נגישות
נגישות

לופט - Loft ביקורות וחוות דעת - עמוד 44

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

431 ביקורות וחוות דעת על לופט

ליאור - תמונה
ליאור מבקר מתחיל
4.3
19/12/04

אכלנו עסקית במסגרת קופון של קופומניה. תמורת 45 ש"ח לראש קיבלנו מנה ראשונה (אנטיפסטי) + סלט + עיקרית (לקחנו ביג בורגר עם תוספת) + קינוח (גלידה) + שתייה קרה + שתייה חמה. בלי קופון זה יוצא... 60-70 ש"ח. האוכל היה מצויין, השרות מעולה והמקום עצמו מושקע (אפילו השירותים חריגים בנקיונם)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.3
13/10/04

ביקרתי כמה וכמה פעמים במסעדה , והאמת שבפעמיים האחרונות התאכזבתי מאוד. פעם האחרונה ,לזו בלבד שהמלצרית / מארחת לא שאלה אם אנחנו מעשנים או לא והושיבה אותנו באזור למעשנים (כאשר העשן ריחף... בכל המסעדה גם ככה) , אבל השרות היה חובבני מאוד ,גובל בחוצפה במקירם מסויימים .באשר לאוכל ...ככה . הקינוחים היו בסדר אפילו טובים אבל הסלט היה ממש מאכזב (לא זוכרת את שמו , משהו עם פלפלים קלוים ופטריות - לא טריות !) ולחם הבית היה סתם לחם שחור חתוך לפרוסות , קר לגמרי ולא כל כך טרי אפילו. שלא נדבר על הקמצנות ברוטבים (2 סוגים בלבד !) שהוגשו עם הלחם. בפעם הקודמת המצב היה עוד יותר גרוע !!! העוף ממנה "עוף ניו אורלינס" או משהו כזה , היה פשוט מסריח (מקולקל) !!! נאלצנו להחזירו ולבקש מנה אחרת ובמקום לפצות אותנו על עוגמת הנפש ועל ההמתנה הכפולה , עשו לנו "טובה" שלא חייבו אותנו גם על העוף המקולקל. אני מקווה שתשנו מהר את הגישה , איכות השרות ואיכות האוכל , אחרת ...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
27/09/04

מעבר לעובדה שקיבלנו יחס חם כבר מהמארחת הנחמדה גם זכינו לארוחה איכותית שמצופה ממסעדה מעונבת אבל הופתענו לגלות אוירה של פאב שמחה ומלאה חיים. העיצוב אכן מוקפד ומקורי. שווה!! שווה!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
12/07/04

המסעדה ענקית ובכל זאת רומנטית ואינטימית (תלוי איפה יושבים) התאורה נותנת הרגשה חמימה ונעימה....... והשירות הו... השירות "נפלנו" על קרן (המדהימה) שארחה ושירתה אותנו באדיבות וחייכנות... וכמובן במקצועיות. האוכל מדהים. ממולץ בפתיחה תפוחי אדמה ברוטב חריף אך עדין, פטריות מוקפצות וכמובן כבד אווז (שאני "חולה" עליו) במנות העיקריות הפרגיות ברוטב חוסלו במהירות והסטייק סטרט היה מ ד ה י ם !! כדאי מאוד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
02/05/04

אוכל איכותי ברמה גבוהה וכן מחירים סבירים קינוח האט פאדג סאנדיי- נדיר שבנדירים לכל המבינים בבשרים-זה המקום!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
4.3
02/05/04

מסוג המקומות המצדיקים את הנסיעה מת"א לראשון. כלקוח קבוע ניסיתי השבוע (שוב) את מנת הנודלס שהיתה מעולה. חברי לשולחן נהנו מהמבורגר מצוין וסנדוויץ עוף קייג'ן טוב (ידידה שלי קוראת לו... KAAJUN). רק מנת אנטי פסטי איכזבה מאד ולאחר מו"מ קצר הורדה מהחשבון. לא לוותר על ה-HOME FRIES כפתיח. כזה - גם בתל אביב אין ... אלון

עוד פרטים
הוספת תגובה