נגישות
נגישות

מקס ברנר - MAX BRENNER ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

14 ביקורות וחוות דעת על מקס ברנר

גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
שווה!
4.3
24/10/18

האוכל היה סופר טעים, מנות הילדים היו טעימות ומוגשות בצורה כייפית

עוד פרטים
הוספת תגובה
shirleyg - תמונה
shirleyg 21 ביקורות
טעים בטירוף, טיפל'ה יקר
4.5
01/10/18

חגגו לחברה יומולדת במקס ברנר פ"ת. המקום עם האווירה האופינית לרשת, תפריט עם מנות טעימות בטירוף, והבונוס שיש חניה בשפע במקום. מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hel - תמונה
Hel מבקר מתחיל
מטורף!
5.0
25/04/18

הגענו זוג חברות בצהריים . האמת שבהתחלה היינו סגורות על לשבת על איזה משהו מתוק וקפה . ניגש אלינו מלצר מגניב רצח ונחמד(שמו נדב) והמליץ על מנות וכך פתח לנו תתאבון. נתן הסבר מפורט על המנות... וינה במקצועיות על כל שאלה ששאלנו.היה נדיב ואדיב. חבל שאין הרבה כאלה בימיינו.המנות הראשונות הגיעו מהר מאוד . המלצר הגיש אותן בחיוך ובחינניות.הזמנו סלט קיסר ופיש אנד צ'יפס היה טעים רצח. אל תאמינו למי שאומר שהשירות והאוכל פה רע. המקום ממש ממש טוב בעיקר בזכות המלצרים. בסיום הארוחה הוא וידא שהכל היה בסדר ובמהירות פינה את השולחן . הציע לנו מנות מתוקות. אז ככה החוויה הייתה מדהימה . תודה רבה ) ותודה לך נדב על השירות והנדיבות . כנראה שלא סתם קוראים לך נדב )

עוד פרטים
הוספת תגובה
גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
מושלם
5.0
22/01/18

האירוח היה מקסים , השירות היה אדיב והאוכל מדהים !

עוד פרטים
הוספת תגובה
שי - תמונה
שי 4 ביקורות
לא מומלץ בחום
2.5
18/11/17

הגענו בערב לחגוג יום הולדת, שולחן גדול, 12 סועדים. הבעייה בשירות התחילה כבר בהתחלה כשיותר מ 20 דק לא ניגש אלינו אף אחד( היו אנשים במסעדה אבל לא היה מלא).רק לאחר שדרשנו, המלצרית הגיעה... ולקחה הזמנה. חלק מהסועדים קיבל את המנות בזמן סביר וחלק נאלץ להמתין זמן רב מדי וקיבל את המנות כשהראשונים היו כבר כמעט בסיום הארוחה( לציין שלא הזמנו מנות ראשונות).השיא היה עם מנת הטוסט 4 גבינות שהוחזרה 4 פעמים!, בתחילה היא כללה עגבניות למרות שביקשנו מפורשות בלי, אח"כ הגבינה הצהובה לא הייתה מותכת( גם בפעם השלישית שהמנה חזרה). למרות זאת המנה חוייבה במחיר מלא וללא כל פיצוי....בסופו של דבר הזמנו קינוחים, לאחר למעלה מ20 דק ולאחר שהם לא הגיעו ביקשנו חשבון והלכנו. מעל לכל אני רוצה לציין שהאחראית משמרת( ליאור למיטב זכרוני) הייתה (לדעתי לפחות )האחראית משמרת הגרועה ביותר בה נתקלתי הי פעם...לא שרותית בלשון המעטה..לא נחמדה, עונה לא יפה וכו

עוד פרטים
הוספת תגובה
שרון - תמונה
שרון 15 ביקורות
מתוק לי מתוק לי...
3.8
18/09/17

הגענו שני הורים ושני ילדים. הזמנו מנות מתוקות ומלוחות. אמנם המחיר גבוה יחסית והמנות לא גדולות אך הן היו טעימות. השירות היה מצויין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lior - תמונה
Lior מבקר מתחיל
אחזור שוב
5.0
21/07/17

סניף מעולה! היינו השבוע ונהנינו מאוד, אווירה טובה, שירות מהיר , הצוות נחמד ודואג. בהחלט נחזור שוב בקרוב מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
136 ביקורות
שירות מאכזב מאוד. לא אחזור לשם
2.8
23/04/17

כאשר אשתי הזמינה קרפ פריזאי היא ביקשה שהביצה תהיה עשויה וול דאן כי היא בהריון ואסור לה ביצה חיה. אחרי שחברינו שישבו איתנו גם הזמינו, קיבלו, סיימו לאכול - עדיין הקרפ לא הגיעה. מבירור עם... המלצרית הבנו כי הטבח שרף את הביצה (זה מה שביקשנו לא? וכמה כשרוני צריך להיות כדי לשרוף ביצה??) לקח למעלה מ-40 דקות עד שהמנה הגיעה ואחרי שהיא כבר הגיעה - הביצה עדיין הייתה חיה לחלוטין (שרופה מבחוץ וחיה מבפנים) ואשתי לא יכלה לאכול את זה. מישהו אחר בשולחן אכל את זה במקומה. שירותי מטבח גרועים מאוד היו במקום הזה אתמול. המלצרית ביקשה לפצות על העיכוב על ידי מתן שתייה חינם לאשתי אבל נכון היה לתת את המנה חינם היות והיא גם איחרה לבוא וגם לא התקבלה כפי שנתבקשה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ofer - תמונה
Ofer 10 ביקורות
לאוהבי השוקולד ובתי קפה
4.5
09/12/16

אכלנו ארוחת בוקר זוגית שמגיעה עם שלל פינוקים: סלסלת מאפים קטנים, כולל מאפינס שוקו צ'יפס, באגים מיניאטורים, מטבל שוקולד, וכמובן אפשרות בחירה בין המשקאות המפנקים של מקס ברנר כך שחוץ... מארוחת הבוקר הסטנדרטית, מושלם לחובבי השוקולד. הצוות בסדר, לא משהו חריג.

עוד פרטים
הוספת תגובה