נגישות
נגישות

לזרוביץ' ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

26 ביקורות וחוות דעת על לזרוביץ'

נעמה - תמונה
נעמה מבקר מתחיל
שמיייחחח
5.0
26/02/19

מקום נהדר, מלצרים חייכנים אוכל טוב ואווירה שמחה! והכי הכי חשוב כשר ! סוף סוף גם לקהל השומר מסורת יש לאן לצאת ! תצליחו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
peichich2 - תמונה
peichich2 מבקר מתחיל
מזעזע!
1.8
18/02/19

הגענו באיחור של 10 דקות. מנהל המשמרת החליט להעניש אותנו וסיפק לנו מקום של 10 אנשים, היינו 14 בנות. ההסבר שלו היה שאיחרנו ונתן את חלק מהמקום. ישבנו כמו סרדינים. הזמנו אוכל, התפריט... נראה מעניין... התחלנו, והדגש על התחלנו, לקבל את השתייה רק לאחר שעה. על האוכל אין מה לדבר. היינו בערב גיבוש, כשחלק מהבנות סיימו את האוכל, החלק השני רק קיבל מנות ראשונות. אין הקשבה של הצוות למצרכים של אלרגיים או שלא רוצים. החזרנו כריך 3 פעמים כי לא הקשיבו, שוב... ושוב... ושוב שהבחורה לא רוצה בצל. בסוף ביטלנו את המנה. ההזמנה של האוכל התקבלה ב 22:00. ב 23:40 כשלא הגיעו חלק מהמנות, נאלצנו לבטלן. גם בחשבון היה בלאגן. הכניסו דברים שלא קיבלנו. למנהל המשמרת יש חסך גדול בשירות לקוחות. אין לו גישה ולא מפסיק לריב עם הלקוחות. מבחינתו, קבוצה של 14 סועדים יכולה ללכת. מה איכפת לו, הוא מקבל את השכר שלו. חייבת לציין שברגע שאביב (הציג את עצמו כבעל המקום) נכנס לתמונה, הוא נתן שירות למופת. הוא, בניגוד למנהל המשמרת, יודע איך להתנהל מול לקוחות. לצערי הרב הוא הגיע מאוחר מידיי. כבר היינו מותשות מההתנהלות הקלוקלת של הצוות ובאמת שנעלבנו מהיחס. לחזור לשם בטוח לא אחזור. להמליץ על המקום גם לא אוכל לצערי. במיטב כספי אעדיף לאכול במקום שמכבד אותי ואת הכסף שלי. לא כל אחד יכול לנהל מסעדה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ravid Benita-tau - תמונה
Ravid Benita-tau 2 ביקורות
שירות נוראי
2.5
17/02/19

אמנם אווירה מגניבה, אמנם האוכל חביב אבל - שירות - מתחת לכל ביקורת. התחלתם איתנו עקום, המשכתם עקום וסיימתם עקום. חווית שרות כזאת גרועה לא נתקלתי באף מקום. החל ממקום צפוף ביותר שהושבתם... אותנו, המשך בקבלת מנות באיחור של שעה, לא כל המנות הגיעו, שתייה הגיע אחרי שכבר סיימנו לאכול, וכלה בטעיות בחשבון הסופי. אם אתם לא מסוגלים להתמודד עם שולחן גדול - אז תגידו ונחסוך לעצמנו את הזמן. אני רוצה לקוות שזה היה חד פעמי בשביל הלקוחות הבאים אבל בכל מקרה אותנו כלקוחות הספדתם. לא נחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
26/02/2019
היי , משפחת הלזרוביץ קודם כל מצטערת שזאת החוויה שקיבלתם. אנו עושים הכל על מנת לשפר ולהשתפר. עובדים מסביב לשעון כדי שלקוחות יצאו מרוצים. אבל עדיין חייבים לדייק בכמה פרטים. סגרתן מקום ביום שבת בתאריך 16.02 לשעה 21:30 . הגעתן בשעה 21:55 ולצערנו בעקבות איחור של 25 דקות, ללא שום עדכון או הודעה מוקדמת נאלצנו לתת את מקומכן ללקוחות מזדמנים . כשהגעתן השולחן היחיד שהיה פנוי הוא שולחן לעשרה, הוצע לכן את זה בכניסה בידיעה של כמות המקומות והסכמתן. לאחר מכן הזמנתן מספר מנות ובאמת היה בהן עיכוב. לאחר העיכוב הגיע לשולחן מנהל המקום אביב ,לדבר עם בחורה בשם יעל . הוסבר לה שנפלה טעות מערכתית קלה ומצערת עם השולחן ואין ספק שניקח על כך את מלוא האחריות . מיד לאחר השיחה יצא לשולחן שלל מנות אוכל על חשבון הבית צ׳ייסרים ועוד פינוקים עלינו . שוב, אנחנו מצטערים אם החוויה שלכן הייתה לא נעימה, מנהל המקום אביב התקשר ליעל כדי להציע לה פיצוי כדי לתקן את החוויה. אך לצערנו נתקלנו בסירוב וזילזול. בכל אופן אנחנו מזמינים אותכן לחוויה מתקנת בכל שלב על חשבוננו.
Yossi - תמונה
Yossi מבקר מתחיל
כיף כיף כיף השם ישמח אותם ויתן להם לפרוח
4.0
27/12/17

