נגישות
נגישות

ג'ירף הרצליה ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
2.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

73 ביקורות וחוות דעת על ג'ירף הרצליה

משה - תמונה
משה מבקר מתחיל
4.0
30/12/04

המסעדה הכי טובה בארץ, עם השירות הכי טוב שאפשר לקבל

עוד פרטים
הוספת תגובה
לירן - תמונה
לירן מבקר מתחיל
1.0
24/11/04

טוב אז ככה: פאט תאי - אחד הגרועים שטעמתי כל חיי, אפילו באפרופו מכינים יותר טעים! ביחס למחיר המנות קטנות - לעומת הריבר נודלס בר שם אותו מחיר ומנות גדולות יותר. לקינוח הזמנו פחזניות עם... סופלה "חם"... שגם לאחר חימום 2 היו קרות ונראו כאילו הקיאו אותם. מלצרית מאוד מאוד לא נחמדה... הייתי צריך רק להגיד לה תודה שהיא הסכימה לשרת אותי. ***לא להגיע בשישי בצהריים !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
06/10/04

לגירף יש מנות טובות וקולעות בול! אבל אין כמו המנה האפגנית!!!!!!!!!!!! המנה האפגנית- המנה הכי הכי הכי טעימה שאכלתי בחיי!!! מומלץ ביותר!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
02/10/04

מקום פשוט נפלא - אוכל ברמה, שירות מפנק ואדיב (לכל הבנות אני מאד ממליץ על מלצר בשם גלעד) והכי הכי המחירים הוגנים ביותר. ולסיום כל הקינוחים הם ברמה אני הזמנתי פרופיטרול בהמלצת חברים... ובהחלט לא התאכזבתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
07/08/04

אז אולי לבוא ביום שבת לצהריים זה לא הרעיון הכי חכם. אפילו אם מזמינים מקום. הצפיפות המוגברת הגיעה לכדי אומנות שרק מסדרי הכסאות באל-על מכירים. אישית ישבתי למעשה בתוך המטבח ועמדת השירות כך... שלא היו חסרות לי מפיות. האוכל היה חמים והרעש בלתי נסבל. אגב מזל שיש יציאה אחורית למסעדה כי לפלס את דרכי שוב בין הכסאות והסועדים הינה חוויה שבקלות הייתי מוותר עליה. בקיצור כנראה שהגיהנום יקפא לפני הפעם הבאה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ronibern - תמונה
ronibern מבקר מתחיל
3.7
27/06/04

אחלה מסעדה אוכל טוב ואווירה מעולה תמיד כיף לאכול שם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליסה - תמונה
ליסה 4 ביקורות
2.7
08/05/04

לגבי רמת האוכל אין עוררין - פשוט נפלא!! השירות היחס והזמנים על הפנים כבר פעמיים הזמנו מקומות ונתנו לנו לחכות 15-35 דקות, כדאי שיקחו דוגמת שירות מכמה מסעדות בארץ במיוחד מצ'ימיצ'נגה

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליסה - תמונה
ליסה 4 ביקורות
3.7
22/04/04

הזמנו מקום ליום ה' בערב, חיכינו למקום פנוי בכניסה חצי שעה, ענו בחוסר אדיבות גם לאלה שחיכו לפנינו ואם לא היינו דורשים פיצוי הם לא היו יוזמים בלהציע לבד מספר פעמים שכחו להביא לנו את המנות... מרוב לחץ במקום אך אין מה להגיד - האוכל מעולה במיוחד ארוחת צ'זה

עוד פרטים
הוספת תגובה