נגישות
נגישות

בלאק גלילות - Black ביקורות וחוות דעת - עמוד 9

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

91 ביקורות וחוות דעת על בלאק גלילות

 - תמונה
4 ביקורות
3.3
22/03/06

הכל נהדר חוץ מהעובדה שגם שם כמו בהמון מסעדות בישראל מצפצפים על החוק ולא אוסרים עישון במסעדה! המקום פשוט מסריח מעשן סיגריות. העובדה שהמסעדה ממוקמת בתוך מרכז מסחרי סגור וללא איוורור ראוי... רק מגבירה את הבעיה. פשוט חבל...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
8 ביקורות
4.7
22/03/06

מקום ואוכל נהדרים, אבל זאת היתה פעם ראשונה שהוגשה לנו חשבונית "לא כולל שרות" בישיבה ליד הדלפק.באף מסעדה, בר וכדומה שביקרתי בישיבה ליד הדלפק בקשה "לטיפ" לא היה כלולה בחשבון ולמרות זאת... הטיפ ניתן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עומר - תמונה
עומר מבקר מתחיל
1.3
06/03/06

אחרי שקראתי רבות על המסעדה, וכמי שאוהב המבורגר טוב (וגם נהנה מאחד כמה פעמים בשבוע באודאון המצויינת) הלכנו כמה חברים. הזמנו יין והמבוגרים. היין לא הגיע, כששאלנו נאמר לנו שאין כוסות,... המלצר אסף כוסות משולחנות מלוכלכים והכניס אותן למדיח הכלים. המתנו. לאחר כ-35 דקות כוסות ויין עדיין לא הגיעו אבל ההמבורגר הגיע. הצ'יפס היה קר וההמבורגר היה עשוי ייתר על המידה (למרות ההזמנה היתה למידיום-רייר) כשהתעניינו מה קורה עם היין ומדוע ההמבורגר נצלה צלייה עודפת הסבירו לנו ש"אי אפשר לעשות בשר של המבורגר מידיום רייר" אבחנה מעניינת בפני עצמה, מעבר לזה המלצר הציע לנו להזמין שתייה שמגיעה בבקבוק אישי (כי אין כוסות).עזבנו את המקום, כועסים על שהגענו לאכול במסעדה שממקמת את עצמה בסינמה סיטי, הרי למה אפשר לצפות ממקום שמגדיר את עצמו ע"י מיקום שכזה, טיפ כמובן שלא השארנו. לכאן אני לא אחזור ואני ממליץ לכל מי שאוהב בשר ושירות להתרחק מהמקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
11/02/06

בתור אחד שסגר את החדר וי איי פי רק בשבילי ובשביל כמה חברים - ממש נהנתי, אחת המסעדות היפות ומהמושקעות בהחלט!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
21/01/06

זו לא המסעדה הכי טובה בעיר זה בטוח.המחירים סבירים ביותר אבל דבר אחד אכזב מאוד - השירות.חיכינו כרבע שעה לשתיה, 20 דקות למנות הראשוות וכ-40 דקות למנות העיקריות.כל זה בזמן שכל חמש דקות אנו... שואלים "מה קורה?" ואף מלצר לא התנצל או ניסה להסביר את העיכוב וספגנו התעלמות מוחלטת (והיינו בסך הכל 3 סועדים שהזמינו את המנות הפשוטות ביותר בתפריט). יש לציין שפיצו אותנו בעוגת שוקולד לקינוח אך זה לא שיפר את הרגשתנו.בקיצור, לא נראה לי שנחזור לשם, לפחות לא בזמן הקרוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
1.3
05/01/06

סה"כ אוכל בסדר (האמת, ציפיתי ליותר מצחי בוקששתר...) הבעיה היא נושא העישון: המקום מ ס ר י ח מסיגריות. אם זה הקטע שלכם - לכו על זה. אני (והחברה אותה אני מייצג, בה אני סמנכ"ל משאבי אנוש),... לא נחזור לשם בחיים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
05/12/05

היינו אתמול בסביבות 21:45. אוירה מאוד נעימה, מלצריות נחמדות והמקום מאוד מוקפד. האישה זללה גרינבורגר שהיה מצויין ומשביע, אני זללתי יוקוזונה + צ'יזבורגר והיה מאוד עסיסי ומבשר איכותי -... צ'יפס פיקנטי ולא שמן. קינחנו במשולש לולו שנטרף בפחות מ-2 דקות. אני אישית סירבתי לשתות אחרי בשביל לא להרוס את הטעם! בקיצור - תענוג! נשיקות לשף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ניר - תמונה
ניר 7 ביקורות
5.0
05/12/05

באנו לבקר בבלאק בשבוע השלישי מהפתיחה. מנות הפתיחה מדהימות - נהניתי והתענגתי על טעם חציל הבלאדי ברוטב הצ'ילי וטחינה תפוז. למנה עיקרית לקחנו סטייק 300 ג' והזלנו דמעות על האובדן של כל ביס... שנלקח מהסטייק בעודנו בולסים אותו. קינוחים - צפויים ומשעממים אך אני לא נותן לזה להרוס את חווית האכילה במסעדה. מה שיכל להרוס את הערב הייתה העובדה שתפריט הבירות שונה מעט משל פאב הטמפל הסמוך ושביקשנו בירה מברזי הטמפל (סטלה ארטואה) נענינו בסירוב. אך גם זה לא הרס את הערב עקב שירות חלומי ומפנק שקיבלנו מהמלצריות שעשו הכל והפכו עולמות כדי שנהנה מהארוחה ומהשהות במסעדה. חזק ואמץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
01/12/05

ביקרתי זה כבר פעמיים במסעדה זו. בפעם הראשונה השרות היה גרוע להפליא, המלצרית לא הכירה את התפריט, זמן ההמתנה למנת סלט הגיעה לשעה (60 דקות) מאוחר יותר רציתי לעצמי כוס נוספת של דיאט קולה... אך המלצרית לא ניגשה אלי. אותו סיפור חזר על עצמו גם אתמול - ניגשה אלי מלצרית חדשה שלא הכירה דבר בתפריט - המנה אומנם הגיעה בזמן אך היא הייתה שרופה ובנונית ומטה - גם פה חיכיתי שעה ארוכה לכוס מים - לא חזרו לנקות את שולחני ולא שאלו האם אני מעוניינת בקינוח - היה נורא ואיום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
qq - תמונה
qq 79 ביקורות
3.7
12/11/05

חגגנו פה יום הולדת ואחרי נסיון טוב עם מסעדה דומה החלטנו לנסות את המסעדה הזאת. הזמנו מקום וכשהגענו התיישבנו ללא המתנה במקום. אחרי כמה דקות הזמנו את האוכל ולקח למנות 45 דקות להגיע! הזמנו... המבורגרים בסך הכל! המנות היו מעולות, בשר איכותי וממש טעים. הבעיה היא האיטיות של ההגעה. כמו כן רצינו לקחת מנה הביתה לאדם נוסף והמלצרית אמרה שעדיף לחכות לסוף הארוחה, אבל בסוף הארוחה מלצרית אחרת שבאה לקחת מאיתנו הזמנה אמרה שזה ייקח 30-40 דקות לפחות!!! בכל מקרה אחלה אוכל, חרא שירות.

עוד פרטים
הוספת תגובה