נגישות
נגישות

אנג'לינה פיצה ופסטה - ANGELINA ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

38 ביקורות וחוות דעת על אנג'לינה פיצה ופסטה

Rafi - תמונה
Rafi מבקר מתחיל
לא יודע מה איתכם, אני לא הייתי חוזר לשם
1.0
27/12/16

אכזבה אחת גדולה מנות לא מוגשות ביחד, למרות הבקשה מצדנו. פנה סלומונה נטול שמנת למרות הבקשה המוקדמת לאקסטרא סורס במעמד ההזמנה. אח"כ המתנה ממושכת לרוטב שהבטיחו להביא בנפרד, הבלט עם הגבינת... מוצרלה עם הפסטו והבזיליקום ממש נורא ומתומחר ב 50 ₪ !! הקיצר...לא הייתי חוזר ו/או ממליץ למישהו !!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shay - תמונה
Shay מבקר מתחיל
לא אמליץ על המסעדה
2.3
20/10/16

אני וחברה שהינו במלון המלך שלמה. בערב האחרון ביקשנו המלצה מהפקידה בקבלה על מסעדה טובה והמליצה בחום רב על מסעדת אנגלינה (המסעדה של המלון). הגענו למסעדה והאווירה הייתה נחמדה מאוד אולם לא... היה שום דבר מעבר לאווירה הטובה. אני הזמנתי פטוצ'יני אלפרדו וחברה שלי הזמינה פנה שמנת עם קרם תרד. פסטת הפנה הייתה לא מבושלת וכשהצגנו זאת בפני המלצר הוא טען בפנינו שכך המנה אמורה להיות ואם היינו רוצות היינו צריכות לבקש מלכתחילה שהמנה תהיה ״ול דאן״. כנראה שהיינו צריכות לנחש שהמנה תצא לא מבושלת כי אף אחד לא ציין זאת מלכתחילה. הרוטב אלפרדו הורגש כאילו שפכו מיכל שמנת לא מבושלת על הפסטה וזרקו כמה פטריות בצורה לא נדיבה בכלל בדיוק כמו המנה עצמה. הזמנו לקינוח בהמלצת המלצר כמובן קרם בורלה שחצי ממנו היה חם ולא במכוון אז כן נהננו מחצי מהקרם בורלה לפחות. ולסיום, אנחנו חברות במועדון חג שמש של ישרוטל ומגיע לנו 10% הנחה במסעדות השייכות לישרוטל. אז כאשר ביקשנו חשבון הופתענו לשמוע שהנהלים השתנו מלפני שבעה חודשים ואם אין לנו את כרטיס המועדון בידינו לא מגיעה לנו ההנחה. אולם, יומיים לפני היינו במסעדה אחרת של ישרוטל וקיבלנו את ההנחה ללא הכרטיס ובעזרת מס׳ ת.ז בלבד. מצחיק איך הנהלים השתנו לפני שבעה חודשים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
פניאל - תמונה
פניאל מבקר מתחיל
בסה"כ נהנינו
3.8
18/01/16

במוצאי שבת אכלתי עם אשתי במסעדת אנג'לינה . המסעדה כשרה מגישה מאכלים איטלקיים ושייכת לרשת מלונות ישרוטל. האווירה במסעדה נעימה והשירות טוב ויעיל (היינו שני שולחנות). הזמנו מנת אנטיפסטי... לשניים ושתי מנות פסטה מהתפריט. המנות היו טעימות (במיוחד הפסטות) אבל היו קטנות ולא משביעות. המבחר של המנות בתפריט מצומצם וחלק היו חסרות. אורחי מלונות ישרוטל נהנים מהנחה. מחיר הארוחה בהתיחס לגודל המנות -בינוני +.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אירנה - תמונה
אירנה 7 ביקורות
נחמד אבל עם תקלה לא נעימה בכלל!
3.3
22/09/14

