נגישות
נגישות

אידי דגים - IDI ביקורות וחוות דעת - עמוד 13

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

121 ביקורות וחוות דעת על אידי דגים

 - תמונה
מבקר מתחיל
2.4
08/01/06

ממש אבל ממש התאכזבתי, שמעתי רבות על המסעדה ואכן הגענו עם הרבה ציפיות וכגדול הציפיות כך גודל האכזבות. הזמנו בהתחלה מהמנות הראשונות חומוס שהגיע בצלוחית קטנה, שדומה לטעם של חומוס אחלה לא... שיש לי בעיה אם זה אבל כן הייתי מצפה בשביל שלושים שקלים חומוס משודרג יותר. הסלט ירקות היה צפוי. למנה עיקרית הזמנו שרימפסים לכל אחד וגם פה הייתי מצפה במחיר של 90 שקלים שיופיעו יותר מ-15 שרימספים. התפוחי אדמה שהתלוו למנה היה מזעזעים עם טעם תפל בצבע צהוב.הזמנו שתייה קלה והסתלקנו כמה שיותר מהר. כל הארוחה עלתה לנו כ-300 שקלים. המחיר פשוט ממש מופקע. הייתי מציעה לבעל המסעדה לבקר קצת במסעדות במרכז ולתמחר את המנות בהתאם. השירות גם כן היה פשוט חובבני. המנה של בן זוגי הגיע לאחר חמש דקות שלי הגיע ולאחר כמה דקות התפוחי אדמה. ממש לא לעניין. מסעדה שמכבדת את עצמה מגישה את המנות העיקריות בזמן אחיד לכל הסובבים בשולחן.ממש לא מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
28/07/05

אוכל מעולה שירות מדהים מחירים סבירים בקיצור הנאה צרופה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
איילת - תמונה
איילת 5 ביקורות
3.3
11/01/05

שלוש פעמים הגענו בחודשים האחרונים לאיטלקיה של אידי, בהרכבים שבין שניים לשישה סועדים. על האוכלך הטרי, טעים ומשובח - אין לנו אלא לגמור את ההלל. א ב ל - על השרות יש בלבנו, ועוד על מנהלת... המשמרת, שלא זו בלבד שלא השכילה לכפר על משוגות המלצרית החדשה, אלא אף הגדילה לעשות ולא הותרה לנו ברירה אלא לקום וללכת, כדי לחפש את אושרנו במסעדה אחרת. ** אחרי כמה שעות התקשרו אלינו להתנצל ולהבטיח פיצוי. עברו שבועיים, אנחנו בטוחות שהאשם הוא בדואר ולא במקום **

עוד פרטים
הוספת תגובה
avi - תמונה
avi 7 ביקורות
4.7
02/12/04

בקרתי באיטלקיה של אידי מספר פעמים בחודשיים האחרונים. כל המנות שהזמנו היו מעולות וטעימות. כל מאכלי הים כולל הדגים והבשר היו מעולים ובכמות נדיבה. בחירת הקינוחים קשה היות וכולם, ללא... יוצא מהכלל , טעימים ביותר. והשרות - מפנק ונעים. אין כל ספק שאידי הינה אחת המסעדות הטובות בארץ, ומומלצת בחום לחגיגת ארועים חשובים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
24/09/04

מסעדת הדגים והן האיטלקיה מסעדות עם נגיעה אמיתית של יצירה ואומנות. האוכל מוקפד,מושקע וטעים להפליא. מומלץ כחוויה זוגית והן חברתית. תמורה מלאה למחיר.ניכר שהושקעה מחשבה רבה - מסעדה ברמה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
drnaor - תמונה
drnaor 3 ביקורות
3.7
30/07/04

אחת ממסעדות הדגים הטובות בארץ. פרות הים ובמיוחד מרק הסרטנים מעולים. אמנם המחיר יקר, אך מקבלים תמורה מלאה לכסף. מאוד מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה