נגישות
נגישות

פרש קיטשן - Fresh kitchen ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

28 ביקורות וחוות דעת על פרש קיטשן

אלה - תמונה
אלה מבקר מתחיל
יקר אוכל רדוד ואווירה לא נעימה
1.0
11/08/13

מאוד מאכזב, במרכז המסעדה (אבל ממש במרכז!!) ישב כנראה הבעלים ועשה ניירת של המסעדה יחד עם כל העובדים, האוכל שהזמנו היה מאכזב מאוד! סלט עם ירקות חתוכים גס מאוד ו 2 חתיכות גבינה מטובל בשמן... זית! היה צריך 3 קערות רוטב של סלט אחר כדי לתת לו טעם (60 שקל!!) והפסטה חסרת טעם לחלוטין! חבל שהמלחיות והפילפליות היו ריקות זה היה יכול להוסיף טעם למנה (גם 60 שקל!!). לא נגענו בפסטה ואף מלצר לא שאל אפילו אם היה משהו לא בסדר. על מה אתם גובים כסף? שירות? אווירה? אוכל? או על השכירות הגבוהה שאתם כנראה משלמים? חבל...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
29/03/11

ישבנו בממילא קפה 3 זוגות וממש ממש נהננו, הרגשתי שאני חייבת להמליץ אז הנה אני פה :) האוכל היה מעולה ברמה מפתיעה, אומנם חלבי אבל פשוט גורמה! כל כך נהננו עד שביקשנו לקרוא לשף (נדב אלבז)... שיצא אלינו לשאול אם הכל בסדר והיה ממש נחמד ואדיב. השירות היה נעים ומקצועי ולא פחות חשוב - המחירים ממש לא יקרים! בסביבות 100 ש"ח לאדם בערב - כולל יין וקינוחים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
10/03/11

חגגנו בריתה כ-40 איש והיה פשוט חבל על הזמן. היינו בקומה העליונה קומה פרטית עם המון אופי ומעוצבת נפלא ,השרות היה מצויין והאוכל נהדר ,שווה כל אגורה ממליצה בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלי - תמונה
אלי מבקר מתחיל
4.3
20/01/11

ישבנו 3 זוגות לחגוג יומולדת של בעלי.המנות היו עשירות וטעימות .המלצרית שירתה אותנו בחביבות ,בהחלט המקום ,המלצרים והאווירה תרמו להצלחת היומולדת .אנחנו בהחלט נמליץ על המקום ובטח נחגוג שם... שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dikla - תמונה
Dikla 2 ביקורות
1.7
08/12/10

הגענו בחנוכה בצהרים, השרות היה איטי וחסר סבלנות. לאחר ההזמנה חיכינו חצי שעה לקבלת המנות וגם זה אחרי מס' הזכרות שאנחנו מחכים. כששאלתי מדוע האוכל מתעכב המלצרית אמרה שלא יכלו להערך מראש.... ממש מפתיע שלא חשבו שבחנוכה בצהרים המסעדה תהיה מלאה והם יצטרכו להערך ולתגבר את המלצרים ואנשי המטבח. במהלך הארוחה ביקשנו תוספת לחם שהגיע בדיוק כשכולם סיימו לאכול. בקיצור לא מומלץ! ולא שווה את העצבים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
30/08/10

היינו 12 איש אחרי חוצות היוצר. למרות שהמסעדה היתה מאד מלאה מארחת חביבה הושיבה אותנו מהר. האוכל היה טעים והמקום הומה ונחמד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רוזה- שושנה - תמונה
רוזה- שושנה 2 ביקורות
2.7
15/07/10

באנו ארבע חברות לארוחת בקר. לא כל המנות הרשומות היו, אך לא עשינו ענין מזה. לעומת זאת כמעט בכל מנה חסרו מרכיבים שכתובים בתפריט. (למשל רוטב לסלט, רוטב בקינוח, מיטבלים וכדו.) האם זו שיטה... לחסוך ? כשביקשנו הם השלימו את החסר אך הדבר לקח עוד זמן ניכר. האוכל צפוי , אכיל אבל לא מעבר לזה. השרות גרוע (להוציא מלצרית אחת!) והמחיר יקר יותר בהשוואה לארוחה דומה במקומות אחרים. בקיצור מאכזב וחבל כי המקום יפה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
12/07/10

שירות איטי , צריך לחכות לאוכל המון זמן ובסוף הוא לא טעים. לא מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
02/02/10

מקום יפה בין עתיק לחדש. ישבנו 2 זוגות חברים לערב חורפי. האוכל היא נהדר וטעים. מחירים גבוהים אבל האוכל שווה אותו השירות דרוש שיפור (וחבל). בסה"כ מקום נהדר ומומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
30/12/09

אני ואישתי מאוד אהבנו מקום יפה מאוד. אכלנו ארוחת בוקר של שקשוקות מצויינות ומיוחדות. היא מאוד טעים . נחזור ומהר

עוד פרטים
הוספת תגובה