נגישות
נגישות

ריבר נודלס בר - River ביקורות וחוות דעת - עמוד 14

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

131 ביקורות וחוות דעת על ריבר נודלס בר

 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
25/09/05

ברגע זה ממש חזרתי מביקור במקום, ומיד התיישבתי על המחשב כדי שאוכל לכתוב "המלצה" לפני חלוף זעם. לריבר הגעתי אני וזוגתי כדי להשביע את תאבוננו. הזמני מנת אטריות המורכבת מחזה עוף תפל מעל,... נודלס סתמי באמצע, וגולת הכותרת, מצה ירקות וטופו בעלי טעם חרוך הניכר בם ביותר (כנראה לא מנקים שם את הווק בין מנה למנה). פניה לאחראית בקשר לטעם המוזר גררה אישור לבחירת מנה אחרת מהתפריט בתשלום, למרות שזו טעמה את המנה והודתה בקיומו של הטעם השרוף, למרות שידעה שהטרחתי את עצמי ואת זוגתי מביתנו לריק, ולמרות עוגמת הנפש הרבה. ויתרתי על המנה החלופית גם עקב הטעם המר בפה (תרתי משמע), ובעיקר כי אפילו התנצלות לא קבלנו! אם אתה או את קוראים ברגע את דברי חישבו שנית האם אתם מספיק אמיצים כדי להסתכן בקלקול לילה אחד מחייכם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
13/09/05

אתמול בערב סעדנו במסעדת "הריבר". מה אהבנו: השירות היה ברמה הגבוהה ביותר בה נתקלנו בעת האחרונה, יש רק לקוות ששאר בתי העסק בענף יישרו קו לפי סטנדרט השירות במסעדה זו. המלצרית, עמוסת... חיוכים, נעימה, הסבירה בסבלנות וברצון. במהלך כל הארוחה הייתה קשובה לדרישותינו. המפיות סופקו באופן רצוף, מבלי שנדרשנו כלל לבקשן. למנה ראשונה הזמנו סושי, לעיקריות הזמנו "פאד-תאי", איטריות "שבעת הפלאים" ו"טייפון" המנות היו גדולות, נדיבות וטעימות להפליא. ארוחה ל-5 מבוגרים כולל שתיה ו3 בירות ½ מהחבית הסתכמה ב310 ₪ - מחיר יפה לכל הדעות. מה לא אהבנו: אין מחיר בתפריט הקינוחים. אין תפריט בירות /אלכוהול כלל ולכן גם המחיר שתידרש לשלם בעבור הבירות לא ידוע. דמי האבטחה הופיעו בחשבונית – ביקשנו שיורידו אותם וכך עשו. לסיכום נהנינו מאוד, נחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
22/04/05

הייתי עם אחי הערב בריבר. כיוון שלא הזמנו מקומות (לא ידעתי שצריך) ישבנו על הבר. היו שם שתי ברמניות מאוד נחמדות ששירתו אותנו באופן מושלם. האוכל: הזמנתי מנה של שיפודים ברוטב ירקות עם משהו... לא זור פשוט טעים מאוד. מנה שניה הזמנתי מנה שנקראת "שחיתות" שפשוט מצויינת,כבד אווז עם כל התוספות מנה מושלמת. ולשתות הזמנתי מיץ תפוזים + גזר שהיה נחמד מאוד. בזמן שישבנו קיבלנו גם חמוצים עם רוטב צ'ילי ושתיה (כולל מרגריטה וכדו') ללא תשלום שזה יפה מאוד. לסיכום: אם הייתם שואלים אותי הייתי אומר לכם לכו ותהנו, אוכל טעים, שירות מצויין ואוירה סבבה. בתאבון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רונית - תמונה
רונית 11 ביקורות
3.3
27/03/05

הינו כל המשפחה בשבת האחרונה האוכל מצויין ובמיחד תודה למלצר שלומי שלא עזב אותנו לשניה ודאג להביא דברים מחוץ להזמנה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
17/01/05

ישבנו חמישה חברים והעברנו ערב נחמד - נשבעת. האוכל טעים אבל רגיל יחסית למקומות מסוג זה. חבל ששכחו שם את החוק לאיסור עישון במקומות ציבוריים ואת זה שנהוג כשמפריע למישהו סיגריות אז מבקשים... מהמעשן/ים להפסיק כי זה פשוט קילקל את הטעם הטוב שיכול היה להיות בסוף הערב. המלצרים, יכלו לעבור סטאז' בהתייחסות ללקוח ולא רק בסדנאות תיאטרון, שירתו אותנו שניים ולשניהם היו תגובות די ביזאריות. הזמנו קינוח והחלפנו לאחר וחבל שהם שכחו את זה וגם את זיקוקי יומ ההולדת של חברתנו לשולחן שהזמנו...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
13/01/05

אין אין על הריבר!!! פשוט מצויין החל מהמארחת ועד הקינוח בסוף. אוכל טעים ומשאייר טעם של עוד. מומלץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה