נגישות
נגישות

דון ויטו - DON VITO ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

98 ביקורות וחוות דעת על דון ויטו

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
05/01/09

איטלקית אמיתית

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
3.0
02/12/08

מקום יפה ואכל מהמם . אין על דג בס מעולה!! המנה יצאה חמה ובזריזות...בעלי נהנה מאוד .מאוד מאוד מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלון - תמונה
אלון 8 ביקורות
2.4
27/10/08

היינו במשעה כ-16 אנשים.גיסי הזמין מנה ראשונה ומנה עיקרית, קיבל את שתיהן ביחד לשולחן. כאילו הוא אוכל את שניהם בו זמנית. לא ברור הקטע הזה.אני הזמנתי פסטה פנה ברוטב שמנת ובצל מקורמל. הפסטה... הייתי מבושלת כמו שצריך אך הרוטב היה נוזלי לחלוטין, כמו מרק. "הבצל המקורמל" היה 4 רצועות בצל מאודה ובכלל לא מקרומל. הייתה עגבניה שרי אחת חצויה לשתיים ולמעלה פוזרו קשיו שלמים ולא קלויים. בקיצור לא יודעים לבשל בעליל !!!תשתפרו נחזור !

עוד פרטים
הוספת תגובה
luis22 - תמונה
luis22 מבקר מתחיל
4.0
14/08/08

הגענו למסעדה לחגוג יום הולדת לאחותי. המארחת הושיבה אותנו מבקום די רועש, אך דאגה להעביר אותנו לאזור שקט יותר. (: האוכל היה טעים למדי, אך שתי מנות מומלצות במיוחד הן הסלט מנגו - שעדיין לא... מופיע בתפריט אבל שווה לשאול עליו! סלט מיוחד בטירוף, שונה ומעניין! והמנה השניה היא קינוח שנקרא פרופיטרולים.. מעולם לא אכלתי קינוח כ"כ טעים ומיוחד במסעדה! פחזניות במילוי גלידת וניל, עם רוטב שוקולד ופקאנים בדבש.. פשוט לא רצינו שייגמר!! לא לעזוב את המסעדה בלי לטעום!! מלבד זה, הפנה פרימוורה והפוקצ'ה היו טעימות מאוד, המניפת חציל לא ממש.. היה נחמד מאוד לשבת וטעים מאוד לאכול. כדאי מאוד לבקר :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
3.7
06/08/08

מדי פעם אני וחברות נפגשות במסעדה זו ונהנות הן מהאוכל והן משירות האדיב. אתמול בערב שוב נפגשנו לרגל יום ההולדת של אחת מאיתנו והתאכזבנו מהשירות. המלצרית לקחה את ההזמנה שכללה גם מים קרים.... המנה הראשונה היגיעה אך ללא המים. ניסינו למשוך תשומת לב של אחד המלצרים ולאחר מאמצים היגיעה מלצרית ושוב ביקשנו מים.המנה הראשונה נאכלה המים לא היגיעו. ביקשנו לדבר עם אחראי משמרת ושוב חלפו דקות ארוכות עד שהגברת האחראית התפנתה אלינו. היא היתה עסוקה בשיחת חולין עם חברים בשולחן סמוך. וכשסוף סוף נגשה אלינו ושמעה מה הבעיה היא ענתה "מה זה הכל ? לא הביאו לכם מים? זו כל הבעיה שלכם? " וכאן היא סיפרה סיפור על קנקנים שיש לה או שאין לה. מים אפשר גם להביא בכוסות. וגם לאחר השיחה איתה לקח זמן עד שהמים סוף סוף היגיעו.כדאי שבדון ויטו ילמדו ממסעדות ובתי קפה בחו"ל ששם לפני שמספיקים להתיישב המים כבר על השולחן.יחי ההבדל הקטן במזג האויר. אנחנו נצטרך לשקול אם בכלל להגיע לדון ויטו למרות האוכל המעולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
18/06/08

המסעדה טובה מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
04/06/08

הייתי השבוע עם חברה והיה אחלה אוכל. המלצרים ובעל הבית היו נחמדים מאד.אני חוזרת לשם הערב עם תיגבורת של חברים. מקווה שיהיה מוצלח כמו בתחילת השבוע!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
28/04/08

מסעדה נהדרת. אוכל טעים, מחיר הולם, שירות טוב ואדיב. יין הבית טעים מאוד..... ממליץ בחום......

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
27/02/08

תראו, המסעדה באמת אחלה, קינוחים שווים, מקום שממש נעים לשבת בו והאוכל מאוד טעים. המנות לא הכי גדולות אבל סה"כ בסדר.יש בעיה אחת: המנהלת שאחראית על המקום, לא יודעת אם יש שם יותר מאחת אבל... אני נתקלתי באותה אחת פעמיים. קשוחה, לא חביבה לא אדיבה, ממש נוראית. ביקשנו להחליף מנה שלא מצאה חן בעיננו כשהגיעה-הזמנו סלט והוא נראה לנו קטן ועלוב וביקשנו להחליף. לא נגענו בו! הגיעה המנהלת המרשעת ופשוט התווכחה איתנו על כך. מעולם לא נתקלתי בצורה כזו. רוב המסעדות יחליפו לך מנה אפילו אם טעמת. ממש בושה וחרפה, צריך להחליף את המנהלת ואז אני חוזרת!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
08/12/07

מקום יפה ואכל מהמם

עוד פרטים
הוספת תגובה