נגישות
נגישות

מפגש קרוון ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

2.5
אוכל
3.0
שירות
2.5
אווירה
2.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

38 ביקורות וחוות דעת על מפגש קרוון

ec - תמונה
ec 15 ביקורות
מזרחית טובה
5.0
22/04/15

שישי בערב, נכנסו ללא הזמנה מראש, 5 מבוגרים. סלטים טריים וטעימים. חומוס אחד הטובים. הזמנו פלטה משפחתית הכוללת מיקס גריל ומקלובה. היה מעולה. שירות מהיר ויעיל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Asaf - תמונה
Asaf מבקר מתחיל
חוויה ממש רעה
1.0
14/03/15

לא ללכת! שירות מתחת לכל ביקורת. יצאנו משם הרגע. המלצר היה נורא, התנהג בגסות כלפנו ובמיוחד כלפי הילדים. הוא זרק את הסכו"ם על השולחן, ובכלל בתנהג כאילו עצם בנוכחות שלנו מפריעה. כאשר הבת... הגדולה ציינה שהוא זורק את הדברים בגסות ושהיא מבקשת שיפסיק התגובה שלו הייתה "אל תלמדי אותי את העבודה שלי". כאשר הקטן בו הארבע אמר שהוא לא רוצה לאכול הוא ענה לו "אתה חייב אחרת אני אקח אותך ולא תוכל ללכת הביתה עם אבא". אפילו לפני שאני יכולתי להגיד לו שהוא לא צריך. מי אומר דבר כזה לילד ב 4??? הוא התחיל לבכות והמלצר ממש לא הבין מה לא בסדר בהתנהגות שלו. למרות אוסף המקרים המלצר לא התנצל ולא חשב שמשהו לא בסדר. אחרי 15 דקות שלקח להרגיע את הילד המלצר שאל "נו, אתם מתכוונים להזמין בכלל?" בשלב בזה פשוט קמנו והלכנו. כאשר אמרנו לבעל המקום שהמלצר נורא לא היה נראה שאכפת לו בכלל. בנוסף לזה המלצר רץ אחרינו שצעק "למה האנשים ה"תרבותיים" מתנהגים ככה" תוך כדי שהוא מביע זלזול שלא ניתן לטעות לגביו. תעשו לעצמכם ולאבו גוש טובה ואל תלכו למקום הזה. אולי בסופו של דבר המסעדה הזו שפעם היה מדהימה תסגר ותפסיק לעשות כזה שירות שלילי לאיזור כל כך מקסים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shiril - תמונה
Shiril 5 ביקורות
גרוע ביותר
1.3
29/11/14

הלכנו לאכול ב29/11/14 ארבעה אנשים, חיפשנו מסעדה אחרת, אך המלצרים אמרו לנו שם שהיא לא קיימת ולכן התיישבנו שם (כשיצאנו ראינו את המסעדה ש"לא קיימת" בהמשך הרחוב). מרגע שנכנסנו התחושה הייתה... של לחץ. איך שהתיישבנו כבדרך אגב המלצר שאל אם להביא סלטים, מבלי לציין שהם עולים 100 שקלים. היינו צריכים לבקש שוב ושוב כוסות מים, לעומת הסלטים שהם בתשלום ולכן הגיעו במהרה. האווירה הייתה שהם רק רוצים את הכסף שלנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
yosi - תמונה
yosi מבקר מתחיל
יום הולדת
4.0
03/04/14

חגגנו יום הולדת המסעדה יפה ונעימה האוכל טוב השרות מהיר ואדיב המחיק סביר ביותר בקיצור נהנו מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
אקי - תמונה
אקי מבקר מתחיל
ארוחת צהרים לקבוצה
4.0
18/11/13

