נגישות
נגישות

אגאדיר - AGADIR ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

19 ביקורות וחוות דעת על אגאדיר

מיכאל - תמונה
מיכאל 36 ביקורות
מסעדת המבורגרים נחמדה ולא יותר
3.3
02/06/15

היינו שם ב 1/6/15, לקחנו המבורגר והמבורגר טבעוני,.... ההמבורגר הרגיל היה נחמד אבל לא wow .... ההמבורגר פטריות היה לא ממש טעים. מבחינת תוספות להמבורגר לא היה מבחר גדול וגם לפי שעתי יקר... קצת. טבעות הבצל לא היו טעימים. האויירה במסעדה הייתה טובה באופן כללי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
mtn-il - תמונה
mtn-il 47 ביקורות
המבורגר מהטעימים שאכלתי
4.3
06/04/15

אכלנו שם מספר פעמים והמנות טעימות במיוחד, נחזור לשם בוודאות. לא ברור מה המרכיב ה"סודי" שלהם, אך ההמבורגר הוא מהטעימים ביותר שאכלתי, מידת העשייה והטיבול מושלמים! יש לציין כי מדי פעם... בפעם הם חושבים מחוץ לקופסא ומשדרגים ויזואלית את המנות - לדוג' בתקופת המונדיאל הגישו לחמניות שנראו כמו כדור כדורגל, דבר שבהחלט הוסיף לחוויה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Meytav David - תמונה
Meytav David 3 ביקורות
אוכל טעים ומשביע!
2.8
24/03/15

אני, אחי ואחותי הזמנו מהמנות שאגאדיר פירטה באתרם. המנות הגיעו באיחור לביתנו בטענה שהיו בעיות עם השליח שלהם לאותו איזור (משיחות חוזרות שבוצעו). האוכל בסופו של דבר הגיע עוד חם והיה טעים... ומשביע. לא קיבלנו שום פיצוי על האיחור בקבלת המנה וזאת לאחר שכבר בעת ההזמנה ביקשנו שהאוכל יגיע בזמן וללא איחורים שכן אחי מיהר לפגישה חשובה. בסופו של דבר הרושם היה טוב אך לא מעולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Chen - תמונה
Chen 19 ביקורות
לא יותר מסביר
2.5
01/03/15

היינו שלושה והזמנו המבורגרים בגדלים שונים. המנות הגיעו יחסית מהר אך נורא מעצבן שמביאים מעט רטבים. גם המגוון וגם צורת ההגשה (צלוחיות פלסטיק קטנות). ההמבורגר טעים אבל בהחלט ניתן למצוא... בבאר שבע טעימים ממנו.... אנו שילמנו מחיר מלא (כשישים שקלים להמבורגר בלבד!!! ללא צ'יפס ושתייה) ככה שיצא בממוצע 120 שח לסועד... לא מוצדק בכלל... לא אחזור לשם

עוד פרטים
הוספת תגובה