נגישות
נגישות
טלפון ראשי 053-9368723 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

עוד מסעדות בראשון לציון

אמילי- גריל בר בשרים בראשון לציון
ראשון לציון
מסעדת בשרים, כשר
הזמן שולחן
בני הדייג ראשון לציון בראשון לציון
ראשון לציון
מסעדת דגים
הזמן שולחן
פיתה בסטה ראשון לציון בראשון לציון
ראשון לציון
אוכל רחוב, כשר
קיוטו נאי ראשל"צ בראשון לציון
ראשון לציון
מסעדה אסייאתית, כשר
אומינו סושי - Umino Sushi בראשון לציון
ראשון לציון
מסעדה אסייאתית
ארוי בראשון לציון
ראשון לציון
מסעדה תאילנדית, כשר

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

23 ביקורות וחוות דעת על בר 55

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
12092005y - תמונה
12092005y מבקר מתחיל
שירות מזעזע.
2.3
21/01/23

שירות לא טוב. הגישו לנו סלט עם המון חומצה לימון. מחכים למנות הרבה זמן, צוות המלצרים לא טוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
OritY - תמונה
OritY 40 ביקורות
בירה, בירה ובירה
3.3
20/09/19

המקום הוא יותר פאב מאשר מסעדה. יש בו המון סוגים של בירה שזה הצד החזק שלו, וכל השאר לדעתי יותר חלש. בקשתי לשים פחות קרח בקוקטייל נענתה בשלילה, הקוקטייל הגיע מלא בקרח והאלכהול היה בקושי... מורגש. כרובית מטוגנת לא טעימה כ"כ (לדעתי, משקית קפואה). הגיעה עם רוטב חריף, וביקשנו מספר פעמים לקבל רוטב אחר עד שהמצלרית אמרה שאין שום רוטב אחר חוץ ממיונז וקטשופ. לא ברור למה היה צריך להמתין כ 40 דקות כדי לקבל תשובה שאין רוטב אחר. בקיצור, מקום ליציאה בערב, לשמוע מוסיקה טובה ולשתות בירה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Limor - תמונה
Limor 77 ביקורות
מעולה
5.0
27/06/19

הגענו ביום שישי בערב והופתענו לגלות שבמקום יש עסקיות שוות במחירים טובים. נדיר למצוא מקום שיש בו עסקיות בסוף השבוע, לכן אשבח אותם על המקוריות והרצון הטוב. הזמנו מנת פתיחה של ארטישוק... בטמפורה שהיה טעים נורא, למנות עיקריות פרגית ברוטב מתקתק שהייתה עשויה טוב וטעימה, קוקטייל טעים (ללא אלכוהול!). השירות היה מעולה, נחמד ולא מעיק, המלצרית הייתה אדיבה, בעל המקום ניגש לשאול אם הכול בסדר. מה שיפה הוא שיש איזור של מעשנים ולא מעשנים ושום טיפת עשן לא חדרה לאיזור שלנו. המקום מעוצב בצורת בר עם 50 סוגים של בירות שלא יצא לנו לטעום. בהחלט נשוב למקום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
sm - תמונה
sm 2 ביקורות
מלצרית חצופה ואחראי שלא מבין בשירות לקוחות
2.3
29/07/17

הגענו עם הילדים לארוחת צהריים ביום שבת. הזמנו את המנות. השניצל במנת הילדים הרגיש מאוד תעשייתי. והרוטב צ'לי על מנת העוף היה מתוק מדי/מוגזם. עם סיום הארוחה הזמנו חשבון וכאן התחילה... ההתדרדרות בשירות. מאחר ולא היה לי מספיק כסף קטן השארתי טיפ בכרטיס אשראי + מספר שקלים. כשביקשתי מהמלצירית לחייב היא אמרה לי שזה לא מגיע ל 10% היה חסר שקל אומנם, אבל ההערה הבוטה כבר הרגיזה אותי, ואז אמרתי לה שתיקח 20 ש"ח בכרטיס אשראי, שזה כבר מחסיר 4ש"ח ושוב היא העירה לי. הסברתי לה ש 10% זה מקובל אבל לא חובה, ואיני מרגיש צורך להשאיר יותר. לאחר החיוב, כולם כבר קמו, ושאלתי מה לגבי הגלידה בארוחת ילדים שמגיעה ואם אפשר לקחת לדרך. המלצרית ענתה שאין להם כלים לtake-away למרות שראיתי את אחד המלצרים מסתובב עם כוס חד פעמית של קפה. בקשתי לדבר עם האחראי, המלצרית אמרה לי שאני לא אקבל תשובה אחרת. אז הלכתי לחפש אותו בעצמי. וכשהסברתי לאחראי (שהינו חצי מהגיל שלי) שאף פעם אף מלצר לא התחשבן איתי על הטיפ, הוא האמר לי ש 10% זה מקובל. ושוב הבנתי שאין כאן עם מי לדבר. המקום מנוהל ע"י חברה צעירים שיודעים לחשב 10% אבל בשירות לקוחות עוד יש להם פער להשלים. לא אחזור ולא ממליץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lina - תמונה
Lina 9 ביקורות
שירות מזעזע. חוסר מקצועיות מחריד
3.0
08/01/17

