נגישות
נגישות

ויצמן 22 - בר על הגג ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

30 ביקורות וחוות דעת על ויצמן 22 - בר על הגג

סופיה - תמונה
סופיה 61 ביקורות
פאב נחמד-חבל שמעשנים בפנים
3.5
17/01/15

הפאב מעוצב יפה, אפשר לשבת במרפסת או בפנים. יש בר גדול באמצע. בימי שלישי יש הופעות חיות- משדרג את הפאב בצורה משמעותית. יש מבחר די גדול של בירות מהחבית במחיר טוב בהחלט-חצי גולסטאר ב-28... ש"ח (יש גם ערבים עם מבצעים על הבירות). הברמנים נחמדים וחייכנים. החיסרון העיקרי, שבגינו לצערי אני לא אחזור למקום- העישון הוא בפנים!!! חזרתי הביתה כולי מסריחה מריח של סיגריות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
bina.rot - תמונה
bina.rot 58 ביקורות
בר חברים
3.8
07/05/14

פאב חמוד שהרים קצת את חיי הלילה של נס ציונה שלא היו בה כלל חיי לילה.. יש מגוון של אוכל ליד הבירה ויש מלא בירות מהחבית, כולל בירות בוטיק ישראליות. אווירה טובה!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
sch - תמונה
sch 15 ביקורות
נחמד מאוד.. פאב בערב מסעדה ביום
3.8
19/04/13

מאוד נחמד ,אך עמוס בסופשים.... יש מרפסת שפנה לרחוב וניתן לשבת שם על הבר של המרפסת או על שולחנות רגילים,מה שמקנה ייחודיות רבה למקום. יש גם צד אחד שהוא עם בר ושולחנות וצד שני שהוא כולו... שולחנות מה שמגוון צורת הביליי- פאב או מסעדה. המחירים סבירים, לא כ"כ זולים. האוכל נחמד, השירות בסדר... לפעמים קצת קשה לתפוס את המלצרים עקב העומס.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליזי - תמונה
ליזי מבקר מתחיל
4.3
21/09/10

לא מזמן חזרתי לוויצמן 22 לאחר תקופה ארוכה שלא הייתי בארץ, הופתעתי לגלות שהמקום שופץ ונראה נפלא, התפריט שונה והאוכל טעים כמו שלא זכרתי אפילו... בכל אופן, אווירה בייתית וכיפית, בעלי נהנה... מאוד ואפילו הזמין כמה חברים לשבת על הבר אחרי שאני כבר עזבתי... נהניתי מאוד...

עוד פרטים
הוספת תגובה
shoshbenau - תמונה
shoshbenau 2 ביקורות
2.4
22/08/10

לא הפעם הראשונה במסעדה, אך הפעם מאכזב...!! ביקשנו מים קרים עם לימון כי חיכינו לעוד חברה. הגישו לנו כוסות מים די פושרים... אחת מאיתנו הזמינה שוקוצ'ינו והתברר כי הקצפת הייתה חמוצה... ומקולקלת !! לסיום הזמנו מס' קינוחים כשאחד מהם היה עם קצפת- והפלא ופלא- גם הקצפת שבקינוח הייתה מקולקלת. כנראה שחשבו שפעם שלישית- יקרה הנס והקצפת לא תסריח כל כך.... לסיומו של ערב הרגשנו מאוכזבות. לשם לא נגיע יותר.....!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
לירון - תמונה
לירון מבקר מתחיל
1.0
28/07/10

היינו אתמול בויצמן ומשום מה הסתבר שמה שאתה מזמין זה לא מה שאתה מקבל... הם משנים את המנות בלי להודיע לפי דעתם ואח"כ עושים לך פרצוף כשאתה מבקש להחליף. הם לא מביאים את כל מה שכתוב שמגיע עם... המנה וגם כשהם כבר מביאים אז זה לוקח המון המון זמן. זאת לא הפעם הראשונה שאנחנו נתקלים בזה בויצמן וכנראה שלא נחזור לשם יותר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיטל - תמונה
מיטל 3 ביקורות
2.4
04/03/09

אני לא הולכת הרבה לויצמן 22 אבל אחרי הפעם האחרונה שלי שם-אני בטוח גם לא אחזור. ביקשתי להזמין בייגל טוסט, המלצרית מיד ניסתה "לשדרג" לי למנה יקרה יותר וכסירבתי היא אמרה- "טוב,אז המנה שלך... היום לא מגיעה עם בייגל טוסט אלא עם ג'בטה", בניגוד למנה "המשודרגת" שכן מגיעה עם הבייגל. מילא,לא נהיה קטנוניים,הזמנתי עם ג'בטה. המנה עולה 38 ש"ח,לא מחיר זול מאוד,הגיעה ג'בטה שבתוכה רק גבינה צהובה,זהו,אפילו בלי רוטב,יבש ולא טעים בכלל.(בבית בטוסטר היה יוצא יותר טעים וכמובן יותר זול..) יכלו להשקיע שם קצת יותר וכשביקשתי מהמלצרית לארוז את מה שנשאר מהמנה הביתה-היא כמעט וזרקה לי את השקית בפרצוף אבל לא שכחה לאמר תודה רבה כשהביאה את החשבון וחיכתה לטיפ.. בקיצור-מאכזב,לא טעים ואין שום סיבה טובה לחזור למקום כזה כשיש כ"כ הרבה שפע בחוץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
21/12/08

חבר שלי ואני היינו מגיעים ל"ויצמן 22" מרחוק אחת לחודש כדי לאכול את ארוחת הבוקר הטעימה שלהם, שהייתה אז גם במחיר סביר והיה משתלם לנו להגיע עד לשם. מזמן לא יצא לנו ללכת לאכול שם ארוחת בוקר... והיום הלכנו לשם שוב אחרי די הרבה זמן, וגילינו שמחיר ארוחת הבוקר הזוגית הועלה באופן משמעותי מ- 65 ש"ח ל- 85 ש"ח. זה לא קצת מוגזם??? ולא רק שהעלו את המחיר, אלא גם שעכשיו הם מגישים במקום 2 ג'בטות רק אחת ובמקום משקאות גדולים, משקאות קטנים והרבה פחות מטבלים. הרגשנו שמנסים לחסוך עלינו וזה כבר לא כ"כ משתלם לנו לנסוע עד לשם בשביל ארוחת בוקר...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
16/10/08

המקום מקסים גם בקיץ וגם בחורף.שירות חם ואישי.מנות טעימות גדולות ויפות.כיף שיש מקום שכזה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
17/04/08

היינו שלושה חברים באחד מימי השישי. במקום קיבלה אותנו מלצרית נחמדה עם חיוך רחב. משום מה ביקשה לראות את תעודת הזהות של אחד החברים כששאלנו על משקאות החריפים כי חשבה שמדובר בקטינים. האוכל... שהוזמן היה חם וטרי וסה"כ החוויה בויצמן 22 עברה בסדר גמור, עוד ערב שנהננו לשבת, לדבר ולקבל שירות טוב למרות שבשלב מסויים היה מצב שנראה שהמלצרית דואגת יותר מדי עם הכל בסדר ומחכה כבר שיבקשו ממנה את החשבון.

עוד פרטים
הוספת תגובה