נגישות
נגישות

אמורה מיו ביקורות וחוות דעת - עמוד 33

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

325 ביקורות וחוות דעת על אמורה מיו

רוני - תמונה
רוני 4 ביקורות
5.0
12/12/04

כל מילה שאני ירשום לא תוכל לתאר את ההנאה שלנו מהמסעדה. הגענו למסעדה 3 ח'ברה ללא הזמנת מקום ביום שישי בערב והבעלים הושיב אותנו על הבר. האווירה הייתה מקסימה עם אירוח שאין לו דופי. האוכל... היה כ"כ מעולה והמחירים עדיין סבירים בהחלט. בנוסף הבעלים והברמן פינקו אותנו כל הערב ביין ובשוטים של לימונצלו. בקרוב יש לי יום הולדת ואין שאלה שאני הולך לחגוג שם ולבקר במקום עוד הרבה ייש כח!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
27/11/04

חגגתי יום הולדת 26 ביום סוער וגשום כאשר בקושי היה חשק לצאת מן הבית, כשהגענו למסעדה קיבלה אותנו סוזנה הבעלים בכזו חמימות שאפילו הקור כבר לא הפריע . אכלנו רביולי במילוי ריקוטה ותרד... (מדהים), ופסטה ברוטב שמנת ובטטות עם כוס יין אדום ולקינוח טרמיסו וקרם ברולה היה משגע נחזור בקרוב מאוד לא רק ביום הולדת!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
09/11/04

המסעדה משדרת אוירה בייתית הן בריהוט והן בשירות הנעים. קיימת הקפדה על הפרדה בין מעשנים (חלל הכניסה) לבין איזור הלא-מעשנים (החדר הפנימי). השירות טוב וידידותי עם נכונות להיענות לבקשות... הלקוח, אם כי מעט חובבני (לשאלה האם הפרמיז'נו המוגש הינו ריג'יאנו, נענינו ש"אין מה לדאוג הוא טרי. . ." ?!). קבלת פנים ידידותית לילדים וחיוב במחיר מוזל עבור מנת ילדים (למרות שלא ראינו ציון לזה בתפריט). המנות הראשונות שהזמנו- ברוסקטה, קפרזה ופוקצ'יה היו טובות וטריות. המנה העיקרית של אשתי - חונק כמרים ברוטב גלוריה (קישואים עם עגבניות) היתה טובה. המנה שאני הזמנתי - ריזוטו בפטריות שמפיניון - לא היה דומה לריזוטו כלל והיה פשוט אורז עם פטריות. מנה ענקית, בניגוד לכמות המקובלת של ריזוטו שמגישים. המנה לחלוטין לא הזכירה ריזוטו, לא בטעם ולא במרקם. שמחתי לראות שהיינות במחירים סבירים ביותר וליווינו את הארוחה ביין מאסי צעיר ונחמד. הקינוחים - טירמיסו ובצק עלים עם קרם פטיסייר ושקדים, לא איכזבו. בסך הכל מקום נחמד ובמחירים סבירים לאוכל טוב, בתנאי שלא מזמינים את הריזוטו הזוועתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שי - תמונה
שי 3 ביקורות
4.0
04/10/04

אין כמו מנת הטעימות חבל על הזמן שאתם מתלבטים רוצו !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
3.7
21/08/04

נחמד, אוכל טעים, ענה על הציפיות, מנות יפות, לא קמצני, נהנינו

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
29/07/04

לדעתי כדאי שתלכו למסעדה זו האווירה מדהימה הבעלים מקסימים שירות מעולה ונעים והאוכל גן עדן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! וגם הפיצריה ליד אותם... בעלים ואוכל מדהים והכל ם חם מהתנור!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
29/05/04

גם טעים גם רומנטי וגם שירות מפנק לכל מי שלא יודע לאן ללכת ואיך לחגוג אמורה מיו זאת הכתובת לכו על זה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
24/05/04

למען האמת זו המסעדה האיטלקית הגרועה ביותר שהייתי בה בחיי. המחירים מופרזים, המנות מגעילות. זהירות- לא להזמין ניוקי אם תשבו ליד פתח המטבח תוכלו לראות את הטבחים נכנסים כל רגע עם שקי... barilla לא פלא שהטעם נוראי, פשוט בושה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
23/05/04

אנטיפסטי הכי טוב בגוש דן!!! מרקים ומנות בשריות - טובות מאוד, פסטות - ניתן לשיפור נוסף!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.7
14/05/04

תענוג לא נורמלי החל מההתחלה בכניסה,אוירה ביתית,מפנקת,מלצרים מקצועיים וחביבים,אוכל טרי עם מבחר עשיר של רטבים,זמר שמכניס לאווירה המתאימה,יין מרלו משובח,ובעלי הבית גנובים בטירוף שרים... ,מפנקים כמו בבית תמשיכו כך...

עוד פרטים
הוספת תגובה