נגישות
טלפון המסעדה 053-9443793 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

מסעדת מנואלה במדרחוב זיכרון יעקב מגישה אוכל איטלקי, אוכל טבעוני, אוכל צמחוני ודגים. מנואלה איננה כשרה, ניתן לקיים בה כנסים ואירועים, להזמין משלוחים ולקחת טייק אווי. יש אפשרות ישיבה בחוץ. במתכונת חורף, המסעדה איננה פתוחה במוצ"ש ובראשון. תיכנסו למנואלה... ותרגישו כמו באיטליה: פסטות טריות (שנעשות במקום), פוקאצ'ות ופיצות משובחות, סלטים ואנטי פסטי. כאשר מדובר במטבח האיטלקי, איך אפשר בלי להזכיר את הקינוחים (לא רק טירמיסו). תפריט היינות מציע שפע יקבי בוטיק מקומיים, לצד יינות איטלקיים (היינות במגוון מחירים). השף נדב שרז והקונדיטורית ניצה רוטנברג מופקדים על הטעמים המופלאים של מנואלה. עוד

TOP 10 המסעדות הנבחרות

• הצג חברים קודם
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
מומלץ טרי, פסטה בעבודת יד, מנות גדולות פשוט מעולה!
4.5
28/03/18

ישבנו לארוחת צהוריים, ארבעה אנשים כל אחד הזמין עסקית- חלק ב58 ש"ח וחלק ב68 ש"ח. מנות... הפתיחה היו מעולות- הזמנו פוקאצ'ה, פנצנלה,סלט חסות וקרוסטיני והתחלקנו היה ממש טעים. במנות העיקריות- פיצה תרד ועיזים שהייתה מאוד טעימה (ללא רוטב עגבניות), פפדרלה פונגי- מדהים והיה עושר גדול של פטריות, פפדרלה ראגו טלה-מעולה מעולה לא קימצו בכמות הבשר, ופטוצ'יני רוזה שגם הוא היה אחלה, כולן היו מנו גדולות גם לרעבים שבינינו יצאו שבעים. היה מאוד משתלם. בנוסף הגענו עם כלב קטן ולא הייתה בעיה (ישבנו בחוץ). מומלץ מומלץ הכל טרי והפסטה בעבודת יד ומרוגשת כמי שיודעת להכין.

neta מבקר מתחיל
מקום לחזור אליו
4.5
19/01/18

מפגש שערכנו במסעדה. המנות שהוגשו היו מעולות וטעימות. שירות מעולה וחווייה טובה. מקווה... לתירוץ טוב לחזור לזיכרון ולמסעדה המעולה

דני מבקר מתחיל
אוכל טוב. מקום יפה ברוח המושבה במחיר סביר. תודה - יעל
4.75
03/12/17

ביום שבת חגגנו יום הולדת לנכד. חזרנו למנואלה לאחר הביקור הקודם שהוכתר בהצלחה ע"י... כולם.היינו 18 סועדים מבוגרים וילדים.האוכל לא אכזב גם הפעם.לקחנו ארוחת טעימות וכל מנה שבקשנו תוספת - קבלנו אותה עם חיוך.מקום נפלא לבלות בו עם ילדים שצריכים לפרוק את עצמם בחוץ). ועוד לא ציינתי את המנות האחרונות. קינוחים משובחים! בקיצור - העברנו שעתיים בהנאה במחיר סביר שלא קורע את הכיס.

יעל מבקר מתחיל
טעון שיפור
2.25
12/10/17

היי :) אתמול הגעתי למסעדה עם בן הזוג שלי באנו דיי מרחוק מהרצליה ובהמלצה. הזמנו 3 מנות... ביניהן סלט עגבניות , רביולי ופיצה ושתינו יין הבית. אנחנו מבקרים לעתים קרובות במסעדות אטלקיות בהרבה מקומות בארץ . חיבת לציין למרות שבדרכ אינני עושה זאת אך הפעם התאכזבנו. פיצה במסעדה אטלקית ברמה נמוכה מאוד . יבשה ושרופה גם כשהמלצרית שאלה לחוות דעתנו זה הרגיש מתוך נימוס וקצת מאולץ כיוון שכשהסברנו את העניין היא לא ידעה מה להגיד פרט ל״מצטערת״. לא היתה שום נכונות לתת פתרון כלשהו גם הסלט היה מאכזב גבינה בכמות מינימלית מאוד מאוד ובטח לא מצדיק את המחיר (ואנחנו לא אנשים שכמות עושה להם את זה). אוסיף ואומר שהרביולי במילוי ריקוטה היה לא רע . ולסיכום טעון שיפור

Liat 3 ביקורות
אכזבה גדולה. לא שווה את הזמן והכסף.
22/08/17

הייתי היום במסעדת מנואלה עם ילדי. זכרנו את המסעדה לטובה מביקורים קודמים בעבר. למרבה הצער-... נחלנו בעיקר עוגמת נפש. הזמנו 4 מנות עסקיות. למנות הראשונות הזמנו סלט ופוקאצ'ות, ולמנות העיקריות הזמנו פיצה מרגריטה, פסטות, ורביולי. הסלט היה מלוח מאוד, והפוקאצ'ות היו נחמדות. אכלנו בעיקר מהפוקאצ'ות וחיכינו עד בוש למנות העיקריות. גם קנקן מים התקבל בשולחננו רק לאחר נדנודים חוזרים ונשנים. ניסינו לברר מה עם המנות העיקריות, ונעננו שהם בדרך. יש לציין כי המסעדה הייתה חצי ריקה, כך שלא היה עומס חריג. המנות העיקריות הגיעו לאחר המתנה מייגעת, כשהיינו כבר שבעים מהלחם... הפיצה הייתה סמרטוטית וסבלה מעודף רוטב. גם שאר המנות היו בינוניות. ביקשנו חשבון כשצלחותינו עדיין מלאות באוכל. המלצרית אפילו לא טרחה לשאול למה לא אכלנו. ביקשתי שיארזו את האוכל שנשאר, ושוב נאלצנו להמתין. כנראה שגם אריזת שאריות היא למעלה מכוחותיו של צוות המסעדה היגע. קיבלנו חשבון של 242 ש"ח , כשבפועל אכלנו בעיקר לחם. כן, אני חוזרת- 242 ש"ח על לחם !! בקיצור- נפילה אמיתית. אוכל בינוני מתומחר ללא פורפורציות לאיכות, שירות אנטיפתי, ועצבים. גם סועדי השולחן הסמוך אלינו יצאו בתחושה דומה. אנחנו לא נחזור לשם. מומלץ להתרחק.

Tali 2 ביקורות

הצג עוד חוויות

תפריט מנואלה

כתבות שנכתבו על המסעדה

מסעדת אדמה בזכרון יעקב (צילום: באדיבות המקום)