נגישות
נגישות

אוונגרד - avantgarde ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

150 ביקורות וחוות דעת על אוונגרד

Yoni - תמונה
Yoni מבקר מתחיל
חוויה נעימה
5.0
27/09/14

הגענו בשבת בצהריים, המסעדה הייתה מלאה ולמרות זאת השירות היה מצויין, המלצרית הייתה חייכנית והמליצה על ההמבורגר המקסיקני שאכן היה מעולה! אין ספק שנחזור שוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
עדי - תמונה
עדי 2 ביקורות
סיום ארוחה טובה עם טעם מר
2.5
20/09/14

שרות מצויין מנות טעימות היה רועש ביקשנו ואכן עברנו למרפסת...בסוף המלצרית הגיע ללא תפריט והציע מנות אחרונות)מאד נחמדה...המליצה על עוגת גבינה...ובכיף הזמנו רק חבל שלא ציינה שפלח עוגה... סטנדרטי עולה ....48 שח פשוט חבל יצאנו באכזבה עדי

עוד פרטים
הוספת תגובה
libatlr - תמונה
libatlr 9 ביקורות
שווה ביותר!
4.8
19/09/14

היינו אתמול עם זוג חברים. רכשנו קופונים של גרופון לארוחה זוגית ב185 ש"ח. אין תוספות ואין אותיות קטנות. מנות מעולות, לא מתקטננים על שום דבר והכל ברוחב לב. כל מה שהזמנו היה טעים מאוד... ונהננו מאוד! השירות היה מעל ומעבר! הצוות היה מאוד אדיב ושירותי. היה כיף ובטוח נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Meir Deutsch - תמונה
Meir Deutsch 15 ביקורות
כבר לא מה שהיה פעם
1.8
06/09/14

האוכל לא טעים כמו שהיה. המנות הרבה פחות נדיבות. ארוחת הבוקר קטנה עם מנת לחם מעליבה ברמה של שלוש פרוסות קטנות והתבקשנו להוסיף 7 שקלים על פטריות בחביתה. מנת הילדים קטנה משמעותית וההפתעה... הייתה בלון. המחירים נשארו אותו הדבר. עצוב לראות מסעדה שהיינו לקוחות קבועים ועדיין חברי מועדון בה מתדרדרת. שלום ולא להתראות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nitzan - תמונה
Nitzan מבקר מתחיל
גרוע! בטוח שלא נחזור שנית!
1.3
28/08/14

אחרי שאף אחד לא ניגש אלינו במשך רבע שעה לפחות לבסוף הזמנו אוכל. המתנו לאוכל מעל לחצי שעה בזמן שרבע שעה לפחות אנחנו רואים את אחת המנות על הפס ממתינה ומתקררת. כשביקשנו ממנהל המשמרת לבדוק... מה עם האוכל הוא אפילו לא חזר אלינו. המענה לתלונות לגבי המצב הסתכם בהבאת האוכל לשולחן כעבור כמעט 40 דקות מהרגע שהתיישבנו במסעדה- ממש אבל ממש לא זמי סביר- שום פיצוי או יחס מסביר פנים אחר לא ניתן ויותר מכך כשהתלוננו בפני מנהל המסעדה בסיום הארוחה ועם תשלום החשבון המנהל עוד התווכח איתנו שהמנה לא המתינה על הפס על אף שראינו במו עינינו. בטוח שלא אחזור לשם כבר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
טל - תמונה
טל 2 ביקורות
לא משהו בכלל
1.8
24/08/14

ישבנו במסעדה בקיסריה פעמיים, נתחיל מהצוות במקום, המלצריות צעירות וחסרון כל נסיון במלצרות, ישבנו בשעה יחסית עמוסה ועל כל המסעדה התרוצצו 3 מלצריות בלבד, לא היה אפשר אפילו להרים את... היד. הזמנו שתי המבורגרים, הציפס הגיע קר ההמבורגר היה טעים ותו לא... באתי לפעם שניה אולי החוויה תהיה מתקנת אך לא, שבת בצהרים המקום רדום, המארחת יושבת על הבר ומשחקת בטלפון. הזמנתי כנפיים ברוטב צ'ילי, הגיעו כנפיים עם כמה טיפות צילי מעל ממש מנה גרועה, לבת זוגתי הגיע המבורגר חי למרות שביקשנו וואל דאן. החלפנו את המנות וקיבלנו המבורגר יבש ודלוח בקיצור במחיר כזה ממש לא שווה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yana Osin - תמונה
Yana Osin 37 ביקורות
אוונגרד
2.0
07/05/14

