נגישות
נגישות

איציק הגדול ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

2.5
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
2.5
מחיר
1.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

76 ביקורות וחוות דעת על איציק הגדול

 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
10/06/07

שיפודיה פשוטה ומאכזבת (מפתיע ששיפודיה יכולה לאכזב) עם מחירים מופקעים. 200 שקל לזוג בשביל סלטים, קבב, פרגית וצ'יפס. הסלטים סבירים, אף צלחת לא נדרשה למילוי חוזר, הלאפות מצוינות, הצ'יפס... פשוט זוועתי. נראה מוגזם לשלם 200 שקל בשביל לאפות טובות ככל שיהיו. אין ספק שלשם לא נחזור גם אם ללא תור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
02/06/07

הלכתי לחגוג את יום הולדתי אצל איציק הגדול. תמיד אהבתי מסעדות שיפודים וזאת היתה הפעם הראשונה שאכלתי שם והייתי מציע לכל אחד ללכת גם אם יחכה שעה בחוץ. שווה כל גרוש- אוכל גן עדן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
02/06/07

אף אחד לא מתייחס לעובדה שהמלצרים מנסים לזרז את הסועדים ולהעיף אותם כמה שיותר מהר? כל הארוחה המלצרים עומדים לידינו ומחכים שנסיים את הביס האחרון, עד חדירה עמוקה לצלחת, מיד מפנים בלי לשאול... ונותנים חשבון בלי לתת אפשרות בכלל להזמין קפה / קינוח, מיד לוקחים את הכסף, מבלי שסיימנו בכלל להחליט מי משלם כמה, נותנים עודף ונותנים רמזים עמוקים שנתחפף, והמסעדה בכלל לא היתה מלאה, אפילו די ריקה (אחרי הצהריים ביום חול).בקיצור, איך אף אחד לא מתייחס לזה?

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
08/12/06

מקום מדהים! האוכל טעים, טרי ונקי, מחירים טיפה יותר יקרים מאחרים, לא משמעותי אבל שווה כל שקל. מצויינת לאורחים מחו"ל, הם נהנים בטירוף, לא רואים שפע כזה ורמה ושרות כזה אפילו בחו"ל. חובה... לנסות ולהתמכר. תהנו...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
07/12/06

לדעתי האוכל ברמה מאוד גבוהה. השיפודים גדולים ומאוד טעימים, הסלטים ברמה גבוהה. הבעיה היא שהמלצרים מאוד מפוחדים מהמנהל שצועק ומלחיץ אותם ליד הלקוחות שזה מאוד צורם לעין! בעניין המחיר הוא... אומנם גבוהה אך שווה את רמת האוכל והשירות...

עוד פרטים
הוספת תגובה
גלעד וינטרפלד - תמונה
גלעד וינטרפלד 14 ביקורות
1.3
22/10/06

יש לי הרבה דברים להגיד על איציק הגדול, הדבר היחיד שטוב בניהם זה שהתפוח אדמה ברוזמרין מצוין.עכשיו לשאר:השירות: מלצרים מפוחדים מהמנהל, לא יודע אם זה איציק, שמסתובב ומשפיל אותם מול... הלקוחות. מה גם שלוקח הרבה זמן לאוכל להגיע. חוץ מבחור חביב שמדבר, אני חושב, בכל שפה אפשרית, השירות לא משהו.האוכל: רגיל לגמרי. שיפודים קטנים ויבשים, חומוס רגיל, צ'יפסים לא מעניינים. משום מה, בכל פעם שאני מגיע איכשהו הם חושבים שהם יצליחו לרמות אותי עם הסלטים - אני תמיד מבקש בפירוש שלא להביא ולא להכליל, ואיכשהו תמיד בחשבון כתוב סלטים במחירים מופקעים.מקום שלא שווה ללכת אליו. כמו שנאמר - תאכל ותתחפף. אם לא תפוחי האדמה הציון היה 0. איתם - 1.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.3
14/10/06

יקר, שירות גרוע, אווירת תן ת'כסף ופנה מקום לבא בתור!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
lubizom - תמונה
lubizom 2 ביקורות
4.0
30/07/06

אנשים, יש לכם בעיה קולינארית רצינית!! המקום מדהים! השירות מעולה ויעיל והאוכל מצויין!! המסעדה לא יקרה יותר או זולה יותר ממסעדות אסליות אחרות...ולכל אלו שרשמו ביקורות נוראיות על המקום,... תסבירו איך הוא מפוצף כל יום כל היום?!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
23/07/06

על מה אתם מדברים? יש לכם בעיה קולינארית רצינית!! זו מסעדה מצויינת! לא מחכים יותר מחצי דקה בתור למרות שהמסעדה מפוצצת, השירות מעולה!! הסלטים אליפות והבשר מצויין!! אומנם לא זול אבל נהנינו... מאוד בעיקר מהפיתות... עוד משהו קטן, אם המסעדה כול כך גרועה אז איך זה שהיא מלאה עד אפס מקום גם באמצע השבוע. אחלה יום ושבוע שקט לכולנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
gil - תמונה
gil 4 ביקורות
3.3
16/07/06

מקום "אסלי" הכי יקר שהייתי בו. האוכל היה בסדר אבל לא הייתי חוזר לשם יותר בחיים רק בגלל המחיר המופקע ששילמתי על האוכל ולו בגלל האוכל שהיה סביר מינוס.ו-50 שקל לסועד, לא נראה לי, אולי... בלאפה.

עוד פרטים
הוספת תגובה