נגישות
נגישות

לופט - Loft ביקורות וחוות דעת - עמוד 43

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

431 ביקורות וחוות דעת על לופט

 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
17/02/06

אין מילים המלצר לקח כרטיס אשראי והעביר סכום יותר גבוה מזל ששמנו לב בסוף חיכינו 40 דקות שיעשו ביטול עסקה. והתגובה של אחראי משמרת לא נורא טעיות קורות

עוד פרטים
הוספת תגובה
רועי - תמונה
רועי מבקר מתחיל
3.7
05/02/06

אכלתי בלופט עם עוד 15 מוזמנים שבאו ליום ההולדת שלי.חבר שלי הביא לי מתנה - בקבוק יין שהוא הכין. רצינו לפתוח אותו, וביקשנו מהמלצרית. היא הלכה להתייעץ עם עוד אחת אחרת. לבסוף הן הגיעו... לשולחננו בסבר פנים חמורות, והיותר "בכירה" הודיעה לנו שאין אפשרות לפתוח את הבקבוק כי זה נוגד את מדיניות המסעדה. עד כאן תיאור האירוע. האוכל היה פצצה. כולם נהנו. אבל נקודה אחת למחשבה למי שלא רוצה מקומות פלצניים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
14/01/06

היינו בשבת בצהריים בלופט - 7 בוגרים ו-3 ילדים. הילדים אכלו ארוחת ילדים שהיתה טעימה מאוד (שניצלונים+צ'יפס) ובכמות נדיבה, וקינוח של גלידה (כלול במחיר הארוחת ילדים).בין הבוגרים נדגמו מנות... שונות של בשר, שהיו כולן טעינות (חוץ ממנת גלילות הסינטה).השירות היה מצוין: מלצרית אדיבה וחייכנית.הילדים קיבלו מתנות לקראת הסיום (מדבקות TATOO ומטוסים קטנים).עיצוב המקום יפה מאוד, ומתאים מאוד למשפחות בשבת בצהריים (ובאמת היה מפוצץ בכאלה..).בהחלט נשוב לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
10/01/06

אני מבקר לפחות פעמיים בחודש ונהנה כל פעם מחדש, הכבד אווז מדהים, הסטייק פרגית ברוטב טריאקי אממממ, ללקק את האצבעות וכמובן אין על "ההום פרייז". בקיצקץ אחלה של מקום = שווה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.4
26/11/05

קרפצ'יו בלופט? מסעדת הלופט מסעדת בשרים בראשל"צ, ידועה כמקום טוב לאכול בו כנפיים אך ככל הנראה לא מעבר לכך! הגענו למקום ערב יום רביעי והברמנית ניסתה למכור לנו המבורגר המורכב מ"אנטריקוט... ובשר בקר". הזמנו קרפצ'יו אשר נחת על הבר בצבע חום כהה וטעם של חומץ שמעיד על עברו ששהה במחיצת החומץ מעבר לזמן הדרוש וגרם לו בישול ראשוני ארוך מדי. שילחנו את המנה בחזרה למטבח והמתנו מעל לחצי שעה או אז החלטנו ללכת להשביע רעבוננו במקום אחר, המארחת הציעה לנו משהו מתוק...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
23/11/05

מסעדה נהדרת. כל מה שמזמינים טעים. הזמנו פתאי עם שרימפס וקלמרי שהיה מדהים. התחלקנו במנה אחרונה שהיתה שוקולד לבן עם פירות יער שהיה חבל על הזמן. האווירה היתה כייפית. המלצר, שאיני זוכרת את... שמו, היה מקסים והעברנו ערב מהנה במקום. מקווה שלא תתקלקלו ואנחנו כמובן נחזר למקום עוד הרבה פעמים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
4.7
02/09/05

לפני הכל: המלצרית ששירתה אותנו, לירן, עשתה את העבודה שלה באופן שלא ניתקלתי בו כבר שנים - שרות פשוט מעולה. האוירה במקום היתה מאוד נעימה, ברמה גבוהה, גם לנו כזוג וגם מתאימה לקבוצות גדולות... יותר, כמעט ללא הפרעה הדדית. לגבי האוכל: הזמנו למנות עיקריות כבד עוף ברוטב תאנים שהיה טעים באופן מפתיע וצלע עגל חלב, שגם היה טעים. החיסרון היחיד היה שהאוכל התקרר מהר מאוד בצלחות, לאחר שהגיעו (לא ברור למה...)-קצת פגם. למנות אחרונות הזמנו "קסטנה" (לא רע) ומאפה ברולה, מנה שהיתה באותו היום (המלצת השף) ואיכזבה מאוד-לא חייבו אותנו על מאפה הברולה, רק משום שאמרנו שהתאכזבנו ממנו ולמרות שאכלנו חלק ממנו-זה היה מפתיע ומחזק את הרושם הטוב מהשירות. אציין גם את היינות שלא איכזבו-תפריט יינות מגוון. לסיכום: המסעדה מומלצת-נהנינו מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
09/06/05

רבותיי וגבירותיי אני גאה להכריז על המסעדה הטובה כיום בשוק!!! בתור אחד שכל יום יושב במסעדה כזאת או אחרת אני יכול להגיד שהלופט זאת המסעדה שלי! אוכל מצויין ברמה מעולה, מחירים הוגנים,... שירות משכמו ומעלה, ואווירה מצויינת. בקיצור אני נתפסתי!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ענת - תמונה
ענת 3 ביקורות
4.3
29/03/05

הייתי בעסקית צהריים בלופט. הייתי שם פעמיים נוספות בערב ותמיד השירות טוב מקצועי והאוכל טעים מאוד. בעסקית: מנות הפתיחה: אנטיפסטי וטרין חצילים היו טעימות מאוד. לעיקרית סטייק אנטריקוט רך... ועסיסי ומנת פרגיות טעימה מאוד. שרות מצוין מלצרית חביבה ביותר שהסבירה בסבלנות על המנות. היה פשוט מוצלח... ממליצה בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
אביבית - תמונה
אביבית 2 ביקורות
2.7
14/03/05

ישבתי עם חברה בלופט, ראוי לציין שכמעט פעם בשבוע אני יושבת בלופט הופתעתי לגלות שהמנות ובמיוחד ההופ פרייז שבגללו אנחנו באות הוקטנו באופן ניכר, והשירות היה מאכזב. אחרי שפנינו לאריאלה שהום... פרייז קטן בצורה ניכרת והסלט שהזמנו, הופתענו לגלות שאריאלה אמרה שבגלל שאנשים לא מסיימים את המנות וחבל לזרוק אותם אז הם הקטינו את המנות, אחרי מספר דקות היא עברה לידינו וזרקה הערה אפילו את המנה הזאת אתם לא מסיימים מה אתם רוצים, אמרתי לה רגע עוד לא סיימתי ומה את מסתכלת לי בצלחת אז היא אמרה צחקתי. נורא התעצבנו ששילמנו כל כך יקר ולא קיבלנו תמורה,הקטנתם את המנות בצורה ניכרת שלא ניראת לעין בכלל. השירות מזלזל ומאכזב, וללופט אני לא שוב יותר. פשוט לא נהנהתי לשבת.

עוד פרטים
הוספת תגובה