נגישות
נגישות

נאפיס חולון ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

26 ביקורות וחוות דעת על נאפיס חולון

Heli - תמונה
Heli 2 ביקורות
לא אשוב
1.8
29/04/17

יואיל הבעלים ויעשה לעצמו טובה ויייגש לקבל הצעת מחיר לטובת שיפוץ המסעדה והפיכתה להיגינית, מזמינה ושירותית. המסעדה מיושנת ולא נקייה.שירותים מחרידים.אוכל סביר פלוס אך זה לא הכל.שירות... איטי.בקיצור, לא סתם נאפיס אשדוד ריקה בשבת בצהריים, בעוד נאפיס בראשון לציון וחולון, עמוסות לעייפה אך נקיות תמיד ושווה את במחיר. לא נשוב.זה בטוח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mor - תמונה
Mor 132 ביקורות
נאפיס- לבוא, לאכול וללכת.
3.3
07/08/16

זו לא פעם ראשונה שאני שם, בדרך כלל הנאפיס זה מקום שבאים לאכול בו ולא יותר, אין חוויה של שירות או אווירה, האוכל תמיד טעים, השירות בדרך כלל בסדר. רק הבעיה עם האווירה, תמיד מאוד רועש שם... וזה מעיב את האווירה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אוכל קדימה אוכל - תמונה
אוכל קדימה אוכל 338 ביקורות
א כ ז ב ה
3.0
27/06/16

השבוע הגעתי עם בתי למסעדת נאפיס בראשון לציון, האוירה מאוד רועשת, אולי יש ליחס לחופש הגדול שבו יצאו תלמידים, הזמנתי עוף עם אורז, בישול טעים וביתי, הבת הזמינה ג'חנון עם ביצה, לדבריה... הג'חנון הגיע קר, המחירים היו די יקרים לארוחה פשוטה. לא ממש התרשמנו מהמסעדה, ולא נראה שנחזור שנית. את אותו אוכל אפשר לאכול בבית וביותר זול

עוד פרטים
הוספת תגובה
natalie - תמונה
natalie 124 ביקורות
מסעדה משפחתית עם מנות גדולות
3.5
06/01/16

אכלנו כל המשפחה לכבוד יום הולדתו של בעלי. היינו שבעה+תינוקת. המנות הגיעו גדולות ועשויות כפי שביקשנו. אני אכלתי שווארמה עם חומוס ובצל מטוגן - טעימה מאוד. הרבה שמן לצערי. בעלי ואחיו אכלו... פרגית סצ'ואן עם אורז - מנה מומלצת! גיסתי אכלה פסטה ברוטב פמדורו - נהנתה! אבא וסבא של בעלי אכלו סטייק - לפי מידת העשייה שביקשו. חמתי אכלה פרגית. הורידו את התוספות מהמנה וזה חבל. סה"כ היה טעים! שתינו שתייה קלה. יצאנו עם חשבון קרוב ל-800 ש"ח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אוכל קדימה אוכל - תמונה
אוכל קדימה אוכל 338 ביקורות
נאפיס מסעדה
3.3
11/08/15

ביום א' החלטנו באופן ספונטני להגיע למסעדת נאפיס באזור תעשיה ישן ראשל"צ. המסעדה היתה עמוסה עד אפס מקום, מן הסתם חופש גדול, רעש שהזכיר את חדר האוכל בבית מלון באמצע יולי אוגוסט, עקב כך... השירות היה מאוד איטי, המנות שהגיעו היו די גדולות, סלט שהזמנתי היה טרי מאוד, בהחלט אגיע שוב, אבל בטח לא בחופשות בהם יש לחץ במסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליטל - תמונה
ליטל מבקר מתחיל
ביקורת על המשלוחים
2.5
22/07/15

