נגישות
נגישות

אנג'לינה ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

177 ביקורות וחוות דעת על אנג'לינה

מוטימ - תמונה
מוטימ 30 ביקורות
ערב נעים ונחמד
3.8
05/02/18

מקום חביב בלב הוד השרון. למרות שהמסעדה ממוקמת ברחוב מרכזי, האווירה רגועה ושקטה. מתאים לארוחה זוגית או עם חברים. השירות נעים ומהיר. האוכל טוב אבל סטנדרטי למדי. המנות טעימות ומוקפדות,אבל... לא "התעלפנו". מחיר גבוה מדי ביחס למנות המוגשות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
לא פעם ראשונה ובטח לא האחרונה
5.0
22/01/18

שירות מצוין, אוכל טעים. מלצרית חכמה ומתחשבת

עוד פרטים
הוספת תגובה
rivi - תמונה
rivi מבקר מתחיל
אוכל טעים חבל שהתאכזבנו משינויי השעות לארוחת בוקר.
4.0
17/12/17

הגענו בעלי ואני ב 10 דקות לפני 12 מנהלת המשמרת אמרה שכבר אין ארוחת בוקר מסיבות עומס במטבח. באתר רשום 7:30-12:00! ובנוסף המסעדה היתה די ריקה. מאוד מאכזב שלא עומדים אחרי הפירסום...

עוד פרטים
הוספת תגובה
jakob - תמונה
jakob מבקר מתחיל
חוויה מאכזבת מבחינת שירות ואוכל
1.8
21/11/17

הגענו כדי לחגוג יום הולדת לבן שלי. קיבלה אותנו בסר פנים יפות המלצרית והושיבה אותנו לשולחן שהוזמן מבעוד מועד. לשולחן הגיע מלצר והתחיל להסביר על המנות אך לאחר שלקח חלק מההזמנות אמר כי... עכשיו תחליף אותו מלצרית אחרת. שוב חזרנו על הבקשות שלו לגבי המנות העיקריות אך כששאלנו לגבי המנות הראשונות שוב אמרה המלצרית שכעת משהיא אחרת תחליף אותה. רק לצורך הסר ספק מדובר בשלושה מלצרים ב 10 דקות לערך. זה היה הפתיח – לאחר מכן חיכינו לא פחות מ 20 דקות למנה ראשונה בינתיים חיכינו וחיכינו עד אשר לאחר 10 דקות הגיע לשולחן סוג של לחם עם מטבלים. כאשר אני אומר סוג של מכיוון שהוא היה למעשה לחם פשוט ולא לחם תוצרת בית/פוקאצ'ה או לחם איכותי שאתה מצפה ממסעדה ברמת מחירים שכזאת. לאחר גמר המנה הראשונה חיכינו שוב לא פחות מ 20 דקות למנה עיקרית וזאת כאשר שולחנות סביבנו שרק אוכלסו כבר קיבלו את המנה העיקרית שלהם. ממש חוצפה. מנת הדג ים שלקחתי הייתה כל כך מאכזבת בטעמה בגודלה וכל זאת יחסית למחירה. כך גם המנה של אשתי ניוקי שרימפס – מנה קטנה ומחיר בשמיים. וכל זאת לאחר שהמלצרית אמרה שמנות אלא הן גדולות. יצאנו מאוכזבים מאוד מהשירות האיטי והמנות הקטנות והיקרות והממש לא טעימות ומשביעות. לא ממליץ בהחלט.

עוד פרטים
הוספת תגובה
צביקה - תמונה
צביקה 2 ביקורות
מקום טוב
4.8
12/08/17

באנו לחגוג יום נישואין, 12 אנשים. קיבלו אותנו במאור פנים, המלצרית שלנו עזרה בבחירת המנות המתאימות, ובעיקר: היו נדיבים בצורה יוצאת מגדר הרגיל - גם משקה אלכוהולי בסוף, גם 4 קינוחים... נוספים! המחירים סבירים. תודה רבה, נהנו

עוד פרטים
הוספת תגובה
neta glass - תמונה
neta glass מבקר מתחיל
מומלץ מומלץ מומלץ! הפתעה באמצע הוד השרון עם אוכל מעולה ושירות נהדר
5.0
18/05/17

ישבנו לאכול באנג'לינה כמה חברות לפני שבוע בהמלצת חברה מהאזור. בדר"כ יוצאות רק למסעדות בת"א והסביבה והחלטנו לחרוג ממנהגנו ולהגיע למקום שעוד לא ישבנו בו בהוד השרון.. הופתענו מאוד לטובה.... הייתה לנו מלצרית מדהימה שהציעה לנו לחלוק כמה מנות ראשונות ובנתה לנו ארוחה כיפית.. הקוקטיילים מעולים!! תנסו את הקאמפשן.. אווירה מאוד נעימה בערב. האוכל היה מצוין, אכלנו מנה של טרטר מוסר שהוגש עם נקטרינות ובהמלצת המלצרית החלטנו ללכת גם על מנה של סלט זוקיני שהיה מיוחד ומפתיע לטובה.. בקיצור, אל תפספסו אותה, שווה להגיע גם מרחוק

