נגישות
נגישות

פאראקאלו - Parakalo ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

16 ביקורות וחוות דעת על פאראקאלו

Keren - תמונה
Keren 4 ביקורות
אוכל גרוע יחס 0
1.0
10/07/21

אוכל ללא טעם/כרובית קשה לדוגמא/ מלצר שמגיש מבלי להבין מה הוא מגיש אווירה לא נעימה שפנינו למארחת ואמרנו שלא אהבנו כלום במקום אמרה לי באופן אישי שאני היחידה שמתלונננת. מחירים מוגזמים... ושירות גרוע קוראים למצר להביא מפיות כחצי שעה. נשבר בקבוק על אחד מהחברים שלנו ולא התחשבו בסוף החשבון כפיצוי. לא ממליצים

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
חביב
3.5
04/06/21

מחיר יחסית לתמורה לא זול. הגירוס פרגית נטף שמן עד כדי כך שאת הפיתה לא אכלתי. מנת דגי ים לא גדולה ורק הבקלוואה מעשה בית הברקה טעימה.היתה מוזיקה יוונית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
gutman72 - תמונה
gutman72 מבקר מתחיל
שירות מתחת לכל ביקורת
1.0
27/07/20

הגענו לחגוג יום הולדת בשבוע שעבר במסעדה והתאכזבנו נורא. מה שהזמנו- הסתבר רק לאחר זמן שלא קיים, משקה שהזמנו (במחיר מאד לא זול) היה תפל מאד, עבור קינוח (גם לא זול) הוגשו כפיות חד פעמיות.... למרות ש"זכינו" רק לטעום מן המשקה שהוזמן ולא היינו מרוצים, נדרשנו לשלם מחיר מלא (49 ש"ח לקוקטייל). יצאנו רעבים צמאים מאוכזבים ובעיקר נעלבים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
davidmesina53 - תמונה
davidmesina53 מבקר מתחיל
נהננו מאוד מהאוכל והשירות!
5.0
25/06/20

היה ממש טעים , טרי , ממליצים להגיע שרות טוב, אווירה ומוזיקה טובה ! מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sapir - תמונה
Sapir מבקר מתחיל
ואווו לגמרי מומלץ!
5.0
25/06/20

הגענו ביום חמישי בערב בשקיעה האווירה מושלמת,מוזיקה יוונית טובה , אווירה יוונית ,השירות מצויין והאוכל??? ואוו סלט יווני אש כרובית צלויה פיתות בהגשה מהממת קפה טעים ובול בטעם... הטוב, שמגיע אז מגיע פרגון ענק מהלב תהנו!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
agbariehlynn - תמונה
agbariehlynn מבקר מתחיל
אחת המסעדות 1
5.0
04/06/20

ממש אהבתי את האוכל המדהים במסעדה מרגישה ממש בחול ממש ממלציה בחום השירות מדהים האווירה מהממת ונדירה אפילו והבעלים ממש נותנים להרגיש בבית אין עליך מספר 1

עוד פרטים
הוספת תגובה
assildina - תמונה
assildina מבקר מתחיל
ממליצה בחום מסעדה רמה גבוה
5.0
04/06/20

מסעדה מהממת אווירת חול ממש אוכל טעים רצח שירות מעולה ממליצה בחום👍🏻👍🏻👍🏻❤️❤️❤️❤️❤️הכול רמה גבוה ממליצה ממש👌🏻👍🏻

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכל מאיה - תמונה
מיכל מאיה 4 ביקורות
חגיגת טברנה אמיתית ואוכל יווני אותנטי
5.0
27/07/19

בעלי ואני הגענו למסעדה ביום חמישי בערב, אחרי ששבוע קודם היינו שם עם חברים בארוחת בוקר שאף היא הייתה מצוינת. בשעה 21:00 התחילה החגיגה. 2 נגני בוזוקי וכינור הופיעו בניגון ושירה, לאחר... מכן הצטרפה אליהן רקדנית בטן. ממש חגיגת טברנה יוונית. האוכל שהוזמן הגיע במהירות למרות שהמסעדה הייתה מלאה עד אפס מקום. הכל הגיע חם וטעים מאוד, המנות גדולות אבל לא מוגזמות, ומחירים בהחלט סבירים. מומלץ ביותר. בהחלט נחזור לשם שוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
sarit147 - תמונה
sarit147 172 ביקורות
יון זה כאן
5.0
04/06/18

מסעדת פאראקאלו משלבת בין יפו העתיקה, יוון הקייצית והאירוח הישראלי, מציעה קלאסיקות מהמטבח היווני, עיצוב כחול לבן נוטף שיק יווני, מוזיקה יוונית מעוררת ולוקיישן חלומי שמכניס את הסועד ברגע... לאווירה משוחררת ושמחה. אז רגע לאחר שהגענו כבר התחילו לזרום לשולחננו מבחר מנות מזאטים מפנקות ומוצלחות, כל אחת טובה ואיכותית מקודמתה, כל המנות טריות, פרשיות ומרעננות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ruth - תמונה
Ruth 2 ביקורות
היה מקסים ממש
4.8
31/03/18

חגגנו יום הולדת לחברתנו ומאוד נהנינו מהאוכל, השירות והאווירה! ממליצה מאוד!!! מתאים לדעתי גם לדייט - המקום משקיף אל הים ויש במקום אווירה קסומה ומיוחדת.

עוד פרטים
הוספת תגובה