היינו 5 אנשים אתמול במסעדה, בארוחת צהריים. המלצרית ניגשה אלינו די מהר וגם המנות יצאו מהר למדי, וכאן התחיל השירות להידרדר בצורה מזעזעת. מנת ילדים יצאה ראשונה, שניצלונים וצ'יפס. אבל למה... לא מגישים קטשופ עם זה? הקטשופ הגיע רק אחרי כמה דקות. זה נראה כמו טעות של חוסר תשומת לב, למרות שאני מצפה במסעדה שחלק נכבד מהמנות שלה מלווה בצ'יפס, שיגישו עם הקטשופ באופן אוטומטי. אחת הבנות הזמינה סלט עם גבינה כחולה, שאמור להגיע עם לחם טרי, מהסוג שהיא ביקשה. הלחם לא הגיע עם הסלט. שוב מוציאים מנה לא שלמה. היא הזכירה למלצרים לפחות 3 פעמים לגבי הלחם, וכולם הבטיחו לה שהולכים להביא. גורנישט. בפעם הרביעית המלצרית ניגשה ואמרה שהלחם באפייה, ויגיע עוד מעט. אז למה הוציאו לה את הסלט??? מרגיז. היא כבר התחילה לנשנש מהסלט, ומתברר שהגבינה הכחולה לא היתה להיט, וליתר דיוק "ממש לא טעימה". אחרי שהודענו למלצרית וגם האחמ"ש הגיע, הבנו שאי אפשר "להחליף" את הגבינה וגם לא את הסלט, אלא רק להזמין מנה נוספת, כי היא כבר אכלה מהמנה הזו. אז הביאו לנו את האייפון עם התפריט, כדי שהיא תבחר מנה אחרת, וככה עזבו אותנו, ומעולם לא חזרו לקחת הזמנה חדשה. הבחורה פשוט נשארה רעבה, והבינה שאין טעם להתחיל לרוץ אחרי המלצרית, כי כולנו כבר סיימנו לאכול, והיא סתם תעכב אותנו ותאכל לבד. היא נאלצה לנשנש משאריות האוכל, בצלחת של אחותה. לא יודעת, אם דבר כזה קורה במסעדה, שאורח נאלץ לאכול שאריות מצלחת חברו, כדי לא להיות רעב, מה בדיוק זה אומר על המסעדה?? ואז הגיע קינוח של מנת הילדים - גלידה. עם 3 כפות. תסבירו לי את חשבון הכפות בבקשה, כי היינו 5 אנשים. או שמביאים אחת, בשביל הילד היחיד בשולחן, או לכולם. למה ציפו, שנתחלק בכפות? חוסכים עלינו בשטיפה?? מה זה?

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
09/01/2017
צר לנו מאד על תחושתכם. נבקש לקבל מספר טלפון ליצירת קשר. תודה צוות 55 ראשון לציון

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

6
מומלץ לארוחה עם חברים
4
מנות נדיבות
3
אווירה יוקרתית
2
אווירה רגועה
1
ארוחת טעימות שווה
1
אווירה עממית
הצג עוד חוויות

מספר נוסף: 03-5448888

מצאת טעות?

תעזרו לנו לשפר את המאגר

כל המסעדות שצפיתי בהן

קדימה
אחורה