מקום הצגה ייחודי במראה האנשים שעובדים שם בווייב נדיר מלאים שמחת חיים ומחייכים ואדיבים לכולם שירות מהיר ויעיל מוזיקה נדירה מכל הסוגים מומלץ לכל אירוע 🤙🏻

עוד פרטים
הוספת תגובה
אביב - תמונה
אביב 2 ביקורות
אין ספק שנחזור שוב
5.0
27/12/17

חגגנו יום הולדת 10 חברים ביום חמישי בערב. השירות היה מהיר ויעיל האוכל היה ברמה גבוה נהנינו מהאווירה ומהחגיגת יום הולדת שהמקום ארגן לכבודנו . אין ספק שנחזור שוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
Elior - תמונה
Elior 3 ביקורות
שווה כל שקל
5.0
27/12/17

מחיר עממי ...אווירה יוקרתית צוות אש ! יש הכל מהכל בתפריט והעיקר שהמקום כשר ובאזור מרכזי חוויה של מקום..ממליץ לבקר !

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sharon - תמונה
Sharon מבקר מתחיל
מקום מעולה , אווירה מטורפת
5.0
27/12/17

מקום מעולה , אווירה מדהימה , המקום שלי לימי הולדת ! הצוות עושה שמח בטירוףףף ! אוכל מושלם ויחס אישי ! 👌

עוד פרטים
הוספת תגובה
Amit - תמונה
Amit מבקר מתחיל
ממליץ בחום
5.0
27/12/17

חגגנו שם יומולדת ופשוט היה לנו כיף האווירה במקום השירים היחס של הצוות שם וכל השמח שהם עושים בנוסף לכל זה האוכל ברמה ממש גבוהה והיה ממש טעים והמחירים מאוד נוחים ממליץ בחום ללכת לשם

עוד פרטים
הוספת תגובה
Noy - תמונה
Noy מבקר מתחיל
מקום מעולה !
5.0
27/12/17

מקום מעולה! מלבד האוירה הטובה של המקום, המלצרים האדיבים וצוות העובדים המדהימים, האוכל גם טעים וגם כשר האלכוהול משובח וללא ספק נותנים הרגשה של בית . (ולא לשכוח את התמורה הגבוהה למחיר ) ... ממליצה בחום :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ben - תמונה
Ben מבקר מתחיל
שמייח
4.8
26/12/17

ללא ספק אחת המסעדות האהובות עליי. אוהב את המגוון והטעם המדהים של האוכל. אווירה צעירה ותוססת, שירות אדיב והכי חשוב שתמיד שמייח שם!!! לגבי מחיר, אני חושב שהמחיר הוא הוגן גודל המנות לא... מביישות בכלל. ממליץ לכל מי שלא היה, חייב להתנסות לפחות פעם אחת, אני מבטיח שזאת לא תהיה הפעם האחרונה. בנוסף, מתאים לאוכלי כשר (קצת מבאס שסגור בשישי)

עוד פרטים
הוספת תגובה