נגישות
נגישות

רד בורגר בר - Red Burger Bar ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

16 ביקורות וחוות דעת על רד בורגר בר

Dolev - תמונה
Dolev מבקר מתחיל
מטעים לקוחות
2.0
27/05/18

רשום בכל מקום שקשור למסעדה שהמסעדה במחזיקה אוכל ללא גלוטן. הגענו מרחוק במיוחד ולאחר המתנה של רבע שעה רק כדי לשבת סידרו לנו שולחן, ולאחר שסוף סוף נתנו שירות אמרו כי לא מחזיקים באוכל ללא... גלוטן קרוב לשנתיים. פשוט בושה להטעות כך לקוחות ובמיוחד את חולי הצליאק. המינימום זה להוריד לפחות מהאתר ומהתפריטים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Katia - תמונה
Katia מבקר מתחיל
אכזבה!!!!!
2.5
29/04/18

לא מומלץ , אוכל לא טעים , חוץ מהמלצרית חמודה שבאמת נתנה שירות טוב , שום דבר טוב לא היה שם . אחראית אפילו לא יצא מהמסעדה לבדוק מה קרה ללקוחות למה פעם שניה מחזירים מנות . לא מומלץ ,... אכזבה , לא נחזור ולא נמליץ !!

עוד פרטים
הוספת תגובה
גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
כותרת
4.0
22/01/18

שירות מעולה המלצרים מאד רוצים לעזור. לעתים לוקח זמן ממושך עד שהאוכל יוצא

עוד פרטים
הוספת תגובה
שלומי - תמונה
שלומי 25 ביקורות
מקום ושירות נהדרים
5.0
15/11/16

מקום מאוד מומלץ גם מחיר סביר גם אווירה מאוד כייפית בעיקר אני ממליץ על הבורגרים עם התוספות, אנטריקוט/כבד אווז

עוד פרטים
הוספת תגובה
מריה - תמונה
מריה 4 ביקורות
פעם ראשונה ואחרונה שלי במקום הזה
1.0
28/07/16

הגענו 3 זוגות, חיכינו למנות מעל שעה וחצי. המנת ילדים יצאה כעבור 40 דק', הראשונות יצאו עם העיקריות ביחד, ההמבורגרים בכלל לא היו במידת העשייה הרצויה. בקיצור לא מומלץ בכלל. הפיצוי היה... קינוח מיסכן. פעם ראשונה ואחרונה שלי במקום הזה! אחת החוויות הנוראיות שהיו לי

עוד פרטים
הוספת תגובה
Marat - תמונה
Marat 8 ביקורות
חוייה נוראית ומבזה!!!
1.0
14/09/15

אנחנו רצינו לשבת לאכול ארוחת צהריים ולחגוג יום הולדת. התקשרתי ביום שלישי ה 8.09.15 ושאלתי האם המקום פתוח ביום שני ה 14.09.15. נאמר לי שהמקום פתוח והמסעדה נפתחת בשעה 11-12 בצהריים, אבל... עדיף להגיע אחרי 13:00 על מנת לא להמתין למנות כי לוקח למטבח זמן עד שנכנסים להילוך. אמרתי שנגיע ב 15:00 ונהיה 7 אנשים. ונאמר לי שאין בעיה. הגענו היום למסעדה עם קרובי משפחה והמסעדה סגורה!!!! מסתבר שהמסעדה לא עובדת בראש השנה. נשארנו עם האורחים ברחוב!!! הזמנו מקום ונשארנו בחוץ. אף פעם לא היה לי דבר כזה!!! בזיון, חוצפה ויחס לא סביר ללקוחות!!! הבושה כלפי קרובי משפחה שהוזמנו ובכלל היא מאוד גדולה. אם יחס כזה לא אגיע למקום הזה לעולם!!! לא ממליץ בכלל!!! בזיון!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
טל נתניה - תמונה
טל נתניה מבקר מתחיל
זה היה בול מה שהרופא המליץ.
5.0
19/01/15

המסעדה נמצאת בכיכר האצמאות של נתניה, אזור עם מלא מסעדות, לצערינו רובם חלביים. הייתי עם כמה חברים שחיפשנו מקום עם אוירה טובה ובירה קרה, במקביל הזמנו עוד מנות פתיחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שלומי  אדרי - תמונה
שלומי אדרי מבקר מתחיל
עשינו יום הולדת לאמא שלי
5.0
16/01/15

עשינו יום הולדת לאמא שלי, היה אדיר. היו לנו 2 מלצריות לשרותנו בלבד המקום עבר קישוטים של בלונים מוזיקה מתאימה לארוע, ובסוף היה קינוחים מפנקים עם כל האוירה ושירה מהצוות. בנימה זו , המחיר... היה מאוד סביר. היינו הרבה מאוד אנשים, מבחר האלכהול אדיר, ביחס למקומות אחרים שיצא לנו לסעוד בהתחשב שהמקום כשר, הטבחים שלו לובשי כיפה, והאוירה היתה מושלמת אם לא יותר לחגוג ארוע כה חשוב למשפחה שלנו. אני מפרגן למקום 11 מתוך 10 אם יכולתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קארין - תמונה
קארין 18 ביקורות
בר כשר!
4.8
13/01/15

המענה הכי גדול וטוב ברד בורגר זה עצם היותו בר כשר, מה שקשה למצוא באיזורנו. מלבד זה אכלתי שם את ההמבורגר שהיה טעים רק חבל שהלחמניה תמיד נראית שהרגע חיממו אותה . שירות טוב מאוד! אווירה... מדהימה גם כשקר ונכנסים פנימה(המקום ממוקם ליד הים).

עוד פרטים
הוספת תגובה
Daniel R - תמונה
Daniel R 7 ביקורות
נוף עוצר נשימה, מחיר שווה כל כיס, וטעם גורמה פלוס !
5.0
11/01/15

אני לקוח קבוע של המקום, אוכל שם לפחות פעם בשבוע מאז שפתחו ב 2013 אני חבר מועודון שלהם ומקבל המון הטבות שוות. מגיע עם אשתי ולפעמים חברים לבירה אחרי יום עבודה ארוך, הם פתוחים עד אחרון... הלקוחות דבר שנותן תחושת בית כיף.

עוד פרטים
הוספת תגובה