נגישות
נגישות

צל תמר ביקורות וחוות דעת - עמוד 24

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

240 ביקורות וחוות דעת על צל תמר

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
15/02/06

אני מרגיש בצל תמר כמו הבית שלי והעובדים באמת כמו אחים שלי, וכיף וטוב לי לעבוד במסעדה כמו צל תמר וזה כל האמת שאני מרגיש בו.שבע שנים עברו ואני בעבודה אצלכם והיה טוב וכיף.תודה למסעדת צל... תמר, מנאיף פאטמה וחמודה וסרין ונרמין ותודה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
29/01/06

אלוהים, כמה לא נעים שם, נתחיל בשירותים, מסריחים ומטונפים, פשוט ככה. ובמסעדה הזמנו מקומות מראש, וקיבלנו שולחן לא מאובזר , חסרו צלחות וסכו"ם ולא הוכנו מקומות מספיק, השירות על הפנים,... חיכינו כ 25 דקות (בלי הגזמה, ממש ככה) למלצר שיסתכל עלינו לפחות, והיה ממש לא נעים ולא טעים, לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
29/01/06

פלצנים שחבל על הזמן, מנות קטנות של בשרים והרים של עלי ירק, המסעדה מלאה אנשים והבעלים חוגגים אבל עם מי שדיברנו שמענו שזה פעם אחרונה שהם מגיעים לשם, השירות ממש איום, כן איום ! לא משתלטים... על הביקוש, מלצרים רשלניים, אוכל לא חם וממש לא נחזור,

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
16/01/06

אוירה רועשת, צפופה לא נעימה ולא אינטימית, בכלל עושה רושם של חדר אוכל בקיבוץ. זמן המתנה גבוה לשירות, זמן המתנה גבוה מהזמנה התנצלויות על איחור, שולחן לא מוכן למרות שהוזמן מראש, יקרה,... כנראה שלא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רונית - תמונה
רונית מבקר מתחיל
4.0
07/01/06

היינו בארוחת סילבסטר. היה נהדר. ב-150 ש"ח לאדם שבענו ובגדול. פתחנו במרק בטטה שהיה מצויין ולראשונות לקחנו גלילת חצילים עם בשר שלא הייתה משהו אך מנת דג אמנון התגלתה כמעולה. לעיקריות לקחתי... פילה יען ובן זוגי אנטריקוט הכל היה מצויין. יין נמזג בשפע וכך גם המשקאות הקלים. הקינוחים היו נחמדים. ממליצה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
10/11/05

המסעדה מפתיעה לטובה בעיצובה, בטעמיה, בגווניה, בשירות הנעים, במקצועיות, ובייחוד הכללי. הניואנסים העדינים החל מגימור הרטבים, כלה בנקודות העיצוב הקטנות, ועד לשירותים - מטופלים וננהגים... בקפידה ובעדינות. מומלץ בחום!!! טעים בטירוווווווווף. ולא יקר בכלל לעומת המרכז.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
19/09/05

חייבים לבקר. רואים הכל נורמלי לפני שנכנסים אבל חוצים את הכניסה אשר צמוד לה שומר שדואג לבטחון הפרט. מרגשים את הגן עדן השלווה האוויר הצח האנשים המיוחדים והשירות האדיב לאורך הזמן . מרגיש... רק שמשרתים רק אותך . תמשיכי להיות כך לא יותר בהצלחה . אני באופן אישי הייתי בהרבה מקומות מקום כזה לא אצליח לשכוח מרצון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.7
03/09/05

הגענו בשישי בערב. המקום היה מלא אנשים. השירות היה מהיר ומצויין, המנות יצאו מהר והאוכל היה פשוט מצויין. הקלאמרי היו רכים ולא צמיגיים, סטייק האנטריקוט היה רח כמו חמאה וההמבורגר היה פשוט... טעים. היה ממש כיף ואין לי ספק שכשנהיה שוב באיזור נחזור...מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
naama - תמונה
naama 5 ביקורות
3.3
24/08/05

מסעדה במיקום מצוין לשוהים באזור הכנרת. אוכל טעים אך צפוי. בזמן הישיבה שם בחרנו במנות קדירת הבית ומרק בצל. מרק הבצל היה בינוני (2.5 כוכבים בדירוג כרפס). בן זוגי (בעל חוש התאבון המפותח עד... מאוד) נתן 4 כוכבים באותו סולם כרפסי למנת קדירת הבית (כוכב אחד ירד על הציפס היבש) השירות ברמה גבוהה (קיבל 5 כוכבים כרפסיים ) אך נציין שהמסעדה היתה ריקה לכן אין אנו יודעים מה המצב שם ביום מפוצף אנשים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.3
22/05/05

אוכל מדהים, אוירה נהדרת, מלצריות מתוקות ואדיבות. המקום לא מפסיק להתפתח ולהפתיע.......תמיד נעים לחזור, נתראה שוב בקרוב.... דני וליאור, בעלי המקום המקסימים- חזק ואמץ!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה