נגישות
נגישות

ארמיס ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

35 ביקורות וחוות דעת על ארמיס

Suzana - תמונה
Suzana מבקר מתחיל
ממליצה לכולם! מקום מצויין !
5.0
06/07/17

אנחנו סועדים שם לעתים קרובות ! האוכל טעים, (לרוב מזמינה המבורגר w/d, טעים עסיסי עם תוספות שונות , האוירה מאוד נעימה אם זה בשעות הצוהריים וגם בשעות הערב! השירות מהיר ומלצרים... קשובים לבקשת הלקוח! ממליצה מאוד , אחת המסעדות הטעימות וכיפיות שהיתי בהן!

עוד פרטים
הוספת תגובה
חנה - תמונה
חנה מבקר מתחיל
מסעדה סופר טעימה עם אוירה מיוחדת
5.0
05/07/17

מסעדה שווה ביותר עם אוירה של בריזה ,השירות מצויין מומלץ בחום, לבוא עם משפחה,בן זוג,ילדים ,המנות עשירות טובות,

עוד פרטים
הוספת תגובה
Violet - תמונה
Violet מבקר מתחיל
מקום מומלץ להעביר את הזמן.
5.0
05/07/17

מסעדת ארמיס היא דוגמא מצוינת למקום מושלם, להעביר כל אירוע. המקום ממוקם על שפת החוף, שנותן תחושה ואוירה מדהימה. וכמובן שהאוכל טעים, שירות מצוין, המלצרים קשובים לרצונות הלקוחות, בהחלט... נחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
הדס - תמונה
הדס מבקר מתחיל
מומלץ בחום
4.3
20/06/17

מסעדה ברמה גבוהה איכותית מאוד מנות עשירות ונדיבות ומעוווווולות! מומלץ בחום לכולם שירות מעולה אוכל יוצא מן הכלל ומחיר טוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
גבי - תמונה
גבי מבקר מתחיל
טעים ומפנק! כיף מאוד
5.0
10/01/17

מדהים מדהים !! המקום עבר ממש שיפור מפעם הקודמת שהייתי שם אני ממליץ בחום על המקום, שירות ממש טוב והאוכל איכותי , מפתיע, טעים ומפנק ! ישבתי עם משפחה וממש נהננו כולם תודה לכם !

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gai - תמונה
Gai מבקר מתחיל
בושה!
1.0
28/08/16

נכנסו למסעדה בשעה 10:30 קיבלנו מנות ראשונות בשעה 11:30 ואת המנות עיקריות בשעה 12 ללא עדכון או התנצלות. למנה ראשונה - הגיעו פטריות קפואות למנות עיקריות - הגיע המבורגר חי כשהוא היה... צריך להיות well done הזמנו 3 מנות סטייק הגיעו רק 2 -והאחראית משמרת טענה בפנינו "הזמנתם רק שתיים" בנושא האלכוהול - הופיע באותו יום פרסום בפייסבוק של 1+1 על האלכוהול וכוס קאווה לנשים על חשבון הבית - הפרסום הוכחש על ידי המלצרים ועל ידי אחראית המשמרת ! רק לאחר שהראנו את הפרסום הוסכם לתת לנו את מה שהובטח בפרסום. ובסוף הארוחה נאמר כי אנינו שקרנים. * בירת קסטיל הוזמנה בשעה 11:00 התקבלה בשעה 12 **בכל משך הערב היינו צריכים לקום לעמדת המלצרים ולבקש שירות! לסיכום, לקראת סוף הערב בשעה 1 בלילה : 1. הוגש לנו "פיצוי" שאפילו לא אמרנו לנו שזה פיצוי - 3 קינוחים כדי להשתיק אותנו (חצי מהשולחן כלל לא אכל!). 2.מנהלת המשמרת אמרה "עשיתי לכם טובה שביטלתי את המנות שלא נאכלו על ידכם". 3. שלושה זוגות עם נשים בהיריון שהגיעו מחולון למסעדה באשדוד במיוחד בכדי להנות ביום האהבה חזרו רעבים, כעוסים עם אווירה שלא נצפתה באף מסעדה שהיינו בה, אי פעם!. 4. החשבון הראשון שקיבלנו כלל ביצה של המבורגר שבוטל, המבורגר שנאכל בחציו ומשקאות שהיו אמורים להיות 1+1. 5. בחשבון החדש הורדו לנו : קסטיל אחד ושתי לונג איילנד "על חשבון הבית" (היו צריכים להיות אחד על אחד, מה שהמנהלת לא אמרה שהמשקאות לא כוללים אלא רק צ'יסרים ואף טענה שאמרה זאת וש-8 לקוחות משקרים!! ) וסטייק אחד שבקושי נאכל . כשבעלי המסעדה יבקש, נשלח לו העתק של הקבלה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Aviv - תמונה
Aviv 19 ביקורות
אוכל מצוין, מקום יפה, מחירים זולים!
4.5
02/08/16

מסעדה בעלת שטח גדול, מעוצבת יפה מבפנים, אופציה לישיבה בחוץ על ספות נמוכות או שולחן רגיל, מחירים זולים, מתאים לזוגות, קבוצות, משפחות, תפריט מגוון, האוכל טעים מאוד ומנות גדולות. הזמנו את... הכנפיים בברביקיו שהיו מצויינות ואת הbeef&lamb burger מומלץ מאוד (300 ג׳) ולצערי לא הצלחנו לסיים. בתפריט קינוחים לא מצאתי משהו מקורי וגם תפריט הקוקטיילים דליל מאוד. שירות טעון שיפור. לטעמי הגודל הפיזי של המסעדה דורש יותר מלצרים כדי לשמור על קשר עין עם האורחים. בנוסף עם בקשת החשבון ביקשנו גם כוס מים אך לא זכינו לקבל אותה. לאחר שהעליתי בפניי בעל המקום את הנקודות לשיפור הוא טען שהערב הגיעו מס׳ אורחים גדול מהצפוי ולכן השירות היה פחות טוב מבד״כ. בהחלט לא מתכוון לפסול את המקום על סמך ניסיון בודד ואשמח להגיע פעם נוספת ולגלות שהמצב לא כך תמיד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Moshe - תמונה
Moshe 4 ביקורות
ממש לא אהבתי ולא אוכל להמליץ
1.3
24/04/16

חווייתי במסעדה לא הייתה טובה מהסיבות הבאות: מנות ראשונות - קרפצ'יו הוגש קר (בכול מקום שבו אכלתי קרפצ'יו ואכלתי בהרבה הוא אמור להיות מוגש בטמפ' החדר ולא קר על סף הקפוא). חציל בטחינה היה... בסדר, הלחם היה בסדר גמור. מנות עיקריות: 3 מנות של סטייק שהוצגו כאנגוס מובחר וכך גם תומחרו היו בפועל קשות ויבשות (למרות שהוזמנו מדיום) סיביות מאוד וההרגשה הייתה של נתחים מאוד לא איכותיים. אסאדו, הוצג בתפריט כאסאדו שמושרה במרינדה ונצלה על הגריל, בפועל הוגש אסאדו שבושל בתוך טאג'ין מרוקאי ושחה בתוך השומן שלו והיה מתוק מאוד, פשוט לא נגענו במנה, כאשר ביקשנו להחליפה, המלצרית אמרה לנו שהמנהל לא מאשר. פסטה לילדים: הוגשה עם רוטב שהיה כול כך מתוק שהיה על סף הריבתי, עד כדי כך שהילדה לא הסכימה לאכול ושילמנו על עוד מנה ללא רוטב. מנת הדג הייתה בסדר גמור. קינוחים: הפבלובה הייתה בסדר גמור, שאר המנות היו סבירות אך הרגשה של קינוח מתועש, זו הרגשתי בלבד. מחיר: 7 אנשים ושילמנו כ-1700 ש"ח, יש לציין שלא הזמנו יין ואו שתייה חריפה מיוחדת, אלא שתייה קלה בלבד ובכמות של כ 1.5 בקבוקים לאדם בממוצע. לכן המחיר לדעתי הוא פשוט יקר וללא כול סיבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
UV - תמונה
UV 33 ביקורות
אוכל טוב במחיר טוב
4.8
19/03/16

אכלנו היום את האסדו הזוגי, והמנה הייתה נדיבה ועשויה היטב. אני לא מאשדוד, אז לא יצא לי להגיע לשם באופן קבוע, אבל אם אבקר במקום שוב, אשקול בהחלט לעבור שם שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אבי - תמונה
אבי מבקר מתחיל
פעם ראשונה ואחרונה
2.3
27/12/15

ביקרנו במסעדה שלושה סועדים המקום מעוצב ומקושט ברמה גבוהה אבל מעבר לכך האוכל והשירות ברמה נמוכה ביותר, ההמבורגר שהוזמן במידת עשייה M-W הוגש שרוף לגמריי , הסטייק שהוזמן במידת עשייה M-W... הגיע נע מבפניים ושרוף מבחוץ , והברבוניות שהוזמנו הגיעו כמנת דגים אחרת ולא ברורה בכלל והמצלרית התעקשה שזוהי המנה שהוזמנה מלכתחילה.

עוד פרטים
הוספת תגובה