נגישות
נגישות

אהרל'ה ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

26 ביקורות וחוות דעת על אהרל'ה

אריאל - תמונה
אריאל 2 ביקורות
מאוכזב..
2.5
14/03/18

הזמנתי שניצל וינאי שזה הבסיס בבשרים.. והוא היה לא טוב שומני מאוד הסלט מאוד יבש אומנם השירות היה סביר פלוס אבל בתכלס לא ממליץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
shira karmiel - תמונה
shira karmiel מבקר מתחיל
מהדרין אבל על רמה בינלאומית!
4.3
11/06/17

Very upper class restaurant, the best one we know. We appreciate it for being both mehadrin and decorated in a manner that gives a warm atmosphere The price was reasonable for an upper... class steak restaurant.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נפתלי - תמונה
נפתלי 3 ביקורות
מעולה
5.0
12/01/15

היינו ארבעה מבוגרים ושלושה ילדים, מבלי שביקשנו פינקו אותנו עם לחם על חשבון הבית, כל האוכל היה מעולה, הבשרים ממש טעימים. ההערה היחידה היא שהסלט החי צריך להיוות חתוך קצת יותר טוב ולהכיל... פחות חסה... שילמנו סך הכל קצת מעל 600 ש"ח - סביר ביותר לכל הדעות (אכן, לא לקחנו שתיה, אבל בכמעט אף מסעדה אני לא לוקח אלא אם כן יש להם קנקן שאז המחיר יותר שפוי). הגענו למקום עקב המלצה של חבר שאכן התבררה כנכונה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
imanuel - תמונה
imanuel 7 ביקורות
טעים איכותי אבל יקר להחריד
3.8
15/08/14

הגענו משפחה של שישה נפשות. לפני שנכנסנו עברנו על כל המדרחוב, ולא מצאנו משהו שמשתווה לרמה של אהרהל'ה. המקום המטופח, האווירה וסידור המקומות למרות העומס - קרץ לנו. הסלטים לא הלהיבו בכלל.... גם מבחר מצומצם, וגם לא כאלו שמתאימים לניגוב עם פיתה. והמחיר. יקררררר 20 ₪ לסועד. גם לסועד שמזמין בשר... נאלצנו להזמין חומוס עם בשר, כדי שיהיה מה לנגב... מה שניפח את המחיר בעוד כמה עשרות... בדיעבד הייתי מסתפק בחומוס שמגיע עם פיתות, ואולי מזמין עוד מנה ראשונה שמגיעה עם לחם או לחם הבית עם מטבלים. למנה עיקרית הזמנו מיקס גריל במטרה לטעום כדי לדעת מה להזמין. אך לשמחתנו המנה כללה כמות בשרים מפתיעה - שהספיקה לכולנו. (חסכנו לשלם מחירים יקרים מאוד על כל מנה עיקרית...) הבעיה שהתוספות בלי פרופורציה בכלל... זו מנה שנחשבת זוגית, והתוספות מגיעות בכמות של מנת יחיד מצומצמת. הזמנו עוד תוספות, והחשבון תקתק... האוכל טעים טעים טעים. כשהגיעה הפלטת בשרים, התאכזבנו לגלות שיותר מחצי זה כבדים, אבל כשטעמנו מהכבד. לא הפסקנו להלל. האנטריקוט גם עשוי מעולה, הפרגיות מדהימות קבב עסיסי. והכנפיים עד עכשיו הטעם שלהם בפה שלי... חייב מתכון! השתייה יקרה מאוד מאוד מאוד! גם בקבוקים של 250 מ"ל בלבד. וגם 11 ₪ לבקבוק. ואתה שותה... כן, יש קנקן לימונדה, אבל בדיוק נגמר. מקווה שזה חד פעמי... לסיכום! אחזור לשם בעזרת השם, אבל לא לארוחה של יציאה סתמית. רק כשארצה לפנק לפנק לפנק בלי חשבון של כסף!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
18/08/2014
קודם כל אני מאוד מעריך את הכנות שלך שאף על פי שיצאת בתחושה של יקר ידעת להיות אמיתי ולפרגן לאוכל! שנית השתיה שעולה 11ש״ח היא350 בק׳ זכוכית ולא 250 ה250 עולה 8. ג: כאשר יושב שולחן של שישה אנשים וכולם מזמינים לפחות מנה עיקרית לכל סועד אנו לא מחייבים על הסלטים.ד: צריך לקחת בחשבון שכל מוצרי המסעדה כולל הבשרים הם בד״צ מה שמקפיץ את רף המחירים . ה: הן ראית שבמנת הבשר שקיבלת היתה תמורה הוגנת ביותר ואף יותר למחיר ו: אני שוב מודה לכם שביקרתם אצלנו נשמח לעמוד לשירותכם בעתיד שוב תודה רבה!
אורן - תמונה
אורן מבקר מתחיל
חוויה קולינרית מדהימה !
5.0
28/12/12

ישבנו במסעדה שישה אנשים שהגענו מהמרכז ונהננו מחויה קולינרית מדהימה. לכל סלט וכל מנה היה טעם מעולה השירות מצוין והאוכל היה בשפע עם המון תוספות ופינוקים. אהרלה תודה רבה נחזור בוודאי. יחי... המלך !

עוד פרטים
הוספת תגובה
אילן - תמונה
אילן 13 ביקורות
לא משהו
2.5
12/08/12

הינו 12 איש. שרות בינוני. מנות קטנות למדי. חלק מהמנות לא היו משהו בכלל. יחסית למחיר שהמסעדה גובה אני משוכנע כי ניתן למצוא משהו יותר טוב...

עוד פרטים
הוספת תגובה
ה - תמונה
ה 2 ביקורות
זוועה
1.5
07/08/12

אני עכשיו שם הזמנו דג מוש שהיה בלי טעם והמבורגר מתפורר ומלא בצל,הפסטה נפוליטה מאוד חריפה האורז והתפוח אדמה והבטטה מאוד קרות ונראה שחיממו אותם במיקרוגל התוספות מאוד קרות ומוגשות בקמצנות... המנות של הבשר קטנות מקבלים שיפוד אחד קטן ושרוף ויבש המחיר לא מצדיק את המנות.בתכלס לא ממולץ!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ofir - תמונה
Ofir 2 ביקורות
חוויה נעימה באהרל'ה
4.8
13/07/12

היינו זוג שביקר במסעדה בשעות הערב, המסעדה היתה בתפוסה מלאה וכנראה שיש סיבה... האוכל היה ממש טעים, הכבד מומלץ במיוחד, וחובה כמובן לפתוח בג'בטה עם מטבלי הבית. הדבר היחיד שקצת ביאס זה... השוני במחירים המופיעים בתפריט REST מול מה שמופיע במסעדה. כדאי לעדכן באתר...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dvori Pshednovak Photogrphy - תמונה
Dvori Pshednovak Photogrphy מבקר מתחיל
מסעדה מדהימה!
5.0
02/07/12

לפני קרוב לשנה כשהמסעדה רק נפתחה נסענו לטיול בצפון והגענו לאכול בצפת.נכנסנו לארהלה והתאהבנו. האוכל טעים,האווירה נעימה,המחיר נח והשירות תענוג. הארוחה באהרהלה סגרה לנו את הטיול בצורה... מושלמת ומאז רק מחכים לחזור לשם שוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Elroi Atia - תמונה
Elroi Atia מבקר מתחיל
סוף סוף
5.0
18/04/12

גם איכותי וגם מהדרין.... ציור קיר מהמם המתאים בידיוק לאווירת המדרחוב הצפתית ,המסעדה נקייה ומסודרת (כולל נטילה כמובן) והשירות זריז ואדיב אבל לא מעיק. המנות היו פשוט תענוג סלטים מושקעים... ובשפע ,אנטריקוט עשוי טוב היה מצויין ואפילו אשתי שהיא לא חובבת בשר התלהבה מהקבב ומהקינוח (לי לא היה מקום...)חבל שאין עוד מקומות כשרים למהדרין ברמה כזו ואם יש באיזור חיפה - בבקשה לעדכן .

עוד פרטים
הוספת תגובה