תיאמתי מקום שבוע מראש לקבוצה של 28 איש , סגרתי מראש מחיר ותוספות כולל קינוח ,הגענו חצי שעה לפני המועד וחיכה לנו שולחן מסודר, המלצרים לקחו מייד הזמנה לאוכל ושתיה ותוך זמן קצר ביותר... השתיה חולקה הסלטים והפיתות היו טריים והאוכל הגיעה בזמן סביר ביותר , תודה למוסא על היחס והארגון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ronny - תמונה
Ronny 2 ביקורות
חתיכת זכוכית בחומוס
1.5
26/09/13

אכלנו מספר פעמים במקום. מיחס מזלזל של המלצרים אנו לא מתרגשים. העיקר שיביאו את האוכל בזמן ושיהיה טעים. חתיכת זכוכית בחומוס כן הפריעה לנו מאוד. תזהרו

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yoram - תמונה
Yoram 2 ביקורות
ממש לא חייבים
2.3
12/09/13

מסעדת מפגש קראוון באבו גוש - יצאתי פראייר - אתם לא חייבים להגיע לשם. הילדה רצתה "מקלובה " חיפשנו מסעדה באיזור אבו גוש והגענו למפגש קראוון - קיבלנו מקלובה - מנה של אורז עם ירקות ולא יותר... ממאה גרם בשר - המחיר 80 ש"ח . עוד חמישה סלטים ירקות טחינה בגודל של ציפור ועוד 2 קולה - סה"כ 170 ש"ח +20 ש"ח טיפ + 190 ש"ח . על מה ?? למה ??? מקום מלוכלך ומוזנח , שירות מנוכר. תעשו טובה לעצמכם תתרחקו משם ותברכו אותי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גד - תמונה
גד 2 ביקורות
מאכזב מאוד!
1.0
18/05/13

המלצרים צעקו אחד על השני. השירות היה רע לא הגיעו המנות שהזמנו. האוכל לא היה טעים. בסוף גם היה יקר מאוד לא מומלץ! אני באופן אישי לא חוזר לשם לעולם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
v_yael - תמונה
v_yael 205 ביקורות
האמת, מאכזב
2.8
02/03/13

אולי הציפיות שלי מהמקום היו גבוהות מידי בגלל השמועות, אולי הציפיות שלי ממסעדות ערביות/כפריות אבל אני התאכזבתי. הזמנתי מקום דרך האתר כרגיל אני כבר מזמן מזמן טיילתי באיזור, אכלתי וחזרתי... הביתה וטרם חזרו אליי מהמסעדה לאשר לי את המקום. 100 שח תשלום על סלטים לשולחן, מה שלא כ"כ משתלם במקרה של 3 אנשים. ולא הזמנו, הזמנו חומוס ו3 מנות עיקריות, הדבר היחיד שקיבלנו ע"ח הבית היו חמוצים. מוזר, מסעדות כשאלה בדרך "מפנקות" והמחירים לא אמורים להיות יותר יקרים מתל אביב... לא שבענו, האוכל לא רע, אבל 2 שיפודים של כבש או עגל עם ציפס ב70 שח ולא לקבל אפילו טיפת חומוס או קפה עם זה .... מאכזב. מה שכן שירות החנייה, הבחור שעוזר לכולם למצוא מקום ללא תחרות ללא ספק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה 19 ביקורות
פראירים בדרך לירושלים
1.5
06/10/12

עד מלחמת ששת הימים, עבר הכביש לירושלים, דרך אבו גוש - קראואן ובני ישראל טבלו פיתם בחומוס המשובח, השביעו רעבונם באכל המזרחי הטעים שניתן בשפע ובשירות המשובח. למרות העברת הכביש לתואי... הנוכחי, המשיכו לשמור אימונים ועדיין ממלאים את המקום בהמוניהם. מה רבה היתה אכזבתנו כשבאנו לפסטיבל אבו גוש ומכל הטוב לא נשאר דבר. אוכל לא טעים הניתן במשורה ובמחירי גורמה, מנות מאד לא טעימות ושירות זלזלני.

עוד פרטים
הוספת תגובה