נגישות
נגישות

עזרא ובניו אזור ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

49 ביקורות וחוות דעת על עזרא ובניו אזור

 - תמונה
24 ביקורות
3.7
30/05/06

חיפשתי לאכול טוב, זול ובכייף. המקום שופץ, נקי ומסודר ובנוסף התקבלנו בחיוך ובאדיבות.השיפודים היו מעדן אמיתי, חומוס נהדר, סלט בשפע, צ'יפס עשוי היטב ולא מכובס כמו ברוב מסעדות ההי טק.נהנינו... מאוד, אין ספק, אחת המסעדות המיוחדות מסוגה בארץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גיל - תמונה
גיל 6 ביקורות
3.7
18/04/06

כל מי שקוטל את המקום זה אנשים שעיקר הבילוי שלהם מסתכם בארומה וקופי בין, המקום אומנם לא שיא היופי.. אבל מה אתם צריכים יופי במסעדה? צריכים לאכול!איפה עוד תמצאו מסעדה שבא אתם משפחה של 4... נפשות שאוכלים ב - 120 ש"ח סה"כ וזה כולל 12 שיפודים + 4 שתייה + חומוס + 2 מנות צ'יפס + פיתות...אז נכון, במקום מפות שולחן רקומות יש ניירות גדולים.. אבל זה כל העניין, לאכול בכיף.. וכל אלה שחושבים שהתנאים של מטבחי היוקרה יותר טובים משל המסעדה הזאת טועה!בקיצור, אני ממליץ בחום על המסעדה, אורווה או לא אורווה, לי כיף לאכול שם ואני גם אמשיך לאכול שם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
3.3
06/03/05

אם תרצו מסעדה!!! לכו למקום אחר, אבל אם אתם רוצים לאכול טוב ובזול בואו בריצה, תרגעו קצת ותתחילו לשרת את עצמכם. בחרו את הבשרים,והשיפודים, שלמו וגשו למנגליסט שיכינם כמו שאוהבים. בינתיים... קחו גליון נייר והפכו אותו למפה על השולחן, תעמיסו סלט ירקות טרי, קנו שתיה, חומוס, צ'יפס לשולחן, בינתיים הבשרים מוכנים. מתישבים ונהנים

עוד פרטים
הוספת תגובה
yacov - תמונה
yacov 10 ביקורות
3.7
25/10/04

מזללה לעמחה. אוכל טרי, שירות עצמי. לאכול וללכת. מחיר מצחיק. שיפוד 6 ש"ח. חומוס 6 ש"ח. פיתה עראקית 1 ש"ח. פיתה רגילה 0.5 ש"ח. סלט ירקות חופשי. טרי טרי.המקום ככה.

עוד פרטים
הוספת תגובה