עוד פרטים
הוספת תגובה
food snob - תמונה
food snob 2 ביקורות
מסעדה לכל ימות השבוע, שתמיד מארחים בה עם חיוך :)
4.8
13/05/17

מסעדה קלאסית, באווירה נעימה, שיכולה להתאים בו זמנית לבילוי זוגי, אירוח עסקי או אירועים משפחתיים. חלוקת החלל במקום מאפשרת גם שכל אלו יקרו במקביל ולכולם תהיה את הפרטיות שלהם בשולחן.... השירות מקצועי ומעל לכך - מחויך ואדיב במיוחד. המנות בתפריט ערב מתומחרות די ממוצע, ביחס למחירים במרכז הארץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Maya - תמונה
Maya מבקר מתחיל
מסעדה טובה מאוד וכיף גדול לבקר בה!
4.8
08/05/17

באנג'לינה מגישים אוכל טעים מאוד, מיוחד והשירות מצוין. כיף לחזור פעם אחר פעם ולאכול ממנות הדגל של המקום. צוות המלצרים מקצועי ונעים ויש תחושה ביתית וחמה, תמיד. אנג'לינה מתאימה למשפחות,... לזוגות ואף לבילוי חברתי. מחיר המנות סביר מאוד ביחס לחומרי הגלם וכן לגודלן. מומלץ מאוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ina - תמונה
Ina מבקר מתחיל
מאוד מומלץ
4.5
08/05/17

פנינה באיזור השרון ביסטרו מעולה, עם אווירה יוצאת דופן ושרות ללא דופי. מנות מעניינות וטעימות וכך גם קוקטיילים מותאמים בהמלצת הצוות

עוד פרטים
הוספת תגובה
orenroze - תמונה
orenroze 2 ביקורות
אכזה מרמת השרות וחוסר היכולת להתמודד עם תקלות של המלצרים
2.5
16/12/16

הסיבה שאני כותב בגלל הכאב, הכעס והאכזבה איתו יצאתי מהמקום! ישבתי ליד שולחן והזמנתי סנגריה חמה (בהמלצת המארת) שהייתה אדיבה, חייכנית ונחמדה והסנגרייה הייתה טובה מאוד. הכאב בא לאחר שמלצר... שעבר לידי שפך עלי בטעות מכוס קפה רותח. קורה. בסדר. בהתחלה צרב ואח"כ קר ולא נעים. המלצר הביא מספר מגבונים והלך. הכעס בא לאחר שמכאן לא קרה כלום. אף אחד לא בא. לא מנהל. לא המארחת. אף אחד לא שאל אם הכל בסדר. פשוט כלום. והכעס מתחיל לגבור ולי כבר לא נעים לשבת במקום. אני עוצר את המלצר ומבקש ממנו לקרוא למנהל/ת. "למה?" הוא שואל. כעס ממשיך לגבור מאחר ואף אחד לא מגיע. הדקות עוברות ואני מבקש מהמארחת לקרוא למנהל/ת. ואז בגיעה האכזבה! מגיעה המנהלת ששואלת בחיוך "מה קרה?" באמת? כלומר, אף אחד לא דיבר איתה? לא קרה כלום? פשוט התעלמו מהמקרה? לאף אחד לא איכפת? אני מספר לה מה קרה והיא אומרת: "אני מתנצלת". היא רואה שאני כועס ואין לה מעבר ל"אני מצטערת". אני מבקש חשבון (ומקבל אותו), משלם ובדרך החוצה רואה את אותה מנהלת עומדת מול לקוחה אחרת שגם היא מתלוננת. אני שומע את המנהלת אומרת שוב "אני מצטערת" והוכלת. והלקוחה ההמומה שואלת "לאן היא הולכת?". אני יוצא משם כועס ומאוכזב מהטיפול בתקלה ומבין שאת הצוות מלמדים איך לשרת את הלקוחות אבל לא כיצד להתמודד עם תקלות ובעיות (שמה לעשות, לפעמים קורות). ואולי יכול להיות שלא מעניין אותם ולא אכפת להם. ההתרשמות שלי הייתה שמבחינתם אם לקוח לא מרוצה מהשרות או מהחוויה או מתקלה שקרתה, בעיה שלו. חבל!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
27/12/2016
מצרים מאוד על המקרה ומבטיחים כי לא מדובר בחויה מייצגת. באנג'לינה אנו מתגאים באנשי שירות מעולים ובהקפדה על חויית לקוח, בכל האספקטים. לצערנו, תקלות קורות והמקרה שתיארת, למרות שאיננו מצביע על הכלל, מבורר ומטופל באופן יסודי, על מנת שלא יתרחש שוב. נשמח אם תבחר להתארח אצלנו שנית, לחוויה מתקנת, המייצגת את סטנדרט השירות של אנג'לינה.