היינו היום עם בעלי במסעדה , רצוי לציין שקיבלה אותנו מלצרית חמודה ושירותית מאוד, והסבירה על התפריט בשמחה . האווירה במקום קצת רועשת כי המקום קטן יחסית . הזמנו שתי מנות פסטה שהיו טעימות... - המנות לא גדולות - סבירות ויין . לגבר ממוצע קשה לצאת מלא לגמרי. בסוף הזמנו קינוח קרם ברולה שהיה שרוף טיפה יתר על המידה מלמעלה והדובדבן שבקצפת שלקראת שתיים שלוש ביסים אחרונים הייתה בביס של בעלי שערה - לפני שעוד הספקנו לקרא למלצרית החא נגשה אלינו ושאלה האם הכל בסדר , אז בעלי אמר לה שכן אם לא השערה במנה , על מה שקיבל תשובה שחבל שלא קראנו לה קודם והיא הייתה מחליפה לנו את המנה , הסברתי לה שהשערה צצה לנו ממש בביסים האחרונים ובדיוק היא נגשה - אז היא חזרה והדגישה חבל שלא קראנו לה קודם ( למה היינו אמורים לקרא לה בהתחלה אם השערה צצה לנו בסוף הקינוח ? לא ברור ) מה שאפשר להגיד שהיא התנצלה על השערה - תודה! מיותר לציין שלא ניגש אלינו לא מנהל משמרת ולא מנהל המקום. ובטח שלא קיבלנו פיצוי על כך . אנחנו מבקרים במסעדות לעיתים מאוד תקופות חבל מאוד - ובעקבות התקלה לא נמליץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דרומית - תמונה
דרומית 32 ביקורות
סביר בהחלט
2.8
04/08/14

היינו זוג ו2 ילדים,הלכנו על הקופון של ארוחה משפחתית ב190 שח, הושיבו אותנו בכניסה דבר שהפריע מאחר והיינו צריכים לקום בכל פעם שהגיעו עם עגלות,כאשר ביקשנו לעבור למקום אחר הסבירו לנו שהוא... מוזמן על אף שלא התמלא עד שעזבנו. המלצריות הגיעו רק לאחר שהערנו למארחת שאנחנו לא מקבלים שירות.הזמנו 2 מנות ראשונות שהיו סתמיות: סלט אנג'לינה שהיה תפל וחסר ייחוד, הפוקצ'ה הייתה חמה ,טרייה וטובה אבל הרוטב שליווה אותה היה מוזר וכלל אנשובי שלא אהוד במיוחד על ילדים. הזמנו קנקן תפוזים ומים, במקום הגיע קנקן לימודה ומיץ תפוזים בבקבוק,הטעות תוקנה רק כאשר הגענו לעיקריות. הפיצות היו טובות אנחנו הזמנו רומנה עם אנשובי צלפי וזיתים ( שהיו מועטים עד בלתי נראים), הילדים פיצה אוליביה עם זיתים. הפסטות היו טובות והמנות יחסית גדולות. חבל שהשירות הלא מוקפד הורס לעתים את החוויה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Oren - תמונה
Oren מבקר מתחיל
היה מעולה
4.0
11/08/13

אכלנו פיצה וריביולי תרד היה טעים מאוד וגם קיבלנו שירות מקסים מנמל מצרית שלנו. מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
שמרית - תמונה
שמרית 3 ביקורות
מומלץ ביותר
5.0
22/06/13

בשבוע האחרון היינו באילת וחיפשנו מסעדה חלבית, המליצו לנו על אנג'לינה. כל מה שהזמנו היה מעולה, הסלטים הפיצות, הפסטות והריזוטו דניס מנה מנצחת אוכל טעים נקי ולא יקר

עוד פרטים
הוספת תגובה
orb - תמונה
orb מבקר מתחיל
מעולה
5.0
20/04/13

אכלנו כבר בכמה מסעדות בסגנון איטלקי אך זאת הטובה ביותר. אוכל מדהים, שירות מעולה. נהנינו. ממליצים בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
עדי - תמונה
עדי 4 ביקורות
מומלץ בחום
4.8
27/10/12

היינו בארוחת ערב לפני כמה שבועות במהלך חופשה באילת. האוכל היה מצוין, חומרי הגלם טובים, ההשקעה הורגשה בכל פרט, הכל היה טרי ומוקפד, האוירה נעימה ורומנטית, השירות טוב, המחירים סבירים. אין... ספק שנחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
24/03/11

אנג'לינה באילת המסעדה האיטלקית הכי נהדרת הרבה זמן לא אכלתי במסעדה כזאת מעולה!! חובה לבקר.. לא תפסידו.. :)

עוד פרטים
הוספת תגובה