על הפנים של שירות! אמרו לנו שזמן הגעה של שליח 60 דק ואחרי שעה שהתקשרנו אמרו שעה ורבע ואז אחראית משמרת אמרה שעה ועשרים דקות. מתחצפת בטלפון לא יודעת לתת שירות, קוטעת את הלקוח, מדברת... בהתנשאות ולא מאמינה ללקוח בכלל. אין מצב שאני אזמין אי פעם משלוח טלפוני מהסניף הזה. בושה וחרפה! ובסוף השליח הגיע אחרי שעה ו- 25 דקות!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ADVA - תמונה
ADVA 87 ביקורות
נאפיס הותיקה
3.3
04/03/15

מסעדה מאוד ותיקה שפעם הייתי יושבת בה מלא. מגוון רחב של מנות.. מבצקים, פסטות, סלטים ועד בשר, דגים וצמחוני. בשנתיים האחרונות מהפעמים שביקרתי שם השירות היה זוועתי: המלצרים שוכחים מה הזמנת,... שוכחים בכלל אותך, שאתה קיים... היה זוג לידנו שישבו ורצו לעשן רגע בין מנה למנה אז יצאו לרגע החוצה וציינו זאת במפורש שהם כבר חוזרים.. כשהם חזרו-המנות כבר ממזמן לא היו על השולחן, הסכום, המפיות וכל שאר הדברים פונו והשולחן היה כבר נקי, ממתקין ללקוחות הבאים. הזוג היה בשוק ולאחר בירור הפאשלה מצד המסעדה, הזוג קיבל את המנות שלו מחדש. ישבנו שולחן צמוד אליהם. קנקן מים שביקשנו ולא הפסקנו לחזור בפני כל מלצרית שעברה על פנינו (הרבה אחרי שקיבלנו כבר את האוכל..) לא הגיע עד לאחר שסיימנו לאכול. ואז כשפנינו עם התלונה הזו הציעו לנו שנקבל רק באותו רגע את המים. המנות גם באופן מוזר פחות טעימות מאשר הסניף שלהם למשל שנמצא בתוך ראשל"צ. חבל, פעם הם היו מוצלחים יותר

עוד פרטים
הוספת תגובה
gloteron - תמונה
gloteron 24 ביקורות
עדיין שומר על המוניטין
4.3
21/02/15

אחרי כל השנים נאפיס עדיין מציע תפריט עשיר ומגוון, במחירים נמוכים ובאיכות טובה. המבורגר בסיסי ללא תוספות היה מעולה וכך גם כנפי עוף בצ'ילי. השירות אדיב וסובלני למרות העומס הגדול. גם... מבחינת הסניף, למרות העומס, אפשר לשמוע אחד את השני. היה גם זוג לידנו שהתלונן על המנות וקצת צעק, הגיעה מנהלת משמרת נחמדה ופתרה את הבעיה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
efi - תמונה
efi 170 ביקורות
אחד מהסניפים הבאמת מושקעים של הרשת
3.3
17/12/14

אכלנו בשלל מסעדות של רשת הנאפיס, חלקן טובות יותר חלקן פחות, לכל סניף יש מעין מנות ייחודיות ואופי הגשה שונה למנות משותפות. הסניף הספציפי מאוד מרווח ביחס לסניפים אחרים עם זאת מאוד רועש,... המחירים טובים והמנות גדולות, מאוד חשוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליאור - תמונה
ליאור 5 ביקורות
מסעדה מדהימה!
5.0
06/12/14

מסעדה פשוט מדהימה. אין לי מילים פשוט. אני מתלהבת מהמסעדה כל פעם מחדש. בדר"כ אני מזמינה ספגטי ברוטב שמנת ופטריות בתוספת הקרמה. אני רוצה להמליץ על המנה הזו. פשוט מנה מעולה. זו מנה קצת... כבדה, אבל טעימה ומאוד משביעה. ההקרמה פשוט מדהימה. והספגטי עם הרוטב שמנת והפטריות, פשוט מדהים. זו המסעדה היחידה שבאמת יודעת להכין ספגטי ברוטב שמנת מוקרם הכי טוב שיש. בנוסף, המלצרים מדהימים, השירות מדהים. והנראות, כלומר איך שהמסעדה נראית פשוט קלאסית ויפהפייה, מאוד רומנטית לזוגות ועכשווית.

עוד פרטים
הוספת תגובה