נגישות
נגישות

אורי בורי ביקורות וחוות דעת - עמוד 22

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

211 ביקורות וחוות דעת על אורי בורי

זהבה - תמונה
זהבה 4 ביקורות
4.7
22/05/05

מסעדה מצויינת. המוניטין והתדמית לא צמחו סתם. אוכל מוקפד איכותי מיוחד מאוד וטעים. היינו לרגל יום הולדת, נהננו מכל דקה ומכל מנה. מלצרית מקצועית ואדיבה. האוכל נותן תמורה מלאה למחירים... (הגבוהים) שווה כל שקל . ארוחת הטעימות- רעיון מצויין. נותנת אפשרות לטעום מגוון של מנות. תמשיכו לשמור על הרמה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
11/03/05

פעם ראשונה שהזדמנתי למסעדה זו בשבוע שעבר בו חגגתי 60 שנה. אכלנו (אני ואשתי) מנת "טעימות" ונהניתי מכל רגע שבו הייתי במסעדה (אוכל, שירות ואווירה). אני בטוח עוד אחזור ל"אורי בורי".

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.3
27/11/04

בפעם הקודמת היינו עם כל הילדים לכן הרושם לא נשאר. הפעם היינו רק שני זוגות, שני הגברים חגגו יום הולדת. בחוץ רוח סערה, בפנים נעים. הומלץ לנו ללכת על הטעימות וכך עשינו. היה מעולה, גם... האוכל, גם השרות, תאווה לחיך ושמחה בלב . נכון שלא זול אבל היה שווה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מנחם - תמונה
מנחם 22 ביקורות
4.7
13/11/04

נהגתי לאכול ב"אורי בורי" של תקופת נהריה. במרווח זמן רב חזרתי השבוע לעכו ונוכחתי לדעת שהרמה אפילו טובה טוב משהיתה. המבחר מדהים והאיכות עוד יותר. לא זול, אבל שווה כל טעימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ורד - תמונה
ורד 5 ביקורות
4.3
23/07/04

זאת כבר הפעם השמינית שלי שאני בערך מבקרת במסעדה (מי בכלל סופר) והאמת לא שהמחירים זולים או מתאימים לכיסי אבל בשביל טעמים כאלה שווה לעשות מאמץ מדי פעם ולהגיע..אין אכזבות טעמתי כבר כמעט את... כל התפריט מספר פעמים והכל מדהיםםם המרק פירות ים כל כף שלו משאירה בפה טעמים מדהימים הקדרה של הפורל הורוד בשמנת מעולה המנות פתיחה הכל רק חבל שהמחירים קצת גבוהים מדיי אבל הטעם אויי הטעם .. מומלץ בפה מלאאאאאאאאאא. חוויה .

עוד פרטים
הוספת תגובה
Uriel - תמונה
Uriel 25 ביקורות
4.3
10/05/04

אחת המסעדות היותר טובות בהן ביקרתי. ארוחת הטעימות מומלצת בחום. אוכל יוצא מן הכלל. חווייה.

עוד פרטים
הוספת תגובה