נגישות
נגישות

אוסליבן - O'SULLIVAN'S ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

76 ביקורות וחוות דעת על אוסליבן

 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
13/02/11

מדהים: מקום מעוצב, מוסיקה טובה ואווירה כיפית. עידו הברמן היה מקצועי ומעניין באותה מידה. פשוט עשה לנו אחלה ערב. היה שווה לצאת מהבית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עדי - תמונה
עדי 2 ביקורות
4.3
12/02/11

מקום מופלא עם אווירה חבל על הזמן.התרשמנו מהמקצועיות של העובדים,הברמן היה חמוד ונתן לנו הסברים מפורטים לגבי כל דבר ששאלנו.ברמן שמוכיח שידע זה כוח.וכך עשה התאמה מלאה בין הרצונות שלנו... להזמנה.בקיצור פאב שווה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גיל - תמונה
גיל 2 ביקורות
4.7
10/02/11

ביקרתי באו'סאליבן'ס אתמול לראשונה. תחילה הופתעתי מהעיצוב הנעים, בעיקר עץ ומסכים גדולים. מוזיקה נעימה (בעיקר רוק נעים, ישראלי וחו"ל). המלצרית, תומר, הייתה מקסימה. האוכל היה מצוין... (נקניקיות בלפאסט, פרגיות, ולפתיחה כיסונים ממלואים בשר שאת שמם שכחתי) וההמלצות של תומר קלעו בול. השירות היה ראוי לציון. הצוות הגיע להתנצל על תוספת למנה מסוימת שלא יצאה כפי שציפה (ביוזמתו! לא בגלל תלונה) ודאג...

עוד פרטים
הוספת תגובה
ניסים - תמונה
ניסים 2 ביקורות
4.0
20/01/11

מאוד נעים ואיכותי

עוד פרטים
הוספת תגובה
נעמי  - תמונה
נעמי מבקר מתחיל
4.7
18/01/11

הבטיחו אירוע של "פאב בחיים" וקיימו! האורחים הגיבו פה אחד: איזה הברקה של מקום לאירוע, פאב יפיפה עם מוזיקה נהדרת אווירה אינטימית, אוכל טעים במיוחד ושירות מפנק. הרגשנו שפינקנו את האורחים... שלנו במקום שונה ומיוחד, ובמטעמים שהוגשו בנדיבות כיד המלך. אין ספק שהמובילים אסף ומורן, אוהבים את עבודתם ומעבירים את ההנאה עד לאחרון המלצרים ואנחנו היינו המרוויחים הגדולים. חסכו לעצמכם כל התלבטות !!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
18/01/11

פער גדול בין השירות לאיכות. למרות הצוות המקצועני ששירת אותנו בצורה פנומנאלית, המנות היו מאכזבות למדי. או שאתם בר שמגיש מנות משעממות וזולות, או שאתם מסעדת שף שמגישים מנות איכותיות... וביוקר. אבל אתם לא זה ולא זה. וחבל... דבר נוסף אתם חייבים להחליף את הכיסאות בבר פשוט לא נוח לשבת ובטח שלא לסעוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יעקב - תמונה
יעקב 2 ביקורות
3.3
14/01/11

פאב פלצני, מחירי האוכל מופקעים. והתמורה סבירה מינוס. נקודת האור היחידה הייתה הברמן שדיבר אלינו בגובה עיניים כאילו אנו חברים שלו ולא לקוחות. (לפחות דבר אחד נשמר מימי המרפיס') הסיבה... היחידה שנחזור היא בגלל השירות המסור והפינוקים על הבר שנתנו לנו סיבה לחייך גם שהתאכזבנו מהמנות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
14/01/11

מקום חבל על הזמן, שירות ברמה שעוד לא פגשתי מעולם. ישבנו אני וחבר על הבר ופשוט ספגנו מהאווירה. אוכל בסדר יחסית לפאב. אסור לעשן בפנים וזה מצויין. בקיצור ממליץ בחום לכולם להגיע בעיקר... בסופ"ש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
11/01/11

חבל שמרפיס עזבו. הם לפחות נתנו כבוד לאינטיליגנציה. נתחיל מזה שהייתי שם לפני חודש ומשהו. היה מבצע על המבורגר ובירה במחיר שפוי אבל.. הקטץ' הוא שהבירה היא בירה ברמה מאוד נחותה ובילתי ניתנת... לשתיה ולא היה אפשר,גם בתוספת תשלום, להחליף את הבירה. אף אחד באותו ערב לא הזמין את ה"דיל" הזה.נמשיך ברמת מחירים אסטרונומית. סלסלת צ'יפס (טעים) ב-33 ש"ח? סלט ירוק עלוב במרכיבים בגודל של "תוספת" ב-40 ש"ח?הגזמתם

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
10/01/11

"מקסים " ,"טעים " ,"היה נהדר" , "שירות מדהים" ,"שיחקתם אותה" - אלא רק חלק מהתגובות שקיבלנו מאורחינו בעת שערכנו במקום בר מצווה לבננו.כמי שישבו עם האנשים במקום על מנת לארגן את האירוע אנו... ממליצים להקשיב להצעות שהם נותנים במהלך הכנת האירוע.מלבד תפריט מפתיע כדאי גם לשמוע את האטרקציות שיש להם להציע בעת עריכת אירוע במקום.תודה רבה לאסף,עופר ודור וכמובן לברמנית ולצוות המלצריות.הייתם מקסימים כולכם - מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה