפה גם את הכוס השניה. ביקשתי צ'יפס עם המנה העיקרית וקיבלתי תפוחי אדמה. אשתי ביקשה פירה וקיבלה פירה אדום עם סלק. האוכל (לא אשמתה של המלצרית) היה בינוני - קבב יבש ותפוחי אדמה מתובלים בצורה מזעזעת.
כאשר ביקשנו חשבון, קיבלנו בחשבון מנה שלא הזמנו, במקום מנה שכן הזמנו ובמחיר כפול. ביקשתי מהמלצרית שתביא חשבון מתוקן, ולאחר שלקח לה זמן מה לעשות זאת, ביקשתי שוב, והיא ענתה בחוצפה שהיא תוציא את החשבון המתוקן.
החלטנו להשאיר טיפ פחות מ-10%, משום שלאור השירות הלקוי, מספר שקלים בודדים זה די והותר. אנחנו תמיד, אבל תמיד משאירים טיפ מעל 10%. כמובן שלא במקרה הזה. כאשר המלצרית ניגשה לקחת את החשבון עם הכסף, היא העירה לנו בצורה מזלזלת שהטיפ הוא פחות מ-10%. הסברנו לנו שלא מגיע לה טיפ של 10% על שירות לא מקצועי ולא אדיב.
כאשר ירדנו במדרגות ועמדנו על רצפת הכיכר, היא יצאה לרגע קל מפתח הדלת במעלה המדרגות וצעקה עלינו "תתביישו לכם, אני סטודנטית!" וחזרה מיד פנימה. משום שמיהרנו למופע בתיאטרון הסימטה, החלטנו לא להגיב לה באותה עת, אלא לרשום זאת למחרת באינטרנט ובמייל, למען שכולם ידעו, שללכת למסעדת אבראג' ביפו זוהי חוויה שמומלץ להימנע ממנה.