נגישות
נגישות

מון - Moon ביקורות וחוות דעת - עמוד 22

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

212 ביקורות וחוות דעת על מון

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
17/02/05

נהננו מכל מנה שטעמנו, הסנויצ'ים עם סלמון אפוי קונוס בטטה ומנות הסושי בבר היו נפלאות, ובמחירים סבירים ואף הקינוח לא איכזב-עוגת שוקלד חמה. בילוי מומלץ וטעים נחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
14/12/04

כמי שאוכל סושי ללא הפסקה, בארץ ובעולם, אני מקפיד לחזור למון אחת לחודש בערך. הבר לא בנוי לישיבה ארוכה, אבל הסושי שווה את זה (בטח יחסית לסושיות אחרות בארץ). השירות לא חמש כוכבים, אבל... מעל לסביר. מי שמחפש מסעדה פלצנית, שיפנקו אותו ושיקרעו אותו במחיר - שלא יבוא למון; מי שאוהב לאכול סושי - המון זה המקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
25/08/04

הגעתי מהצפון לטיול בתל אביב עם אמי ואחותי, היה ממש כיף לשבת , נהנו מן האוכל והשירות, זאת היתה ממש חוויה...ממליצה בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורנה - תמונה
אורנה מבקר מתחיל
4.3
28/07/04

באתי למסעדה עם אחותי וחבר שלה ואמא שלי. המסעדה מעוצבנת ומסוגננת , המסוע שעובר עם המנות-אהבתי! האוכל מצויין ללא טעם לוואי למרות שהמאקי סלמון היה קצת תפל... נהנינו מאוד השירות מצויין הגיש... לנו מלצר שהיה מאוד מקצועי ולא היה לחוץ למרות שהיה המלצר היחידי במסעדה! ולמרות זאת השירות היה מעט איטי. המרקים מיוחדים וטעימים מאוד! המנות מעוצבות יפה והכי חשוב המחירים נמוכים ונוחים ממש תענוג! כיף ! אין ספק למסעדה הזאת אחזור עוד פעם אחת לפחות...! המשיכו כך!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
3.0
07/07/04

אני לקוח קבוע במון,אני אוכל שם כשנה וחצי,והאוכל רק הולך ומשתפר,המחירים נוחים והאוכל מצויין.מהקונוס המדהים לטמפורה ועד האירידורי סלומון אבוקדו(מאוד מומלץ).אם אתם חובבי סושי,זה המקום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
30/05/04

מסעדת סושי נהדרת. עם סושי נהדר, אווירה ביתית וכיפית, גימיק כיפי (המסוע כמובן!), מלצרים מקסימים ואדיבים ולא יקרה. מומלץ בחום. נ.ב. אני חושש שכל הביקורות הקוטלות כלפי מון נכתבו על-ידי... מקורבים של מסעדות אחרות בסביבה (האיזכור של סאקורה כמה ביקורות למטה לא נראה ממש מקרי)... חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
11/05/04

תענוג רצוף של אכילת סושי- למתחילים שרוצים רק לבדוק את הגישה ולמנוסים שהשאירו את הפלצנות והמחירים המוגזמים לשאר מעדניות הסושי הפלצניות בתל- אביב חבר'ה- זה רק אורז עטוף או לא בכל מיני... קומבינציות מזעריות- טעים לא מתנשא- כמה כיף שיש מקום פשוט לאכול סושי טעים......... והמסוע- איזה כיף לחטוף מנות שקורצות לך אך ממשיכות לנסוע......

עוד פרטים
הוספת תגובה