נגישות
נגישות

אמורה מיו ביקורות וחוות דעת - עמוד 32

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

325 ביקורות וחוות דעת על אמורה מיו

ליאת - תמונה
ליאת מבקר מתחיל
4.3
25/09/05

הייתי פעמיים במסעדה ונהניתי מאוד. שירות אדיב והאוכל מצויין .

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.3
24/08/05

מסעדה חמה עם אוכל פשוט ופשוט טעים, כמו במסעדות המשפחתיות באיטליה. מורגש במיוחד בשבת בצהריים, הרבה ילדים, הרבה רעש, אוכל טעים, זכרונות טובים מטיולים לחו"ל (לפני שבאו הילדים...). כל מה... שאכלנו היה טעים - למנות ראשונות - אנטי-פסטי, פוק'ציה, קרפצ'יו, פיצה, פסטות - גם רגילות וגם ממולאות וניוקי - מצוין. בניגוד למה שכתבו לפנינו - חסר דווקא יין פשוט, חסר יומרות, כזה שמוגש בקנקן (לפני שהמילה קיאנטי הפכה לפלצנית...) וזורם בקלות ובנינוחות עם הפסטה. נמשיך לחזור. פשוט מקום מקסים. את הרומנטיקה, כמו תמיד, צריך להביא מהבית, גם לפלאפל השכונתי, אף אחד לא יעשה בשבילנו את העבודה (וחבל).

עוד פרטים
הוספת תגובה
עופר - תמונה
עופר 4 ביקורות
3.0
21/08/05

היינו במסעדה ביום שבת האחרון (טו באב). הפסטות הפתיעו לטובה (הקרבונרה מצויינת). קינוח אלף האיים היה חלומי. המנות הראשונות הרשימו פחות: ברוסקטה אנמית למדי ואנטיפסטי שהיה סביר אבל לא... התעלה. בסך הכל הכללי - מהאוכל בהחלט יצאנו מרוצים. גם השרות עצמו היה מוקפד ומקצועי. יש כמה נקודות שאפשר לשפר במסעדה: א. (אני חושב שכבר כתבו את זה כאן בהערות) לא יזיק נר על כל שולחן. זה יכול לתת לכל המקום טאץ' הרבה יותר רומנטי. ב. לא יזיק לשפר את מגוון היינות. אופציה אחת בלבד ליין לבן (שרדונה)? השרדונה אמנם היה חביב מאד אבל לא יזיק להוסיף ריזלינג או אופציות נוספות. ג. מישום מה הזמר לא היה ביום שבת, לא ברור למה. בהתחלה היה שקט. אחר כך הושמעה מוזיקה עם דגש איטלקי. בחלק מהזמן שמעו אותה בחלק מהזמן לא כל כך. גם כאן לא יזיק שיפור קטן. בבוטום ליין - מקום נעים בשביל פסטה. נפילות לא נרשמו שם אבל יש מה לשפר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
22/05/05

שירות מצוין! המלצרים והמארחים אדיבים ונחמדים ביותר, אוירה איטלקית רומנטית וחמימה וכמובן האוכל- המנות הראשונות מצוינות, הפסטות לא מדהימות אך טעימות, המנות הבשריות טובות והקינוח שווה את... כל הארוחה- " נונו אלברטו" מומלץ ביותר!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
16/04/05
עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
04/03/05

המסעדה פשוט מצויינת!!!!!!! היה נחמד אם היה נר נחמד על השולחן להשלמת החויה הרומנטית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
טלי - תמונה
טלי 3 ביקורות
4.0
24/02/05

אז ככה: גם אני וגם בעלי חושבים שזו אחת המסעדות הטובות יותר שבהן ביקרנו! הזמנו מקום באמצע השבוע, הזמנו את ארוחת הטעימות. המלצרית עזרה לנו לבחור מנות טעימות ומפתיעות. התחלנו עם פוקצ'ה... ואנטי-פסטי, צלחת של קרפצ'ו,3 מנות של סוגים שונים של פסטות מתוך מבחר, רצועות של אנטריקוט עם בצל (טעים מאוד-מאוד אך כמות דיי קטנה לשני סועדים...), שתייה קלה ומבחר של קינוחים ממש טעימים ושתייה קלה/יין לפי בחירה. אהבנו את הרעיון של האפשרות לטעום ממגוון המנות בתפריט. הארוחה הייתה מאוווווד טעימה ומשביעה, אפילו לשני אכלנים כמונו... האווירה במסעדה נעימה ורומנטית, השירות לעיתים איטי אבל לנו זה דווקא התאים, כי יכולנו "לנוח" בין המנות... מומלץ בחום!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
21/01/05