אכלנו עם חברים בצהרי יום עצמאות. כל ההמבורגרים שהזמנו (רגיל, מקסיקני ו- BOB) פשוט לא טעימים! המרקם מוזר ונמשך בכל ביס כמו גבינה, הלחמניה יבשה. עזבתי אחרי 3 ביסים. ועוד לשלם 76 ש"ח... להמבורגר ללא תוספת?! כנראה שמאוונגרד של פעם נשאר רק השם. התאכזבתי מהם מסיבות אחרות כבר בעבר אך הפעם זה היה סופי. לא נחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tal - תמונה
Tal 279 ביקורות
היה יותר טוב בעבר
2.5
26/04/14

אני לקוחה קבועה של המסעדה מזה שנים, ובחודשים האחרונים המחירים זינקו ונהיו פשוט לא שפויים. המחירים הם מאוד מאוד יקרים והמנות לא מאוד גדולות. השירות לפעמים אדיב ולפעמים לא מזמין. כבר לא... כיף ומשתלם לבוא.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yuval - תמונה
Yuval מבקר מתחיל
מסעדה חלשה מאוד
1.8
16/03/14

היינו משפחה שלמה ביום שישי 14.3.14 הזמנו 2 מנות חזה עוף שהיו למטה מבינוניות, 2 המבורגרים שהלחמניות קרות והבשר יבש. מנות אחרונות לא מזמינות ולכן לא הזמנו. בסיכום שילמנו כמעט 600 ש"ח על 5... מנות עיקריות וסלט ויצאנו מאוכזבים מאוד עם דגש על מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
סטפן - תמונה
סטפן מבקר מתחיל
עשינו הזמנה וקיבלנו יחס נוראי
1.0
11/02/14

בדרך כלל, אנחנו מאד אוהבים את האוכל של מסעדת אוונגדר ומזמינים לעתים קרובות. עד עכשיו אף פעם לא נתקלנו בשום בעיה, האוכל תמיד הגיע בזמן ומאד טעים. ביום שישי, 07.02.2014, עשינו הזמנה בשעה... 20:50 דרך האינטרנט. לאחר ביצוע ההזמנה חיכינו כשעה וחצי ואז התקשרנו למסעדה לבדוק מה קורה עם המשלוח. בפעם הראשונה ענתה לי נציגת שירות בשם יאנה, היא אמרה שאין להם היום משלוחים בכלל וההזמנה שלנו לא תגיע ואין לה מה לעשות בעניין. אחרי ששאלתי אותה האם בכל זאת אפשר לעשות משהו, היא פשוט הניחה את השפופרת על השולחן והמשיכה לטפל בענייניה. ניתקנו והתקשרנו שוב, הפעם אשתי, שנמצאת בהריון, דיברה עם יאנה וניסתה להסביר לה בהתרגשות שזה לא שירות מקובל, שעשינו הזמנה מזמן, שהיה אפשר להודיע ללקוח שאין להם משלוחים לאחר קבלת ההזמנה, שעכשיו בשעה כמעט 23:00 כבר אין לנו אפשרות להזמין משום מקום ואנחנו נשארנו רעבים ללא אוכל. יאנה פשוט ניתקה לה בפנים. ניסינו להתקשר ולדבר עם המסעדה עוד פעמיים, ובפעם החמישית ביקשתי שיאנה תעביר אותנו ישירות למנהל שלה. היא נתנה לנו לדבר עם שרון. שרון התנצל, הסביר לנו עוד פעם שאין להם משלוחים ושמחר (ביום שבת) הוא יפצה אותנו ויישלח לנו אוכל בחינם. השארתי לשרון את הפרטים שלי. למחרת, ביום שבת, התקשרתי למסעדה שוב. שוב ענתה לי יאנה. שאלתי אותה האם יש היום משלוחים והיא אמרה: "לא". אנחנו נורא מאוכזבים מהמקרה ומהיחס שקיבלנו. זה מתחת לכל ביקורת. אני יכול להבין שקורים דברים ומצבים, אך המסעדה תמיד צריכה להתחשב בלקוח וללכת לקראתו. לא להתייחס, לנתק שיחה ולהתעלם, זאת לא צורה להתנהג בשום פנים, זה פשוט תת-רמה.

עוד פרטים
הוספת תגובה