נגישות
נגישות

אגאדיר - AGADIR ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

19 ביקורות וחוות דעת על אגאדיר

Hen - תמונה
Hen 118 ביקורות
טעים
4.3
17/02/19

הגענו בשבת אחר הצהריים כך שלא היה עומס, והזמנו את מנת שיפודי הסופלאקי. האוכל היה טעים,מצולחת יפה, המלצריות היו אדעבות וההזמנה יצאה יחסית מהר. המחיר מעט גבוה ביחס לתמורה אך בכל זאת יצאנו... מרוצים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shakedshav - תמונה
Shakedshav 2 ביקורות
מטבח שמתמחה בהמבורגרים ומצטיין בהכנתם, בכל ארוחה שאכלתי שם האוכל הוגש מהר מאוד.
2.8
03/02/19

המבורגרים מצויינים אשר מוגשים מהר מאוד, מחירים הוגנים. השירות סביר למדי ברוב הפעמים והשירות בבר טוב מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
amitai - תמונה
amitai מבקר מתחיל
פעם ראשונה ואחרונה
2.0
10/08/18

הגענו 8 סועדים לחגוג יום הולדת לאחד הילדים. היה יום חם והמזגנים לא עבדו. לולא יום ההולדת הייתי עוזב מיד. להזיע במסעדה זו לא אופציה מבחינתי! מנה אחת הגיעה מיד. המזמינה רצתה לאכול עם... כולם אבל אחרי חמש דקות המתנה החזרנו אותה וביקשנו שתגיע עם שאר המנות. ביקשנו צלחת ריקה. פנינו ל 2 מלצריות לפחות. רק אחרי המתנה ארוכה ו 4 פניות חוזרות קיבלנו אותה.שמתי לב שבחלק מהזמן הזה הן לא היו ממש עסוקות .( דיברו אחת עם השנייה -נראה כמו שיחות חולין- וגם בטלפון). שתיה . כשיש סועדים רבים , מקובל לבוא עם מגש, לברר מי הזמין מה ולהניח ליד כל סועד את הזמנתו. במקרה זה, עשתה המלצרית 2 "טיולים" עם 4 כוסות/ בקבוקים ביד בכל פעם, הניחה אותם בפינת השולחן הקרובה אליה ולא טרחה לחלק לסועדים. מנה שהגיעה ולא טעמה לסועדת (אפילו שזה מה שהזמינה) הוחזרה. לא הוזמנה אחרת במקומה. בחשבון היא הופיעה ורק אחרי שהערנו, "נזכרו" שהיא הוחזרה. תא השירותים היה מוזנח בצורה יוצאת דופן. האוכל שכן נאכל, היה סביר, גם המחיר. השירות כאמור והאווירה, על הפנים. זה היה ביקור כפול, פעם ראשונה ואחרונה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hen - תמונה
Hen 118 ביקורות
אוכל טעים ומיקום נח עקב קרבה לאוניברסיטה
4.5
25/07/18

ישבנו קבוצה די גדולה של חברים. האוכל היה טעים והמנות של כולם יצאו ביחד שזה נהדר. החיסרון היחידי הוא שהשירות מעט איטי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Adva - תמונה
Adva 5 ביקורות
לגמרי שווה את הכסף
4.8
22/05/17

ישבנו בטגאדיר על ארוחת המבורגרים-מאוד נהננו מהחוויה הכללית-מוזיקה ישראלית וצעירה, שירות מצויין ואחלה מנות! בנוסף יש מבצע מצויין לסטודנטים של המבורגר ותוספת ב50 אז זה גם יוצא דיי משתלם:)

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירלי פופילסקי - תמונה
שירלי פופילסקי 349 ביקורות
טעיםםם
4.8
07/04/17

משפחתי היו בסניף בבאר שבע, סיפרו שהיה טעים ושירותי, הסניף היה פתוח בשבת מה שמעולה למי שלא שומר כשרות או רוצה לבלות. מבחינת המחיר תוכלו לראות בקבלה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוליה - תמונה
יוליה 2 ביקורות
יש במה להשתפר, המלצריות נחמדות ועם הרבה כוונות טובות
3.0
18/01/17

לא נקי... מנת שניצלונים לילדים מתחת לכל ביקורת, מבחינת הנראות וההגשה. לצערנו הדור הצעיר כבר שיחק עם הצלחת כך שלא בקשנו להחזירה אך מן הראוי היה לעשות זאת לאור חוסר שביעות הרצון המאד... בולט שלנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lena - תמונה
Lena 48 ביקורות
נחמד... יכול להיות יותר טוב
3.8
13/03/16

סה"כ הארוחה הייתה טובה, אחרי מספר פעמים שהיינו צריכים להזכיר למלצרית שלא קיבלנו את התוספת שהזמנו או את השתייה שהזמנו... ההמוברגרים שהזמנו גם לא היו לטעמנו מבחינת מידת העשייה שהזמנו.... למשל בן זוגי הזמין מידת עשייה מדיום ולפי טעמו האישי מידת העשייה שלדעתו הוא קיבל הייתה well done. המקום לא היה מלא מאוד והשירות היה איטי. לא התלוננו או נזפנו במלצרית אבל כ"פיצוי" היא הציעה לנו שני צ'ייסרים, הצעה לא רלוונטית כ"כ עבורינו... לא שציפינו לפיצוי מסויים כי בסך הכל היה לנו בסדר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Limor - תמונה
Limor 77 ביקורות
אגאדיר באר שבע
1.8
25/06/15

תפריט מצומצם ולא מגוון, בעיקר המבורגרים. הזמנתי המבורגר וציפיתי לטעם מיוחד אבל ההמבורגר היה בדיוק כמו כל המבורגר רגיל, לא היה בו שום ייחוד. המחירים גבוהים מאוד ואין לכך שום הצדקה. הגעתי... בערב, המסעדה חשוכה, מוסיקה חזקה, אווירה לא נעימה לסועד, היה קר באותו היום ולא הופעל שום חימום. המסעדה מעוצבת בסגנון של בר חשוך ולא אטרקטיבי, לא היה מושך לאכול במקום. לא אחזור שוב..

עוד פרטים
הוספת תגובה
רומן - תמונה
רומן 2 ביקורות
סביר
2.8
03/06/15

הזמנתי בורגר,צ'יפס וסיגרים כמשלוח מהאתר. הבוגר אין ספק מהטובים אבל כבר פעם שנייה שהצ'יפס מגיע בבריכה של שמן וטקסטורה של לחם רטוב, הסיגרים לא משהו בכלל. סה"כ ממליץ להזמין את הבורגר ללא... התוספות שצויינו. המשלוח מהיר מאוד (כ25 דקות) מרגע ההזמנה עד הדלת (בוצע בהמצ"ש).

עוד פרטים
הוספת תגובה