הגענו בערב חורפי סוער, 3 חברות, הושיבו אותנו מייד, וכל הערב הייתה אווירה נעימה וחמה, אוכל מדהים,(הלכנו על הפסטות והניוקי),ושירות טוב. רק דבר אחד העיק עלינו-איזור המעשנים, שנמצא באיזור... הכניסה, אבל עם כל פתיחה של דלת הכניסה-משב חזק ומסריח של סיגריות הגיע אלינו, וכל הערב רק הרחנו סיגריות (לא היה אדם כמעט שלא עישן באיזור זה) וחזרנו כששיערנו ובגדינו מסריחים מסיגריות... אז למרות שבכללי היה כיף וטעים מאוד, גם המחירים סבירים, כנראה שנוותר על החוויה בעתיד, וחבל

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
17/01/05

יוצא מן הכלל. כל הכבוד. אוכל משובח, אווירה נהדרת, ומעל לכל השירות מצוין אין ספק שאני ובת זוגתי נשוב לסעוד את ליבנו עוד הרבה פעמים. הזמנו תור ואיחרו להושיב אותנו. הפיצוי היה יותר מהולם... ויצאנו טובי לב, שבעים ומרוצים עד הגג. אני ממליץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
alon - תמונה
alon מבקר מתחיל
2.3
08/01/05

לאחר עיון באתר תחת הכותרת מסעדות איטלקיות נתקלתי במסעדה בשם "אמורה מיו". נזכרתי שאכלתי בה מזמן, לפני כשנתיים, ונהנתי אז החלטתי לחזור. הרמתי צילצול, ענה לי שלומי וקבענו שני מקומות לשעה... 22:00. הגענו בשעה 22:00 אני וזוגתי ובמשך רבע שעה ישבנו על הבר כי לא היה להם איפה להושיב אותנו, מילא. כשישבנו אז הושיבו אותנו בקצה המסעדה ליד הבמבט ומקום קבלת המנות של המלצרים. השולחן היה מלוכלך כשישבנו ושלומי אמר שמיד ינקו את זה ומלצרית תגיע אלינו. כעבור 5 דקות הופיעה מישהי שנקתה את השולחן ועברו עוד חמש דקות עד שקיבלנו תפריטים. אחרי 20 דקות נוספות בהם אף אחד לא הראה עניין בנו פנה אלינו אחד העובדים במטבח ושאל אם אנו מחקים שיקחו מאיתנו הזמנה? ענינו שכן. לאחר עוד חמש דקות שמעתי שהוא פונה אל המלצרית ואומר לה "תעשי טובה ותקחי מהם הזמנה". קמנו ועזבנו ללא שמישהו שם לב, בדרך החוצה ראה אותנו אותו "שלומי" שכנראה הוא מנהל המשמרת באותו יום שישי ואמר "אני מתנצל" ובזה סיים את דבריו. אני שואל: למה צריך לחכות כל כך הרבה זמן על מנת לקבל שולחן שהזמנו מראש, מדוע לא קיבלנו יחס מינימלי של שירות? האם אנו לא משלמים על האוכל וצריך שיעשו לנו טובה על מנת שיתיחסו אלינו כמו קבצנים בבית תמחוי? אני מודה למקום על שהצליח להרוס לי את הערב שתכננתי עם זוגתי ואף ללא התנצלות או הסבר מתאים. במקום זה לא תדרוך יותר כף רגלי זוגתי או חברינו. אני חייב להוסיף שאני דיי מקצר במילים ואף נוקט במילים עדינות לעומת מה שאני מרגיש ביחס למקום או לארועים שקרו באותו יום שישי.

עוד פרטים
הוספת תגובה