נגישות
נגישות

תאי 148 - Thai 148 ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
2.5
שירות
3.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

14 ביקורות וחוות דעת על תאי 148

עמ - תמונה
עמ 86 ביקורות
מצוין לאירועים
4.3
20/01/13

עשינו שם ערב חברה והרמת כוסית. האוכל- טוב, אוכל ברים- לא מי יודע מה. האווירה מעולה מוזיקה כייפית לא רועשת מדי יש שולחן פול בקומה השנייה שסגרו אותה בשבילנו. ממש כייף והברמן היה אדיב... מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאל - תמונה
דניאל 59 ביקורות
תמונות מול מציאות
2.3
12/11/11

בתמונות שבאתר מצויינות שיש 2 קומות וכי האוירה בקומה העליונה אינטימית ונוחה. כשהגעתי לשם עם הדייט שלי התברר שהקומה העליונה לא פעילה, וכי היא משמשת למחסן.בתוך בית הקפה האוירה היתה דחוסה... מדיי עם מוסיקה רועשת שמכבידה על האוזניים ולא נותנת אפשרות לשוחח בצורה נורמאלית. המלצרות ברוב הפעמים נמנעו מליצור קשר עין. לא אחזור לשם

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
08/04/11

מצוין שיש קומה שנייה , אכן התקשרנו כדי לברר אכן הייתה תשובה חיובית וכמו כן בדקנו שוב והזמנו מקום בקומה השנייה ל כ 25 איש , אכן צוין אם לא נגיע ב 21:30 המקום לא ישמר , אכן הגענו מוקדם ,... והודיעו לנו שיש בעיה בחשמל בקומה השנייה ולכן לא ניתן לעלות לשם ! מה אמורים לעשות אם 30 איש שהוזמנו ליום הולדת ? אכן מתוך סקרנות עליתי לקומה השנייה , וגיליתי מראה מוזר , הקומה השנייה שמשה למחסן שתייה , תשפטו אתם !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
04/01/11

האמת שהייתי באילקה לפני איזה שבוע והיה מעולה שירות טוב מוזיקה טובה עיצוב ואווירה על הכיפק ממליצה מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
03/09/10

הופתעתי מאוד לגלות שבאילקה זו כנראה מדיניות לדרוש מלקוחות טיפים ולהעליב אותם אם נדמה למי מעובדי הבר שהטיפ לא מספק! הברמנית רדפה אחרינו למקום הישיבה כדי להתלונן על גובה הטיפ! פשוא לא... יאומן! לא להתקרב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אנונימי - תמונה
אנונימי 9 ביקורות
1.3
27/08/10

במסגרת רמת השירות הירודה במקום הזה,ברמנית עזת מצח התלוננה בפני על גובה הטיפ ואמרה שבעיניה זו "חוצפה" לתת טיפ כזה(5 ש"ח על 2 בירות!!) מעולם לא נתקלתי בנותן שירות שדורש טיפ בכזו גסות רוח... , הקטע המצחיק הוא שהבעלים הזחוח של המקום גיבה את הברמנית הקבצנית. עלוב ביותר. הבנתי מאחרים שזו מדיניות של המקום וגם הם נתקלו ביחס דומה. באסה. לא חוזרת לשם כמובן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
03/08/10

מקום מדהים ,כייף להיות באילקה , הגעתי לפאב מכיוון שהמעצב שעיצב את אילקה עיצב לי את הביית -התוצאות מדהימות חמו המעצב- עיצב ובנה את הפאב ,לדעתי המקום מדהים כולל השירות והאוכל ,כייף היה לי... לבקר אצלכם אגב אם מישהו מחפש מעצב לביית או לעסק חמו הוא המעצב ,מומלץ מכל הלב מי שמעוניין שיכתוב לו hemo63@walla.com

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
14/08/08

סתם מקום. עלוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
07/03/08

אילקה-סוף סוף!אני רועי מאור בן 28 תל אביבי במקור! בכל אופן בתור אחד שחרש בארים בתל אביב, אני חייב לציין, שהאילקה הוא מקום מעולה, המוזיקה ככה ככה , אבל הרי למה אני יוצא? לשמוע מוזיקה? זה... יש לי בבית באוטו בעבודה! אני יוצא קודם כל כדי להכיר איזה מישהי מעניינת,, הבחורות באילקה ברמה הגבוהה ביותר שיש, האנשים באילקה ברמה מאוד גבוהה, והאווירה מעולה, אז לכל מי שיש בעיות, כנראה שלא כל כך מכיר בארים אחרים.

עוד פרטים
הוספת תגובה